Licitatie Publica - Contract de furnizare echipament medical pentru Laboratorul de Farmacogenetica
Anunt de participare numarul 102810/26.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Balog, Tel. 0356433114, Email: [email protected], Fax: 0356433114, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipament medical pentru Laboratorul de Farmacogenetica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca nr.10
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament medical cuprins din: aparat PCR clasic;Sistem Real Time PCR ptr.placi 96 godeuri;Sistem Real Time PCR ptr.placi 384 godeuri;Scaner pentru microarray;Statie de hibridizare ptr.microarray
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Sectiunii II Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 842, 016.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 18420, 17 RON, 50% reducere ptr.IMM;Garantie de buna executie 5% din val.contr.fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza fornal asocierea printr-un contr.semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea 2.Declaratie privind neincadrea in prev.art.181 din OUG34/2006 3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original sau copie lgalizata, valabil la data deschiderii ofertelor 4.ertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original sau copie lgalizata, valabil la data deschiderii ofertelor 5.Certificat de inregistrare emis de ORC(copie) 6.Autorizatie de functionare(copie) 7.Autorizatie de livrare din partea producatorului pt.intreg echipamentul(copie) 8.Certificat ISO 9001/2001(copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea si completarea Formularului 1-Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fise tehnice detaliate ale coprucatorului(copii) 2.Declaratie sau inf.cu privire la existena personalului tehnic calificat/certificat 3.Declaratia de conformitate a producatorului 4.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot part.la faza finala de LE doar ofert.inreg.in SEAP si carora le-au fost transm.invit.de particip.la aceasta faza.Elem.ofertei care va face ob.procesului repet.este valoarea totala/lot, exclusiv TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2010 10:00
Locul: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai firmelor participante pe baza de imputernicire privind calitatea de participant la procedura conf.Formularului 12C, anexat
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se vor depune oferte integrale pe lot;daca se oferteaza lotul incomplet, oferta este considerata neconforma, in baza art.36 alin.(2) lit.a) din HG 925/2006 actualizata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natrional de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Tepes Voda nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300005, Romania, Tel. 0256/498092, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Tel. 0356/433114, Fax: 0356/433114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 08:19