Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare ?Echipament dotare sala de sport ? SIAS? cod CPV 37400000-2


Anunt de participare numarul 133453/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: ALSTANI ANCA, Tel. +40 212082525, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare ?Echipament dotare sala desport ? SIAS? cod CPV 37400000-2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul IGPR - sos. Giurgiului nr.208, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de ?Echipament dotare sala desport ? SIAS?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Echipament dotare sala desport ? SIAS?
Lot 1 ?25 cpl. diferite
Lot 2 ? 3 cpl.
Lot 3 ? 1 cpl. (24 mp)
Lot 4 ? 40 cpl.diferite?Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre) :225.241, 93Moneda : LEI
Valoarea estimata fara TVA: 225, 241.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 4.502, 00 lei.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data deschiderii ofertelor.Mod de constit: in oricare din formele prev la art. 86 din HGR.nr.925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in cond.legii de o societ. bancara ori de o societ. de asigurari, ordin de plata), mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante.- In cazul constituirii prin plata in sistem ?on-line?, doc. prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezent. legal al op.ec., pentru confirmarea platii.- In cazul constit.prin instrumente de garantare emise de societ. bancare sau societ. de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in document. de atribuire.- In cazul constituirii prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.- Conform prev. art.16 din Legea nr.346/2004 priv. stimularea infiintarii si dezvolt.intreprind. mici si mijlocii intreprind. mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.- Pentru demonstrarea incadrarii in categoria I.M.M., op. ec. au oblig. de a prezenta la data si ora stablite pentru deschid. ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM prevazuta in Anexa 1 la Legea nr.346/2004.ATENTIE: Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform preved. din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Cont IGPR garantii: RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la ATCPMB Cod fiscal: 4453144Cuntumul garantiei ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 si va avea valoarea de: LOT 1- 1550, 97 lei.LOT 2- 298, 39 lei.LOT 3- 201, 61 lei.LOT 4- 201, 45 lei. Garantie de buna executieda ¦ nu ?Cuntumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al contractului atribuit.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Cerinta 1 : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta :
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III ? in original.
2. Cerinta 2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare :
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III ? in original.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica : Inspector general al Politiei Romane chestor de politie dr. POPA LIVIU, Directia Financiara comisar sef de politie TUICU CARMEN, Oficiul Juridic subcomisar de politie MARIN LUCIAN, Director Directia de Logistica comisar sef de politie ing. VATUIU MIHAITA, Sef Serviciu Achizitii Publice subcomisar de politie DRAGNEA MARIUS, persoana responsabila de contract subcomisar de politie ALSTANI ANCA.3. Cerinta 3 : Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare :
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III ? in original.Nota : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
4. Cerinta 4 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare :
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III ? in original.
5. Cerinta 5 : Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se va depune ? in oricare din forme : original /copie legalizata /copie conforma cu originalul.6. Cerinta 6 - Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Certificatul se va depune ? in oricare din forme : original /copie legalizata /copie conforma cu originalulNota : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Cerinta 1 : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare :
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Certificatul se va depune ? in oricare din forme : original /copie legalizata /copie conforma cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie oficiala a producatorului ca marfa sa este confectionata/produsa conform directivelor si standardelor de calitate implementate de Comunitatea Europeana ?marcaj CE;
Declaratie de conformitate EC in conformitate cu HG 1022/ 2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei pretul ofertat, lei fara T.V.A.b)eventuale limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit.a) poate fi imbunatatit : NU exista limite.c)ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca (prin diminuare) ofertele depuse anteriorNumarul de runde ale licitatiei electronice :1 (una).* Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.* Durata unei runde :1 (una) zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2943550
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2012 12:00
Locul: IGPR- Directia de Logistica, etaj 3, str. Mihai Voda, nr. 6, Sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu termenele prevazute la art.2562 din O.U.G. 34/2006-5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IGPR - Directia de Logistica
Adresa postala: str. Mihai Voda nr.6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. +40 0212082525-26171, Email: [email protected], Fax: +40 0213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2012 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer