Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare dispecerat si sistem de monitorizare video a obiectivelor sociale si a traficului rutier din Sectorul 2 al Capitalei.


Anunt de participare numarul 70168/23.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
POLITIA COMUNITARA SECTOR 2, BUCURESTI
Adresa postala: Sos. PANTELIMON nr.27, Sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021591, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MANOLEA, Tel.021/2525103 int.121, Email: [email protected], Fax: 021/2525014
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare dispecerat si sistem de monitorizare video a obiectivelor sociale si a traficului rutier din Sectorul 2al Capitalei.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon, nr. 27 Sector 2 , Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare avand ca obiect livrareaunui dispecerat si sistem de monitorizare video precumsiserviciile de proiectare, instalaresi configurare, asigurare cu utilitati, transmisii de date, testare siinstruire operatori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
64210000-1-Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dispecerat si sistem de monitorizare videoa 31 de locatii din Sectorul 2compus din90 de camere de supravegherevideo, 34 echipamente de criptare, 122 puncte de acces wireless, 6 servere de management, 10 calculatoare personale, 10 UPS-uri, 1 switch, 22 monitoare, 3 echipamente control perete de monitoare, 2 rack-uri, 1 echipament de inregistrare, 1 softsistem de monitorizare precum siservicii de proiectare , instalare, configurare si transmisii de date, asigurare cu utilitati, testare si instruire operatori.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 184, 829.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 60000ron, garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Ambele se constituiesub forma de scrisoare de garantie bancara .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare : Bugete locale, Plata cu OP prin Trezoreria Sectorului 2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea grupului de operatori economici, numai in situatia in care oferta lor este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181din OUG /2006. In cazulin care in tara de origine in care operatorul economic este stabilitnu exista declaratii pe proprie raspundere se cere declaratieautentificatain fata unui notar. Pentru persoanelefizice juridice romane : certicatulconstatator emis deORC, inclusiv certificat de inregistrare , autorizatiede functionare/ altele echivalente. Pentru persoanelefizice / juridice straine: documentecare dovadesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind cifra medie de afaceriglobala, anuala, pe ultimii 3 ani( 2005, 2006, si 2007).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unei declaratii care sa ateste ca ofertantul arealizat o cifra medie globala , anuala de afaceri pe ultimii 3 anide minim: 12.000.000 ron.Pentru sustinerea declaratiei se vor prezenta copii dupa bilanturilecontabile pe anii 2005, 2006 si 2007 sau dupa caz rapoarte anuale , scrisori de bonitate, sau orice alte documente edificatoare legaleprin care ofertantulsa-si sustina capacitatea economica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelorlivrari deproduseefectuate in ultimii trei ani insotite decertificatede buna executie pentru cele mai importante dintre ele.
2. Informatii referitoare la personalul tehnicde specialitate responsabil cu indeplinirea contractului.3. Autorizatie delivrare a produselor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unei listea principalelorlivrari de produse efectuateinultimii 3 ani, insotite deacteconstatatoarereferitoare la indeplinireaobligatiilor contractualepentru cele mai importante dintre ele.Cel putinunadin aceste prestarilivraritrebuie sa se refere launcontract defurnizaresisteme de monitoritare videocare din punct de vedere valoric sa fie mai mult de1.200.000 RONsaucelmult 3 contractedefurnizaresisteme de monitorizare video, care din punct de vederevaloricsafie maimultde2.000.000 RON .Prezentareaunei declaratiiprivind efectivul mediu anual al personalului angajat sial celui deconducereinsotit de CV - urilor personalului de conduceresi a celuiresponsabil de indeplinirea contractului , din care sa rezulte calificarea si experienta acestuiain instalarea sistemelor demonitorizare video sau transmisii de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2009 10:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: De la sediul institutiei in zilele lucratoare: L-J intre orele 8.00-16.30, V intre orele 8.00-14.00. contranumerar depus la casierie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2009 11:30
Locul: Politia Comunitara Sector 2, Sos. Pantelimon nr. 27, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, persoanele imputernicite din partea ofertantilor si persoanele desemnatepentru verificarea procedurii de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sect 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3144642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei nr. 5, sector.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195176, Fax: 021/3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cucu prevederiledin cap.IX ale Ordonantei de Urgenta a Guvernuluinr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridical Politiei Comunitare Sector 2.
Adresa postala: Sos. Pantelimon nr.27, Sector 2 ., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021591, Romania, Tel.021/2525103, Fax: 021/2525014
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2008 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer