Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare dotari si echipamente medicale


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
8.920.964 RON

Castigatorul Licitatiei: Asocierea DTL MEDICAL - NOVA INTERMED-BTL APARATURA MEDICALA-MEDIKA H&S IMPEX
Anunt de atribuire numarul 142905/07.09.2013
Informatii anunt de participare asociat 139808
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul Judetean Dolj - Serviciul Dezvoltare Regionala, Proiecte cu Finantare Internationala, Tel. +40 251408214, In atentia: Combei Anca, Email: [email protected], Fax: +40 251408245, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare dotari si echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ambulatoriul de specialitate din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitia de dotari si echipamente medicale, in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Craiova?, conform caietului de sarcini si specificatiilor tehnice atasate.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33190000-8 - Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
8, 920, 964RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S068-113284din06.04.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 69 Denumirea: Furnizarea aparatura medicala de specialitate
V.1) Data atribuirii contractului 19.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea DTL MEDICAL - NOVA INTERMED-BTL APARATURA MEDICALA-MEDIKA H&S IMPEX
Adresa postala: Str.Barbu Mamuleanu, nr.43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 206734, Romania, Tel. 0213175825, Fax: 0213175824
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 6882768.50 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 6879001.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 70 Denumirea: Furnizare instrumentar medical
V.1) Data atribuirii contractului 19.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ELMED S.R.L.
Adresa postala: Str. Constantin Dobrogeanu Gherea nr.30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540353, Romania, Tel. 0265-261721, Email: [email protected], Fax: 0265-262953, Adresa internet (URL): www.elmed.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1453173.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1442013.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 71 Denumirea: Furnizare mobilier
V.1) Data atribuirii contractului 19.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC METALCOM SRL
Adresa postala: Str.Calea Bucuresti, nr.191, Localitatea: Craiova, Cod postal: 2005734, Romania, Tel. 0251/436462, Fax: 0251/435311
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 852458.50 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 599950.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 - ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1 - ?Reabilitarea / modernizarea / echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?Fonduri europene: 85%Bugetul de stat ? Fondul National: 13%Bugetul local: 2%
VI.2) Alte informatii
In cazul in care, dupa aplicarea criteriului de atribuire, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, departajarea se va face in functie de pret.In cazul in care se constata ca ofertele respective au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Termenul de livrare va fi de minim 2 luni si maxim 4 luni de la data emiterii comenzii de livrare a produselor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dolj - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Unirii, nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251408213, Fax: +40 251408213
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2013 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer