Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare dotari de specialitate in cadrul proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE ANEXA CAMIN PERSOANE VARSTNICE ,,SF.PETRU SI PAVEL'', STR. ZAMBILELOR NR. 1A (FOST NR.2), BRAILA ?


Anunt de participare numarul 144419/19.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei, nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Achizitii Publice, Tel. +40 239692394, In atentia: Serviciu Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 239692394, Adresa internet (URL): www.primariabraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare dotari de specialitatein cadrul proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE ANEXA CAMIN PERSOANE VARSTNICE , ,SF.PETRU SI PAVEL'', STR. ZAMBILELOR NR. 1A (FOST NR.2), BRAILA ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Braila, str.Zambilelor nr.1A
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare dotaride specialitate in cadrul proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE ANEXA CAMIN PERSOANE VARSTNICE , ,SF.PETRU SI PAVEL'', STR.ZAMBILELOR NR. 1A (FOST NR.2), BRAILA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33193100-0 - Vehicule pentru persoane invalide si scaune cu rotile (Rev.2)
33192130-2-Paturi cu motor (Rev.2)
34514700-0-Platforme mobile (Rev.2)
37442300-8-Aparate pentru cresterea rezistentei partii inferioare si superioare a corpului (Rev.2)
44411700-1-Scaune, capace, vase, cuve si rezervoare pentru closete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul ? Furnizare dotari de specialitatein cadrul proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE ANEXA CAMIN PERSOANE VARSTNICE , ,SF.PETRU SI PAVEL'' STR.ZAMBILELOR NR. 1A (FOST NR.2), BRAILA ?.
1.Dispozitiv detransport si ridicare- 5 buc.
2.Chinga (hamac) din polyester- 5 buc.
3.Scaun cu toaleta- 20 buc.
4.Inaltator de toaleta- 20 buc.
5.Scaun pentru dus cu spatar si cotiere - 25 buc.
6.Pat pentru utilizari clinice 3 motoare cu reglare electrica- 40 buc.
7.Cadru de mers pliabil din aluminiu. ? 20 buc.
8.Saltea anti-escare+ pompa electrica - 40 buc.
9.Fotoliu rulant cu vas de toaleta- 20 buc.
10.Sistem de acces pentru persoane ? 1 buc.
11.Concentrator de oxigen ? 1 buc.
12.Placa de echilibru-4 buc.
13.Stepper ? 4 buc.
14.Bicicleta medicinala ? 2 buc.
15.Banda de alergare mecanica- 1 buc.
16.Aparat multifunctional ? 1 buc.
17. Aparat pentru abdomene ? 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 649, 230RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: 12.984, 60lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului.Valabilitate: Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelorSe poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO10TREZ1515006XXX000216 deschis la Trezoreria Municipiului Braila- instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original- in conformitate cu art.86 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata. Valoare: 5% din valoarea contractului fara TVASe poate constitui astfel: potrivit prevederilor art.90 din HGR925/2006-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si se va prezenta in original autoritatii contractante..Garantia trebuie sa fie irevocabila.- retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ?i finala (caz in care, prestatorul are obligatia de a deschide un cont de garantie la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Braila, in care va depune minimum 0, 5% din valoarea contractului fara TVA), conform prevederilor HGR1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
P.O.R.Regional2007-2013 AXA PRIORITARA 1.Surse de finan?are: FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA - 80, 35%;BUGET DE STAT -17, 65%;BUGETUL LOCAL -2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Delara?ii privind situa?ia personala a operatorului economic
- Prezentare formular Anexa 10- Ofertantul/ asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006- Ofertantul/ asociatulnu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 OUG 34/2006
Incadrarea in situa?iile prevazute la art.180, respectiv 181 din Ordonan?a de Urgen?a a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica.
- In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului Anexa 10este obligatorie pentru fiecare asociat.
- In cazul persoanelor care sus?ine ofertantul sau asocierea, financiar sau tehnic, prezentarea Formularelor Anexa 10 C si Anexa 10Deste obligatorie pentru fiecare persoana care sus?ine.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plata
Persoanele juridice romane
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.
Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente (in luna anterioara celei in care se depun ofertele), se vor prezenta originale sau copii legalizate sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul".
In cazul ofertei comune, prezentarea celor doua certificate este obligatorie pentru fiecare asociat.
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana - legalizate si sa nu prezinte datorii restante.
Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, vor fi respinsi din procedura de achizitie, deoarece ofertele prezentate vor fi considerate inacceptabile
3.Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006
Cerin?a obligatorie: Toti participantii la procedura ( Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator) vor completa si vor depune : Formularul Anexa 10 B.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt :
Dr.Ing. Aurel Gabriel Simionescu ? Primar Municipiul Braila
Doinita Ciocan ? Viceprimar Municipiul Braila
Danaila Zaharia Alexandru ? Viceprimar Municipiul Braila
Iuliana Neagu ? Director Executiv D.S.P.P.D.R.I.
Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010Se va completa Formularul Anexa 10A
In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat. 1.Persoane juridice/fizice romane
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectulprezentei achizitii, copie stampilata si semnata "conform cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului.
Inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului/asocierii clasat/a pe primul loc prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului in original/copie legalizata.Documentultrebuie sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, actualizata, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Persoane juridice /fizice straine
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului. Toti ofertantii straini trebuie sa depuna o declaratie ca, in cazul in care vor fi declarati castigatori, vor face dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, inaintea semnarii contractului.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
3.Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. ? uri
Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.
Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.- Formular Anexa 62 in documentatia de atribuire.
In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM - urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
4.Informatii suplimentare
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute ia art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Formular Anexa 58), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta informatii cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati. - Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani financiari incheiati , respectiv 2012, 2011, 2010 insotite de confirmare de depunere la organele competente (se vor prezenta de catre fiecare ofertant/asociat) in copie certificata ?conform cu originalul? de catre ofertant
Se va prezenta: -Formular Anexa 11.-Informatii generale despre ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta: -Formular Anexa 11.-Informatii generale despre ofertant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
-Dovada indep.a cel putin un contract de furnizare dotari similare celor care fac obiectul contr.ce urmeaza a fi atribuit in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.
- Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Doc.vor fi semnate de catre reprez. legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul?.
Nota:
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in consid.a resurselor tuturor membrilor grupului.
- Anexa 12- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Informatii privind Asocierea
Asocierea:
- In cazul unei asociatii la care participa mai multi operatori economici, se va semna o declaratie prin care se obliga, ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, acordul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.
Se va completa : Anexa 44-acord de asociere
Informatii privind sustinerea acordata de terti
Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau prefesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, cu respectarea prevederilor art. 111 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
- ISO 9001 sau echivalent emis de organisme autorizate care sa ateste respectarea de catre ofertant a unor standarde de asigurare a calitatii
Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul" si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Anexa 12- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniSe va completa : Anexa 44-acord de asociereCerinte de calificare (daca este cazul): In aceasta situatie, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formular Anexa 19 - Angajament privind sustinerea financiara sau Formular Anexa 20 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, dupa caz), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare / resursele tehnice si profesionale invocate.Totodata, persoana care se angajeaza sa sustina ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente : - Formular Anexa nr. 10 C: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Formular Anexa nr. 10 D: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c¹) si d) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Formular Anexa nr. 11: Informatii generale despre persoana care se angajeaza sa sustina ofertantul;
- Formulare Anexele nr. 21 - 22 - Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (in cazul sustinerii de catre tert a capacitatii tehnice si/sau profesionale);
- Documentele doveditoare privind experienta similara (atunci cand experienta similara este sustinuta de un tert)ISO 9001- Standarde de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2013 12:00
Locul: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentanti UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in cadrul proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE ANEXA CAMIN PERSOANE VARSTNICE , ,SF.PETRU SI PAVEL'' STR.ZAMBILELOR NR. 1A(FOST NR.2), BRAILA?Tipul de finantare: Cofinantare in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013 , Axa 1, Domeniul Major de Interventie 1.1, Subdomeniul: Poli de dezvoltare urbanaFond european: Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
-Documentatia de atribuire va fi publicata in SEAP, pe site-ul www.e-licitatie.ro .-Operatorii economici participanti la procedura au dreptul de a face precizari in ofertele lorcu privire la partile protejate de dreptul de proprietate intelectual si secretul comercial.-In situatia in care sunt depuse mai multe oferte cu preturi egale, care in acelasi timp reprezinta cel mai mic pret, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor respectivi, pentru departajarea acestora sa prezinte in plic inchis, o noua oferta imbunatatita de pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256?2din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel. +40 239694994, Fax: +40 239694994
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2013 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer