Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare dotari in cadrul proiectului FEADR ?Modernizare si asfaltare strada principala in localitatea Tamaseu, Modernizare si asfaltare strazi in comuna Rosiori, Infiintarea si dotarea centrului social pentru ingrijirea de batrani din locali


Anunt de participare numarul 120165/22.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA TAMASEU-ROSIORI
Adresa postala:  Tamaseu, nr. 149, Localitatea:  Tamaseu, Cod postal:  417056, Romania, Punct(e) de contact:  Kocsis Adalbert, Tel. +40 724 577 697, Email:  [email protected], Fax:  +40 259 458 580, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare dotari in cadrul proiectului FEADR ?Modernizare si asfaltare strada principala in localitatea Tamaseu, Modernizare si asfaltare strazi in comuna Rosiori, Infiintarea si dotarea centrului social pentru ingrijirea de batrani din localitatea Rosiori, Canalizare si statie de epurare a localitatilor Parhida, Niuved, comuna Tamaseu, Alimentare cu apa a localitatilor Niuved, Parhida in comuna Tamaseu, Reabilitarea caminului cultural din comuna Tamaseu, Renovarea cladirii Primarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitatea Tamaseu, Judetul Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare dotari in cadrul proiectului FEADR, masura 322, intitulat ?Modernizare si asfaltare strada principala in localitatea Tamaseu, Modernizare si asfaltare strazi in comuna Rosiori, Infiintarea si dotarea centrului social pentru ingrijirea de batrani din localitatea Rosiori, Canalizare si statie de epurare a localitatilor Parhida, Niuved, comuna Tamaseu, Alimentare cu apa a localitatilor Niuved, Parhida in comuna Tamaseu, Reabilitarea caminului cultural din comuna Tamaseu, Renovarea cladirii Primariei in comuna Rosiori?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
35100000-5-Echipament de urgenta si de siguranta (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
39220000-0-Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului de achizitie publica, precum si cantitatea produselor sunt stabilite in caietul de sarcini, care face parte din documentatia de atribuire si se va preciza in contractul de furnizare ce se va incheia cu ofertantul declarat castigator.
Valoarea estimata fara TVA: 567, 528RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 3%, din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de furnizare este finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, prin Programul National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prez Decl privind eligibilitatea, Formularul nr. 1. Neprez sau prezentarea intr-o forma necorespunz are ca efect descalific candidatului. Se va prez Decl privind calit de participant la procedura, Formularul nr. 2. Neprez sau prezentarea intr-o forma necorespunz are ca efect descalificarea candidatului. Se va prez certificat de cazier fiscal, din care sa rezulta ca, candidatul nu a savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care priv disciplina financiara. Certific de cazier fiscal tb sa fie valabil la data deschiderii candidaturilor. Neprez sau prezentarea intr-o forma necorespunz are ca efect descalificarea candidatului. Se va prez Decl pe proprie raspundere privind neincadr in preved art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3. Neprez sau prezentarea intr-o forma necorespunz are ca efect descalificarea candidatului. Se va prez certificat de atestare fiscala, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat al statului. Se va prez certificat de atestare fiscala emis de catre autoritatea publica locala in a carei raza teritoriala candidatul isi are sediul, priv achitarea obligatiilor de plata la bugetul local. Se va prez certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa ca ag economic are prev in obiectul de activit tipul de activitati ce fac ob prezentei proceduri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil inregistrat la organul competent sau extrase de bilant pe ultimii trei ani.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect descalificarea candidatului.
Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani - Formularul nr. 4.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri trebuie sa fie de cel putin 1.100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse, efectuate in ultimii 3 ani - Formularul nr. 5. Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta completat Formularul nr. 6 si Formularul nr. 7. Se va prezenta o declaratie referitoare la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului - Formularul nr.8.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta experienta similara privind furnizarea de produse similare, in valoare minima de 500.000 lei, fara TVA. Experienta similara poate fi demonstrata printr-un singur contract sau prin mai multe contracte. Se vor prezenta urmatoarele : lista privind principalele livrari, copii ale contractelor care dovedesc experienta similara, insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul, copia procesului-verbal de predare-primire a produselor furnizate in baza contractului care dovedeste experienta similara si recomandari din partea beneficiarilor.Se va prezenta cel putin 1 persoana, pentru responsabil cu controlul calitatii.Se vor prezenta, urmatoarele : curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 7, copia diplomei de absolvire a studiilor liceale/universitare, copia cartii de munca sau a contractului individual de munca, ori echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Constrangeri referitoare la perioada de implementare (conf contract de finantare, toate proced de achizitii publ din cadrul proiect, incl avizarea lor de CRPDRP, treb final pana la 12.06.2011).
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1. Experienta similara in furnizare de produse in ultimii 3 ani. 2. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Pentru detalii : vezi pct. VI.3 din prezentul anunt.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2011 11:00
Locul: Primaria Comunei Tamaseu, localitatea Tamaseu, nr. 149, Comuna Tamaseu, Judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor, observatori APDRP, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, masura 322.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
1.Experienta similara in furnizare de produse, in ultimii 3 ani.Punctaj maxim 60 puncte.Experienta similara in furnizare de produse, trebuie sa fie in valoare minima de 500.000 lei, fara TVA, demonstrata prin contracte incheiate in ultimii 3 ani.Punctajul aferent criteriului de selectie, ?experienta similara in furnizare de produse?, se acorda astfel: -pentru demonstrarea unei valori mai mare sau egala cu 500.000 de lei, fara TVA si mai mica sau egala cu 1.000.000 lei, fara TVA, prin 1 sau mai multe contracte incheiate in ultimii 3 ani, se acorda?20 puncte, -pentru demonstrarea unei valori mai mare 1.000.000 de lei, fara TVA, prin 2 sau mai multe contracte incheiate in ultimii 3 ani, se acorda?40 puncte, -pentru demonstrarea unei valori mai mare 1.000.000 de lei, fara TVA, printr-un singur contract incheiat in ultimii 3 ani, se acorda?60 puncte.2.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Punctaj maxim 40 puncte.Conditia minima de calificare este o cifra medie de afaceri de cel putin 1.100.000 lei, pe ultimii 3 ani.Punctajul aferent criteriului de selectie ?cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani?, se acorda astfel: - pentru o valoare mai mare sau egala cu 1.100.000 lei si mai mica sau egala cu 2.100.000 lei se acorda ? 10 puncte, - pentru o valoare mai mare de 2.100.000 lei si mai mica sau egala cu 3.100.000 lei se acorda - 20 puncte, - pentru o valoare mai mare de 3.100.000 lei se acorda ? 40 puncte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, conform art. 256^2, alin. 1, lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Tamaseu - Rosiori
Adresa postala:  Tamaseu, nr. 149, Localitatea:  Tamaseu, Cod postal:  417056, Romania, Tel. +40 724 577 697, Email:  [email protected], Fax:  +40 259 458 580
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2011 19:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer