Licitatie Publica - Contract de furnizare echipament de incarcarea/descarcarea containerelor (loader)
Anunt de participare (utilitati) numarul 137830/31.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala: str. Sos Alba Iulia, nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, achizitii publice si investitii, Tel. +40 269253135, In atentia: NISTOR Maria, Email: [email protected], Fax: +40 269253131, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare echipament de incarcarea/descarcarea containerelor (loader)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie furnizarea unui echipament de incarcare/descarcare care se va folosi pentru incarcarea/descarcarea marfurilor (containere, paleti etc.) in aeronava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42418910-1 - Echipament de incarcare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona 1 (una) unitate de produs
Valoarea estimata fara TVA: 1, 305, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii si in completare alocatii bugetare buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
3)Certificat de atestare fiscala
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei deschiderii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).
4)Certificat de taxe si impozite locale
Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei deschiderii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).
5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹
Nota: Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Director General: SAVA Augustin
Director Operational: VELICU Gheorghe
Director Economic: CETEAN Mariana
Sef Serviciu Comercial: CIUCUR Mirela
Sef Serviciu Financiar contabilitate: AXENTE Viorica
Oficiul Juridic: DANILA Anita
Sef Birou Contracte, achizitii publice si investitii: NISTOR Maria
Nota : in cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate trebuie prezentate de fiecare operator economic in parte.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla intr-unul dintre urmatoarele cazuri:
a) a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani;
b) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din Romania sau din tara in care este stabilit;
d) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
e) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
f) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie;g) se afla in una din situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum sunt acestea definite la art. 1 din Ordinul nr. 170/2012. 1) Pentru persoanele fizice/juridice romane
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Pentru persoanele fizice/juridice straine
Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in tara in care este rezitent (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Nota : in cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate la punctul 1) trebuie prezentate de fiecare operator economic in parte.
2) Ofertantii romani care participa la procedura trebuie sa fie autorizati de Autoritatea Aeronautica Civila Romana ca agenti aeronautici civili autorizati pentru activitati de distributie echipamente pentru activitati aeroportuare la sol. Ofertantii externi trebuie sa fie acceptati de Autoritatea Aeronautica Civila Romana ca agenti aeronautici civili autorizati pentru activitati de distributie echipamente pentru activitati aeroportuare la sol, in conformitate cu Ordinul Ministrului Transporturilor si Infrastructurii nr. 479/2010. Se solicita certificatul de autorizare (documentul de acceptare) emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru activitati de distributie echipamente pentru activitati aeroportuare la sol, (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. Cursul mediu euro de referinta: Anul 2009:4, 2373 lei/1 euro; Anul 2010:4, 2099 lei/1 euro; Anul 2011:4, 2379 lei/1 euro.
2.Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul; se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. O lista a pricipalelor produse livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.
2. Experienta similara
Se va depune in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? partile relevante ale cel putin 1 (unu) contract de furnizare echipamente aeroportuare;
1. Ofertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat conform EN ISO 9001 (sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
10%
Descriere: Componenta tehnica-se va exprima in luni (24 luni-240 luni), ofertele care sunt sub limita minima vor fi considerata neconforme, iar cele peste limita maxima nu vor fi punctate suplimentar
3.
Termen de livrare
10%
Descriere: Componenta tehnica-se va exprima in zile (30 zile-150 zile), ofertele care sunt peste limita maxima va fi considerata neconforma, iar cele sub limita minima nu vor fi punctate suplimentar
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Nr.de runde ale LE: 1 (una);2.LE va incepe nu mai devreme de 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact;3.Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore;4.Pretul ofertei va fi singurul criteriu care face obiectul LE;5.Limita valorii pana la care pretul poate fi imbunatatit este 85% din valoarea estimata a contractului;6.In vederea participarii la LE, operatorii economici trebiue sa fie inregistrati in SEAP, conf. art. 6, alin. (1) din HG 1660/2006. Conform art. 38, alin. (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la faza finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, in aceasta situatie, autoritatea contractanta avand dreptul de a retine garantia de participare a acestuia.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 10:00
Locul: SEDIUL R.A AEROPORTUL INTERNATIONAL SIBIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite reprezentanti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Complet. pct. III.1.5) ?Legislatia aplicabila?.k)L.265/2006 pt.aprobarea OUG nr.195/2005 priv.protectia mediului cu modific.si complet.ulterioare;l)Ord.2459/2006 pt.aprobarea RACR privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar ? RACR-AD-AACDA;m)Ord.MTI 479/2010, pt.clasificarea aerodromurilor civile certificate din Romania si pentru aprobarea RACR privind autorizarea aerodromurilor civile - RACR-AD-AADC, ed.1/2010 si a RACR privind amenajarea, utilizarea si inregistrarea aerodromurilor civile - RACR-AD-IADC, ed.1/2010;Algoritmele de calcul pt.factorii de evaluare sunt: 1) Punct. pt.?pretul ofertei ? se acorda astfel: a) pt.cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punct. maxim alocat factorului de evaluare respectiv ;b) pt.alt pret decat cel prevazut la litera a)se acorda punct.astfel: (pret minim/pret individual ofertat) x punct.maxim alocat2) Punct. pt.?termen de livrare?, se acorda astfel: a) pt.cel mai scazut dintre termenele de livrare se acorda punct. maxim alocat factorului de evaluare respectiv ;b) pt.alt termen de livrare decat cel prevazut la litera a), se acorda punct.astfel: (termen de livrare minim/termenul de livrare individual al ofertei respective) x punct. maxim alocat3) Punct.pt.?perioada de garantie?, se acorda astfel: a) pt.cea mai mare perioada de garantie se acorda punct.maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pt.alta perioada de garantie decat cea prevazuta la litera a), se acorda punct.astfel: (perioada de garantie a ofertei respective/cea mai mare perioada de garantie) x punct.maxim alocat.In cazul in care pe primul loc se claseaza doua sau mai multe oferte care au punctaje egale, AC va declara castigator ofertantul care a prezentat pretul cel mai scazut. In cazul in care, dupa aplicarea acestei metode egalitatea persista, AC va solicita reofertarea pretului in plic inchis. Noile oferte de pret se vor depune conform indicatiilor date de AC in acel moment.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportul International Sibiu
Adresa postala: str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Tel. +40 269253135, Email: [email protected], Fax: +40 269253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2012 12:39