Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare DIVERSE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 136281/05.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul de Boli Reumatismale Dr.Ion Stoia
Adresa postala: Str.Thomas Masaryk, nr.5, sector2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020983, Romania, Punct(e) de contact: Anda Stefanescu, Tel. +40 0212101039, Email: [email protected], Fax: +40 0212101039, Adresa internet (URL): www: centru-reumatologie, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare DIVERSE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, str. Thomas Masaryk, nr.5, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia unui numarde170 loturi/medicamente in diverse cantitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
33632000-9-Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33632100-0-Antiinflamatoare si antireumatismale (Rev.2)
33642200-4-Corticosteroizi pentru uz sistemic (Rev.2)
33661200-3-Analgezice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
170 de loturi
Valoarea estimata fara TVA: 472, 719.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in procent de 1% din valoarea totala estimata a fiecarui lot, conform tabelului centralizator din Caietul de sarcini si ANEXEI B.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante.1. Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: ?a)instrument de garantare, irevocabil, emisde o societate bancara ori de o societate de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in plic inchis, marcat corespunzator, la registratura autoritatii contractate, pana cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor;? Nota: In cazul instrumentelor de garantare emise de societati din strainatate, se va prezenta, in mod obligatoriu, originalul si in anexa traducerea autorizata a acesteia in limba romana.?b)ordin de plata, numai in lei, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, in contul autoritatii contractantecod IBAN RO14TREZ 7025 006X XX011087, deschis la Trezoreria sector 2In aceasta situatie, dovada depunerii garantia de participare se va posta obligatoriu in SEAP, scanata, pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si in original, in plic la sediul autoritatii contractante - secretariat.Ofertele care nu facdovada constituirii garantiei pentru participare, asa cum a fost solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu (Modele de Formulare - Formular nr. 2).
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata in conformitate cu (Modele de Formulare - Formular nr. 3).3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.
obs.Certificatele solicitate sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Mod de prezentare: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - conf. art.5 ordin ANRMAP 509/2011
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Modele de Formulare - Formular nr. 6, conf. Ordin 314/2012Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligate sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea organizatoare/ contractanta, in calitate de lider de asociatie.
5.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, se va intocmi conform modelului din (Modele de Formulare - Formular nr. 8)6. Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 691) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, pentru declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Consiliul de administratie: Ivanoiu marilena, Raileanu Marius, Albescu Ionut, dr. Constantinescu Miruna, dr. Luminita Varzaru, Banutu Raluca, Slavu Daniela;Comitetul director: dr. Catalin Codreanu, dr. Camelia Enache si ec. Carmen Popa; consilier juridic Ioana Suran, farm. pr. Ana Roset, ing. Anda Stefanescu, Albu Doina , Baloiu Stefania. Completare formular B
NOTA: Toate documentele solicitate se depun sub forma scanata in SEAP 1.Certificatul constatator emis de ONRC, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.
a) pentru persoane juridice romane: - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie certificata de ofertant pe proprie raspundere si in termen de valabilitate;Operatorula carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original
b) pentru persoane juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).
2.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, conform Legii 176/2000, in copie certificata de ofertant pe proprie raspundere si in termen de valabilitate
NOTA: Toate documentele solicitate se depun sub forma scanata in SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standardr europene
1. Autorizatie de punere pe piata a fiecarui produs ofertat sau Certificat de inregistrare al acestuia, emise de Agentia Nationala a Medicamentului, conform Legii 95/2006, in termen de valabilitate.2.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul declara ca are produsele in stoc si le poate furniza pe toata durata contractului.
Respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea de produse, conform ISO 9001/2008sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1836/10.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte financiare au acelasi pret minim, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara sub forma unei clarificari in sistem, caz in care contractul va fi atribuitofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Daca si dupa reofertare se mentine egalitatea pretului, castigatorul va fi declarat functie de elemente ale ofertei tehnice, respectiv termenul de livrare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea comunicarilor transmise de catre unitatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul de Boli Reumatismale "dr. Ion Stoia"
Adresa postala: str. Th. Masaryk nr.5, sector 2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0020983, Romania, Tel. +40 0212101039, Email: [email protected], Fax: +40 0212101039, Adresa internet (URL): www: centru-reumatologie
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer