Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare ?Diverse produse alimentare?


Anunt de participare numarul 136540/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Alion, Tel. +40 0258818266, Email: [email protected], Fax: +40 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare ?Diverse produse alimentare?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - la sediile unitatilor din cadrul DGASPC Alba conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 329, 044.9 si 658, 089.81RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de fonduri. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit: Lot 1:17.942, 17 lei; Lot 2:3.952, 30 lei, Lot 3:72.385 lei, Lot 4:70.791, 48 lei, Lot 5:33.129, 49 lei, Lot 6:48.639 lei, Lot 7:39.590 lei, Lot 8:14.292, 85lei, Lot 9:21.648, 35 lei, Lot 10:6.674, 25 lei ? fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare ?Diverse produse alimentare? la unitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt. Denumire produs U.M. Cantitate TOTALAMAXIM ACMINIM AC
LOTUL NR.1 - CONDIMENTE SI MIRODENII
1 Condiment baza (vegeta) kg. 4833 2417
2 Boia dulce kg. 215 110
3 Drojdie proaspata buc 472 236
4 Esenta rom buc 210 105
5 Esenta vanilie buc 160 80
6 Foi dafin plic 1451 725
7 Helas buc 384 192
8 Ketchup kg. 90 46
9 Mustar kg. 2579 1290
10 Otet litru 832 416
11 Piper boabe kg. 10 5
12 Piper macinat kg. 119 61
13 Praf de copt plic 480 240
14 Sare de lamaie plic 6830 3415
15 Sare iodata cutii 2766 1384
16 Sare sac kg. 1147 574
17 Scortisoara plic 110 55
18 Zahar vanilat plic 9150 4575
LOTUL NR. 2 - CEAIURI1 Ceai fructe de padure cutii 2240 1120
2 Ceai menta cutii 3090 1545
3 Ceai musetel cutii 2520 1260
4 Ceai sunatoare cutii 2530 1265
5 Ceai tei cutii 1520 760
LOTUL NR. 3 - CACAO, CIOCOLATA SI PRODUSE ZAHAROASE SI DE PATISERIE1 Biscuiti cu crema kg. 1704 853
2 Biscuiti simpli kg. 1498 750
3 Biscuiti simpli pachet buc. 20620 10310
4 Biscuiti tip Eugenia buc. 42840 21420
5 Bomboane fructe (drajeuri) kg. 731 366
6 Bomboane pom kg. 198 100
7 Budinca vanilie/cacao buc 2610 1305
8 Alune prajite kg. 1 1
9 Cacao kg. 98 49
10 Caramele kg. 361 180
11 Ciocolata lapte simpla buc 2430 1215
12 Ciocolata lapte cu crema buc 1780 890
13 Ciocolata mica buc 5820 2910
14 Corn cu ciocolata buc. 13920 6960
15 Covrigei sarati kg. 52 26
16 Crema de ciocolata kg. 162 81
17 Fursecuri diverse kg. 783 392
18 Halva kg. 119 60
19 Lapte praf kg. 390 196
20 Napolitane kg. 5936 2968
21 Prajitura cu crema buc. 7440 3720
22 Pufarini fructe buc. 1720 860
23 Pufuleti simpli buc. 9000 4500
24 Rahat kg. 332 166
25 Rulada de crema fructe kg. 1995 998
26 Sticksuri buc. 4040 2020
27 Turta dulce kg. 832 416
LOTUL NR. 4 - FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE1 Castraveti murati kg. 1590 795
2 Compot ananas kg. 1691 846
3 Compot piersici kg. 1489 745
4 Compot visine kg. 1124 563
5 Conserva ciuperci kg. 940 470
6 Fasole verde kg. 8390 4195
7 Gem de prune kg. 910 456
8 Gem de caise kg. 1130 566
9 Gem de visine kg. 875 439
10 Gogosari murati kg. 1090 545
11 Mazare boabe kg. 7986 3993
12 Masline negre kg. 111 55
13 Pasta tomata kg. 7030 3515
14 Rosii in bulion kg. 15 8
15 Sfecla rosie kg. 1800 900
16 Soia kg. 100 50
17 Stafide kg. 105 53
18 Tocana de legume kg. 1240 620
19 Zacusca kg. 628 314
20 Zarzavat ciorbe kg. 6730 3365
LOTUL NR. 5 - PRODUSE DE MORARIT1 Faina alba kg. 6200 3100
2 Faina malai kg. 4985 2493
3 Gris kg. 3092 1546
4 Pesmet kg. 61 31
5 Orez kg. 9770 4885
LOTUL NR. 6 - ZAHAR SI MIERE1 Miere de albine kg. 630 315
2 Zahar tos kg. 19540 9770
3 Zahar pudra kg. 119 64
LOTUL NR. 7 - ULEIURI SI GRASIMI VEGETALE1 Margarinabuc. 1090 545
2 Margarinabuc. 10240 5120
3 Ulei de floarea soarelui litru 11830 5915
LOTUL NR. 8 - PASTE FAINOASE1 Fidea kg. 620 310
2 Paste fainoase kg. 7020 3510
3 Spaghete kg. 935 468
4 Taitei kg. 2640 1320
LOTUL NR. 9 - CONSERVE1 Conserva carnaciori cu fasole cutii 620 310
2 Conserva carne porc cutii 2490 1245
3 Conserva carne vita cutii 1610 805
4 Conserva costita cu fasole cutii 270 135
5 Conserva peste cutii 4110 2055
6 Pateu porc cutii 3710 1855
7 Pateu porc cutii 8680 4340
8 Pateu pasare cutii 2000 1000
9 Pateu pasare cutii 7340 3670
LOTUL NR. 10 - BAUTURI FARA ALCOOL1 Apa minerala litru 3890 1945
2 Suc litru 2650 1325
3 Suc cu pai buc. 620 310
4 Suc natural litru 3830 1915
Valoarea estimata fara TVA: intre 329, 044.9 si 658, 089.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: (conf. art. 278^1 din OUG 34/2006) - 1, 5% din valoarea max estim a acordului cadru.Valoarea garantiei de participare este in suma fixa, in functie de lotul ofertat: - Lotul 1:538 lei- Lotul 2:118 lei- Lotul 3:2.171 lei- Lotul 4:2.123 lei- Lotul 5:993 lei- Lotul 6:1.459 lei- Lotul 7:1.187 lei- Lotul 8:428 lei- Lotul 9:649 lei- Lotul 10:200 leiValoarea totala a garantiei de participare este de: 9.866 leiModul de constit al g.p.: conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006 sau con fart 86, alin 5 din HG 925/2006.Contul in care se poate face depunerea g.p. este: RO08TREZ0025006XXX000178 deschis la Trez Alba Iulia.Perioada de valabilitate a g.p.: 90 zile de la data limita de primire a of.In cazul I.M.M. ? urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul g.p., conform preved L 346/2004, art. 7 (modif prin O.G 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la nr mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria rasp a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intrep interesate in incadrarea in categoria IMM, conf modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada g.p. si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii g.p. trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta. Conform Hotararii nr. 1045 din 19 octombrie 2011. Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, reprezentand5%din valoarea totala, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent incheiat.La constituirea garantiei de buna executie se va tine cont de prevederile art. 90 alin 1 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a ofertantului - Completarea formularului: Informatii generale din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.
2. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completarea formularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.
3. Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind eligibilitatea ofertantului din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.
4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si de stat - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.
Declaratia va fi insotita in mod obligatoriu de urmatoarele documente:
?Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Judetene care sa ateste ca societatea nu are datorii catre stat.
?Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local emis de Primarie, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Operatorul economic care prezinta certificate care au inscrise datorii la buget vor fi declarati respinsi, cu exceptia operatorilor economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu mentiunea ca persoanele care detin functii de decizie sunt: Director General Prof. Chirila Sorin Valerian, Contabil Sef Ec. Cristea Gheorghe, Sef Serviciu Achizitii, Patrimoniu, Tehnic si Administrativ Ec. Alion Mircea. 1. Persoane juridice/fizice romane- Cerinta obligatorie: - Prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare-certificatul constatator emis de O.R.C. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.- Cerinta obligatorie: - Autorizatia functionare - vizata la zi, valabila la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine - Cerinta obligatorie: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Detinerea (dotare / inchiriere / alte forme de punere la dispozitie) a cel putin doua autovehicule pentru transport alimente (din care cel putin 1 trebuie sa fie dotata cu instalatie de frig) autorizate. Prezentarea a cel putin doua autorizatii de transport alimente pentru doua autovehicule din dotare, insotite de certificatele de inmatriculare.
Se completeaza formularul Declaratie privind Lista principalelor livrari, realizate in ultimii trei ani din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii. Contractele similare realizate in ultimii 3 ani trebuie sa aiba o valoare totala, fara TVA, in functie de lotul ofertat, de minim: - Lot 1:8.070 lei
- Lot 2:1.778 lei
- Lot 3:32.573 lei
- Lot 4:31.856 lei
- Lot 5:14.908 lei
- Lot 6:21.887 lei
- Lot 7:17.815 lei
- Lot 8:6.431 lei
- Lot 9:9.741 lei
- Lot 10:3.000 lei
sau echivalentul in euro. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2650/12.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2012 12:00
Locul: Sala de sedinte din cadrul Complexului Arnsberg, str. Mihai Viteazu, nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Pretul ofertat trebuie sa fie identic pentru toate locatiile.Se poate depune oferta doar pentru un lot, pentru mai multe loturi sau pentru toate loturile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr.2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel. +40 0258818266, Email: [email protected], Fax: +40 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer