Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare dotari si echipamente medicale


Anunt de participare numarul 142905/04.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul Judetean Dolj - Serviciul Dezvoltare Regionala, Proiecte cu Finantare Internationala, Tel. +40 251408214, In atentia: Combei Anca, Email: [email protected], Fax: +40 251408245, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare dotari si echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ambulatoriul de specialitate din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitia de dotari si echipamente medicale, in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Craiova?, conform caietului de sarcini si specificatiilor tehnice atasate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33190000-8 - Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare dotari si echipamente medicale
Valoarea totala estimata fara TVA: 9.188.400 leiLOT 1: Aparatura medicala de specialitate: aspirator medical (5 buc.), audiometru (1 buc.), autorefractometru (2 buc.), aparat otoemisiuni acustice (1 buc.), impedantmetru (1 buc.), videocolposcop (1 buc.), dioptron (2 buc.), ecograf (5 buc.), EKG (5 buc.), electrocauter (3 buc.), electromiograf (1 buc), gastrofibroscop si colonoscop (1 buc.), biomicroscop (3 buc.), unit ORL (2 buc.), endoscoape ORL (4 buc.), glucometru (4 buc.), injectomat (5 buc.), lampa scialitica mobila (5 buc.), masa ginecologica (3 buc.), videolaringostroboscop (1 buc.), osteodensitometru Rx (1 buc.), aparat de test efort (1 buc.), aparat potentiale evocate (1 buc.), mamograf (1 buc.), casete fotodozimetrice (20 buc.), casete radiologie (20 buc.), analizor de hematologie (1 buc.), analizor biochimie (1 buc.), analizor de urina (1 buc.), aparat bai galvanice 4 celule (1 buc.), aparat bai stanger (1 buc.), aparat fizioterapie doppler (1 buc.), aparat infrarosii solux (2 buc.), aparat fizioterapie laser (2 buc.), aparat fizioterapie MDF (2 buc.), aparat gimnastica reglabil pentru recuperare qvadriceps (1 buc.), aparat ultrasunete (3 buc.), aparat ultraviolete (2 buc.), aparat unde scurte (2 buc.), banda rulanta reglabila (1 buc.), bicicleta ergonomica (2 buc.), optotip (3 buc.), oscilometru (2 buc.), perimetru computerizat (2 buc.), pistol punctie biopsie (2 buc.), aparat electric de taiat aparate gipsate (2 buc.), rectoscoape (2 buc.), reflotron (1 buc.), spirometru (1 buc.), aparat aerosoli (3 buc.), trusa lentile (3 buc.), tonometru non-contact (3 buc.), bicicleta cu incarcare magnetica (2 buc.), canapea reglabila (12 buc.), saci medicinali (5 buc.), gantere (6 buc.), mingi medicinale (10 buc.), bastoane (10 buc.), sistem scripeti picior mana (1 buc.), aparat de topit parafina (1 buc.), aparat curenti medie si joasa frecventa (1 buc.), hota cu flux laminar (1 buc.), aparat radiologie copii (1 buc.).
Valoarea estimata a LOTULUI 1, fara TVA: 6.882.768, 50 leiLOT 2: Instrumentar medical: set chirurgie ginecologie (cutie instrumentar, foarfeca chirurgicala, pensa PEAN, pensa KOCHER, valva vaginala) - 200 buc; set examinare ORL (casoleta comprese, decolator, pensa anatomica, pensa chirurgicala, specul nazal, tavita renala) ? 150 buc; apasator de limba (20 buc.), casoleta campuri (100 buc.), carucior rulant (5 buc.), chiureta (100 buc.), clesti taiat brose (4 buc.), oglinda laringiana (10 buc.), oglinda schiascopie (10 buc.), pensa vasculara (30 buc.), PORT AC (40 buc.), port lama bisturiu (50 buc.), raci (50 buc.), seringa GUYON (6 buc.), sonda canelata cu stilet butonat (50 buc.), termometru electronic (50 buc.).
Valoarea estimata a LOTULUI 2, fara TVA: 1.453.173, 00 leiLOT 3: Mobilier: birouri (65 buc.), canapea consultatie (65 buc.), cuier perete (60 buc.), dulap medicamente + dulap vestiar dublu (120 buc.), canapele hol (20 buc.), fisier (4 buc.), frigider (60 buc.), galeti cu pedala (120 buc.), masuta instrumentar (65 buc.), recipient inox pentru dezinfectie instrumentar (120 buc.), scaune sali asteptare (150 buc.), scaune cabinete (200 buc.) taliometru + cantar (60 buc.), targa pliata (5 buc.), paravan (50 buc.).
Valoarea estimata a LOTULUI 3, fara TVA: 852.458, 50 lei
Valoarea estimata fara TVA: 9, 188, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform art.86, alin.1 din HGnr.25/2006, pentru fiecare lot in parte: -LOTUL 1, in suma de 34.414 lei;
-LOTUL 2, in suma de 14.532 lei;
-LOTUL 3, in suma de 10.230 lei.Prin Scris de garan bancara se va util Form 4. Garan de particip trebuie sa fie irevocab si se va prezenta in original.In cazul asocierii, pentru a putea beneficia de reduc val garant de particip la 50 %, fiec asociat treb sa se incad. in categ IMM, conf. Legii nr.346/2004.Ofert individ sau ofertantii asociati, care solic reduc cerintei priv val gar de particip la 50 %, vor prezenta o declar pe proprie raspundere, conf Anexei 1 din Legea 346/2004. Valab garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extind per de valab a ofertei, per de valab a garantiei ptr. particip va fi prelungita in mod coresp.In masura in care CNSC respinge contest formulata de ofertant, AC va retine din garan de particip o suma calculata, conf art. 278^1 alin.(1) din OUG 34/2006.Dispoz art.278^1alin.2 din OUG 34/2006 se vor aplica in mod corespunz.Suma care se va retine in aceasta situatie, pentru fiecare lot in parte: LOTUL 1:8.248, 28lei, LOTUL 2:5.233, 17 lei, LOTUL 3:4.632, 46 lei.Doc de garantare trebuie sa contina ?In masura in care CNSC a respins contest formul. de ofertant in cadrul proced de atrib mentionate, ne obligam fata de CJDolj sa platim suma de ????..lei, (se va completa cu suma aferenta lotului ofertat, asa cum a fost precizata mai sus), determinata conform art. 278^1alin.1 din OUG 34/2006. Aceasta suma va fi platita si in cazul in care ofertantul a renuntat la contestatie, in conformitate cu prevederile art. 278^1alin.2 din OUG 34/2006?.Echiv ptr o garantie de particip depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depun a ofertelor cu 5 zile. Contul este: RO58TREZ2915006XXX000178, deschis la Trezor Craiova. Codul fiscal este 4417150. Restit garan. de particip conf art.88 din HGnr925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului de achizitie publica incheiat pentru fiecare lot in parte, in lei, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se va constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3)din HG 925/2006, in termen de 10 zile de la semnarea contractului.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie se va utiliza Formularul 5.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: pana la receptia finala cantitativa si calitativa a produselor care fac obiectul contractului.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii), garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa prioritara 3 - DMI 3.1Fonduri europene: 85%;Bugetul de stat ? Fondul National: 13%Bugetul local: 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 6).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 6.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 2Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 7).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceasta declaratie (Formularul 7) si sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 3
Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura.
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 8.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cadrul acestei proceduri, ofertantul nu are dreptul:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauzab) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
Cerinta nr. 4
Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv:
? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;
? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.
Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu legislatia in vigoare, in tara de origine.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la aceasta cerinta.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) astfel:
- pentru ofertantii persoane juridice romane ? daca inregistreaza datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- pentru ofertantii nerezidenti ? daca inregistreaza datorii in conformitate cu legislatia tarii de origine
Cerinta nr. 5
Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.
Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 9), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.
In cazul unei asocieri, acest certificat va fi completat in numele asocierii, de catre lider.
Cerinta nr.6
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 10).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Lista persoanelor cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii:
ION PRIOTEASA, IOVAN CRISTINEL NICUSOR, IVANOVICI LAURENTIU, BARBARASA GHEORGHE, NICOLAE ANDA MIREI, PLUGARU ADRIAN, MIHALCEA LARISA MIHAELA, MAJINA ILEANA, TOMA ZOTY VERONICA, LEONTE ION, LAPADAT MARIN, GHITA ANISOARA, STOICA DAIANA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN AUREL, BERBEC CHIRITOIU MIOARA, BACANU IULIAN, DARAC AURELIA, PAPPA DAN RADU ILIE, PANAIT LIANA, CAPATINA VALENTIN-IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA, COMBEI ANCA MIHAELA, GRIGORIE IONUT CRISTIAN, PASCUT BOGDAN FLORIN, STANCUTA VERONICA, MANTALE RADU, CERNEA DUMITRU. Cerinta nr. 1
a) Pentru persoanele juridice romane: prezentarea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Nota:
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
b) Pentru persoanele juridice straine: in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care includ si activitati care fac obiectul prezentei achizitii. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu se afla in faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 11) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz:
a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.
b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.
c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.
In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.
Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)
Cerinta minima: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani a ofertantului sa fie: -Pentru lotul 1: egala sau mai mare decat 13.500.000 lei;
-Pentru lotul 2: egala sau mai mare decat 2.500.000 lei;
-Pentru lotul 3: egala sau mai mare decat 1.500.000 lei.
In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, cerinta minima trebuie indeplinita in mod distinct, prin raportare la valoarea minima impusa pentru fiecare lot in parte pentru care oferteaza.
Se va prezenta Formularul 12 - Informatii generale, in care se va declara media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Valorile vor fi exprimate in lei.Pentru conversia lei/euro se va folosi cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul respectiv, astfel:
Pentru anul 2010:1 euro = 4, 2122 lei
Pentru anul 2011:1 euro = 4, 2391 lei
Pentru anul 2012:1 euro = 4, 4593 lei
Pentru contractele exprimate in alte monede, conversia lei/valuta se va face prin raportare la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) aferent fiecarui an in parte, pentru valuta respectiva.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, pentru fiecare lot in parte ofertat.
Ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor prezentate.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante.
In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004.
Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere financiara din partea unui tert sustinator, conform art. 186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind cifra de afaceri, si tertul sustinator financiar trebuie sa completeze Formularul 12 (va completa si Formularul 15).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea listei principalelor livraride produse in ultimii 3 ani.
Ofertantul va trebui sa prezinte lista principalelor livrari de produse
efectuate in ultimii 3 ani -Formularul 13. In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.
Cerinta nr. 2
Prezentarea de informatii privind experienta similara.Cerinta minima:
Se solicita ofertantului realizarea, ca unic contractant, asociat sau subcontractant, in ultimii 3 ani, a maxim trei contracte, pentru fiecare lot in parte, care au avut ca obiect furnizarea de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica (respectiv, pentru lotul 1 - aparatura medicala de specialitate, pentru lotul 2 - instrumentar medical, pentru lotul 3 - mobilier) a caror valoare cumulata sa fie:
- Pentru lotul 1: egala sau mai mare decat 6.880.000 lei, fara TVA;
- Pentru lotul 2: egala sau mai mare decat 1.450.000 lei, fara TVA;
- Pentru lotul 3: egala sau mai mare decat 850.000 lei, fara TVA.
Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, cerinta minima trebuie indeplinita in mod distinct, prin raportare la valoarea minima impusa pentru fiecare lot in parte pentru care oferteaza.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, pentru fiecare lot in parte ofertat.
In cazul in care ofertantul are in derulare contractul/ contractele prin care isi sustine experienta similara pentru lotul ofertat, valoarea realizata in ultimii 3 ani trebuie sa indeplineasca cerinta minima solicitata pentru lotul respectiv; in aceasta situatie valoarea ce va fi luata in considerare ca experienta similara va fi doar aceea pentru produsele ce au fost deja livrate.In cazul in care in contractul/contractele prezentate ca experienta similara se regasesc si alte produse de natura diferita fata de cele solicitate in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica, la fiecare lot in parte, pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara se vor lua in considerare doar valorile produselor similare cu cele ale lotului ofertat.
In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime pentru lotul ofertat se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere.In cazul in care contractul/contractele prezentate ca experienta similara au fost executate ca subcontractant, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime pentru lotul ofertat se va calcula in conformitate cu valoarea contractului de subcontractare pentru categoriile de produse similare lotului ofertat.
Continuare Cerinta nr. 2
Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 14) pentru contractele de furnizare prin care isi propune sa demonstreze indeplinirea cerintei minime privind experienta similara, realizate in ultimii trei ani.
Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul in care contractulrespectiv a fost semnat.
Ofertantul va prezenta copii dupa partile relevante ale contractului/contractelor propuse ca experienta similara, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar privind confirmarea livrarii produselor respective sau orice documente considerate relevante.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor prezentate.Documentele solicitate in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica si profesionala din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului, si tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul 14 (va completa si Formularul 16).
Cerinta nr. 1
PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent).Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
----
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de livrare
30%
Descriere: Termenul maxim de livrare este de 4 luni
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2013 12:00
Locul: sediul C.J. DOLJ, municipiul Craiova, Str. Unirii, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 - ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1 - ?Reabilitarea / modernizarea / echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?Fonduri europene: 85%Bugetul de stat ? Fondul National: 13%Bugetul local: 2%
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa aplicarea criteriului de atribuire, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, departajarea se va face in functie de pret.In cazul in care se constata ca ofertele respective au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Termenul de livrare va fi de minim 2 luni si maxim 4 luni de la data emiterii comenzii de livrare a produselor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2, alin.1, lit.a), alin 1^1 si alin.2 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dolj - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Unirii, nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251408213, Fax: +40 251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2013 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer