Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de "Sistem Educational Online pentru formarea continua a personalului medical- care nu se va adapta cerintelor autoritatii contractante


Anunt de participare numarul 140927/05.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Adresa postala: str.Gh. Marinescu, nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Bota Sabin, Tel. +40 265213967, Email: [email protected], Fax: +40 265213967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de "Sistem Educational Online pentru formarea continua a personalului medical- care nu se va adapta cerintelor autoritatii contractante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Tg. Mures Str. Gh. Marinescu Nr. 50
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de "Sistem Educational Online pentru formarea continua a personalului medical- care nu se va adapta cerintelor autoritatii contractante, cu urmatoarele componente:
A) Produse:
1. Componenta Portal
2. Componenta eLearning
3. Componenta de preluare, prelucrare si stocare imagini medicale pentru studiul on-line al cazurilor ce constituie material didactic (PACS)
4. Componenta hardwareB) Servicii accesorii1. Instruirea personalului:
- instruirea a 5 persoane pentru administrarea sistemului informatic- instruirea a 25 de utilizatori ai sistemului
2. Asigurarea garan?iei ?i mentenantei3. Dezvoltare de con?inut digital ini?ial
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare de "Sistem Educational Online pentru formarea continua a personalului medical- care nu se va adapta cerintelor autoritatii contractante, cu urmatoarele componente:
A) Produse:
1. Componenta Portal
2. Componenta eLearning
3. Componenta de preluare, prelucrare si stocare imagini medicale pentru studiul on-line al cazurilor ce constituie material didactic (PACS)
4. Componenta hardwareB) Servicii accesorii1. Instruirea personalului:
- instruirea a 5 persoane pentru administrarea sistemului informatic- instruirea a 25 de utilizatori ai sistemului
2. Asigurarea garan?iei ?i mentenantei3. Dezvoltare de con?inut digital ini?ial
Valoarea estimata fara TVA: 3, 238, 967RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de30.000 lei.Data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi data la care se va publica anuntul de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile, egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conditiile legii, sau prin depunerea la casieria institutiei a unui ordin de plata sau a unei file cec, (Formular nr.11)In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. - in cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.-autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, fara TVA.Forma de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 90, alin.(1) ?i (3) din H.G.R. nr. 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 5 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 5 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR, Axa Prioritara III, Domeniul Major de Interventie 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice?, Operatiunea 3 ?Sustinerea implementarii de aplicatii de E-Educatie?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 1, care va fi depus in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 2, care va fi depus in original. Formularul se va depune pentru Ofertant/ Ofertant asociat/ Subcontractant / Tert sustinator conform legii 279/2011. Numele persoanelor ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: Gomotirceanu P. Florin, Bacarea P.F. Vladimir Constantin, Puscas Cristina, Cristina Andra Chilut, Gheorghe Razoare, Meda Sidonia Butiulca, Liana Pop. Ministerul Sanatatii aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (conform Ordin nr. 170/2012); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 3 care va fi depus in original; Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 4 care va fi depus in original; Certificat de atestare fiscala pentru solicitant, emis de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru solicitant, emis de catre autoritatea locala (Primarie ? Directia de impozite si taxe locale si alte venituri), care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular si certificatele mai sus mentionate.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 5 care va fi depus in original Pentru persoanele juridice romanese va prezenta Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul/asocierea desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii; Ofertantilor castigatori li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, transmiterea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economica si financiara.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul solicitat-cerinta va fi indeplinita prin depunerea de Formularul nr. 6 ? Fisa de informatii generale care va fi depus in original.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze ca media cifrei de afaceriglobala pe ultimii trei ani (2011, 2010, 2009) este de minim 6.000.000lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.AnulCurs/euro20094, 237320104, 209920114, 2379
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus
Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Operatorii economici straini vor depune bilantul; daca in tara respectiva nu exista obligativitatea intocmirii unui astfel de document se vor accepta si alte documente echivalente bilantului si, de asemenea, un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea bilantului sau altor documente echivalente bilantului, din tara respectiva.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Furnizorul trebuie sa probeze ca are experienta in furnizarea de solutii informatice cu o structura si complexitate similara.-cerinta va fi indeplinita prin :
-Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 7 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, care va fi depus in original.
-Operatorul economic va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Documentele vor fi prezentate pentru contractele reprezentand experienta similara.
Prezentarea in copie a certificatului de calitate: ISO 9001:2008 sau echivalent, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si emise de organisme acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului
Prezentarea in copie a certificatului de calitate: ISO 27001:2005 sau echivalent, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si emise de organisme acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere: Componenta financiara
2.
Independenta de platforma hardware, Sistem Operare, baza se date
13%
Descriere: Se acorda 13 puncte ofertei cu numar maxim N = numar sisteme de operare + numar de baze de date suportate, notat cu Nmax.; celelalte oferte care depasesc numarul minim solicitat in caietul de sarcini sectiunea 2.2 se vor puncta proportional cu un nr. de puncte calculat dupa formula: Nr. Puncte =N*Nmax/13
3.
Functionalitati si instrumente integrate de administrare
17%
Descriere: Se acorda maxim 17 puncte infunctie de gradul de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini, sectiunea 2.2, astfel: - 2 instrumente din cele 3 mentionate in caietul de sarcini ? 7 puncte, toate cele 3 instrumente mentionate in caietul de sarcini ? 10 puncte, toate cele 3 instrumente mentionate in caietul de sarcini + 1 sau mai multe instrumente din alta categorie ? 17 puncte
4.
Instrumente de dezvoltare
15%
Descriere: Se acorda maxim 15 puncte in functie de gradul de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini, sectiunea 2.2, astfel: - 2 instrumente software de dezvoltare din cele 5 indicate in caietul de sarcini ? 6 puncte, - 3 instrumente software de dezvoltare din cele 5 indicate in caietul de sarcini ? 8 puncte, - 4 instrumente software de dezvoltare din cele 5 indicate in caietul de sarcini ? 10 puncte, - 5 instrumente software de dezvoltare din cele 5 indicate in caietul de sarcini ? 12 puncte, - mai mult de 5 instrumente software de dezvoltare din cele 5 indicate in caietul de sarcini ? 15 puncte
5.
Asigurarea calitatii
25%
Descriere: Se acorda cumulat maxim 25 puncte in functie de gradul de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini, sectiunea 2.2, astfel: - Metodologie de implementare furnizata de producator - 5 puncte, - Instrument software pentru management proiect implementare ? 2 puncte, - Instrument softwarepentru managementul schimbarilor ? 2 puncte, -Instrument software pentru testare ? 2 puncte, Instrument software pentru help-desk ? 2 puncte, - Instrument software pentru monitorizare in utilizare - 2 puncte, - Toate instrumentele de mai sus sunt integrate intr-un produs software furnizat de producator ? 10 puncte
6.
Standarde deschise
10%
Descriere: Se acorda maxim 10 puncte in functie de gradul de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini, sectiunea 2.2, astfel: - Conformitate cucel putin 5 standarde deschise recunoscute international ? 5 puncte, - Conformitate cu mai putin de 15 standarde: se acorda un numar de puncte proportional cu numarul de standarde al solutiei ofertate calculat dupa formula: Nr. puncte= Nr. Standarde *10/15
Punctaj maxim componenta tehnica: 80
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2013 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti din partea fiecarui ofertant, reprezentanti ai UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritaraTIC pentru sectoarele privat si public, Domeniul Major de Interventie ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice?, Operatiunea ?Sustinerea implementarii de aplicatii de E-Educatie?, Numar de referinta SMISCSNR 23242, Denumire proiectSistem educational online pentru formarea continua a personalului medical, Contract de finantare531/323/08.03.2012
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Pentru situatia in care sunt mai multi ofertanti care obtin acelasi punctaj final, departajarea se va realiza astfel: ? Castigatorul va fi declarat cel care obtine punctajul cel mai mare la evaluarea tehnica;? Daca si acest punctaj este identic, va fi declarat castigator ofertantul cu pretul cel mai scazut;Daca se constata ca si ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform precizarilor art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Dr. Gheorghe Marinescu nr. 50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel. +40 265212111, Fax: +40 265215768, Adresa internet (URL): www.spitjudms.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer