Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare dotari cantine si semiinternate din cadrul proiectului Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti


Anunt de participare numarul 61288/13.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel.021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare dotari cantine si semiinternate din cadrul proiectului Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municpiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare dotari cantine si semiinternate din cadrul proiectului Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29710000-9 - Aparate electrice de uz casnic (Rev.1)
29720000-2-Aparate de uz casnic, altele decat cele electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare dotari cantine si semiinternate din cadrul proiectului Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara in favoarea Municipiului Bucuresti in valoare de 1.400 euro sau 4.867 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si B.E.I.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
operatorii economici trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006, modificata si completata de OUG nr. 94/2007, Declaratie privind eligibilitatea, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru aigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale / orice alte formulare tip elib de aut. competente din tara in care ofertantul este reyident, valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat constatator in original sau copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala,
pentru pers straine: Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu este asimilat ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.
- Informatii generale;
- Obligatii contractuale in derulare, informati cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari- informatii privind cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri: pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) sa fie mai mare sau egala cu 150.000 euro. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu este asimilat ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.
- Lista principale prestatii serv. in ultimii 3 ani, ofertantul va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara, - Fise experienta similara, ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu, - Recomandari, se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract similar care va fi prezentat la cerinta minima referitoare la Experienta Similara, - Resurse umane si structura managementului:
a)Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007pe fiecare an in parte),
b)Lista personalului responsabilcheie care va fi angajat in cadrul contractului,
c)Organigrama specificand numele si pozitiile personalului cheie din cadrul organizatiei ofertantului, d)Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului
- Informatii privind subcontractantii/asociatii- Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene pentru ofertanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin intermediul a max.3 contracte finalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei valoarea cumulata a acestor contracte de produse de natura similara de minimum 65.000 euro, aceasta reprezentand participarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: la casie MB, 15.08.2008, intre 12, 00-15, 00, la cam.136, cu imput care trebuie inreg la sediul ofert si certif sau gratuit : www.e-licitatie.ro
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2008 13:00
Locul: Municipiul Bucuresti, Bd Regina Elisabeta nr 47, sect5, cam. 136, et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice delegat al ofertantului participant trebuie sa prezinte o imputernicire de reprezentare, care trebuie inregistrata(cu nr. si data)la sediul ofertantului in momentul transmiterii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Achizitii Concesionari si Contracte - Municipiul Bucuresti
Adresa postala: Bd. Regina Elisabeta, Nr. 47, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2008 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer