Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse-sisteme implant cohlear si proteze auditive cu ancoraj osos
Anunt de participare numarul 36345/19.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala - O.R.L. Prof. Dr. D. Hociota
Adresa postala: Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050751, Romania, Punct(e) de contact: Sediul Autoritatii Contractante, Tel.021-410.09.82, In atentia: Mihail-Adrian Bangiu, Email: [email protected], Fax: 021-410.02.78, Adresa internet (URL): www.ifacforl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse-sisteme implant cohlear si proteze auditive cu ancoraj osos
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 770, 645 si 4, 128, 440RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Sistem implant cohlear-Proteza auditiva cu ancoraj osos
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33185200-2 - Implant cohlear (Rev.1)
33185300-3-Implant de otorinolaringologie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 loturi:
-Sistem implant cohlear nr. 1:32 buc.
-Sistem implant cohlear nr. 2:23 buc.
-Proteze auditive cu ancoraj osos: 16 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 770, 645 si 4, 128, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 82568, 8 RON astfel: -Sistem implant cohlear nr. 1:43952 RON-Sistem implant cohlear nr. 2:32515, 1 RON-Proteze auditive cu ancoraj osos: 6101.7 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Finantare: Bugetul de Stat- Plata: cu Ordin de plata prin Trezoreria Sector 5
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-C.U.I., Fisa de informatii generale, Certificat Constatator ORC, Autorizatie punere pe piata de la producator, Aut.utilizare a dispozitivului medical/Certificat de inregistrare disp. med. MSP/Declaratie Conformitate EC emisa de producator, Certificarea sistemului calitatii pt. produse, Aviz Functionare MSP pt activ. de import-comercializare-reparare disp. medicale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate, Inexistenta faliment, neincadrare in prevederile art.181/OUG 34/2006, Certificat fiscal impozite si taxe, Certificat taxe locale, Fisa de experienta similara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente originale de la producator care sa certifice caracteristicile tehnice solicitate de autoritatea contractanta, traducere legalizata a documentelor anterior mentionate;lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, 2 recomandari si un copie a unui contract finalizat, descrieri fise tehnice, cataloage cu fotografii, raport de fiabilitate a implantului(raport CSR cf. ISO 5841-2)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
341
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: -La casieria unitatii, de luni pana vineri, intre orele 08.00-14.00- Prin O.P. , cont RO60TREZ7055041XXX272 la Trezoreria Sector 5
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2007 15:00
Locul: Biblioteca institutiei, din incinta Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii imputerniciti, comisia de evaluare, experti
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: trimestrial
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Subprogram national de sanatate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-Contestatia care se refera la prevederile documentatiei de atribuire poate fi depusa numai pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Adresa Autoritatii Contractante, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050751, Romania, Tel.4102170/140, Email: [email protected], Fax: 4100278, Adresa internet (URL): www.ifacforl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2007 12:27