Licitatie Publica - Contract de furnizare echipament pt. laborator mobil (1)
Anunt de participare numarul 28376/16.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Adresa postala: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Reglementare, Autorizare, Dezvoltare, Tel.0240518924, 0240518925, In atentia: Pavel IVANOV, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate pt. adminisrarea ariei protejate Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipament pt. laborator mobil (1)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ARBDD Tulcea, Str. Portului nr. 34A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare privind achizitionarea echipamentelor de laborator care se vor monta pe nava laborator: 1/Analizor automat pt determinarea mercurului;2/Analizor pt. determinarea carbonului si azotului total
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253200-0 - Aparate de analiza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1/Analizor automat pt determinarea mercurului - 1 buc2/Analizor pt. determinarea carbonului si azotului total - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 229, 288RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3000 RON; Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Contract grant nr. RO-2004/016 - 942.01.01.19; Linia bugetara corespunzatoare: PHARE CBC 2004-2006:220202
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de incheierea contractului de furnizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular 12A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta-Formular 12B; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale-formulare -tip; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator comercializarii respectiv, instalarii, montarii si punerii in functiune a echipamentului care face obiectului prezentei licitatiei deschise
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea unei cantitati de produse similara sau mai mare decat cantitatea specificata prin prezenta documentatie-Formular 12D; Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor si respectarea standardelor de asigurare a calitatii produselor; (Certificat ISO 9001:2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1975/10.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria ARBDD Tulcea, Str. Portului nr. 34A; Ordin de plata in contul IBAN RO85TREZ6415032XXX000263, Trez. Tulcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 13:00
Locul: Sediul ARBDD Tulcea, Str. Portului nr. 34A, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta, Sectia comerciala, maritima si fluviala, contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str. Traian Nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241551356, Fax: 0241551356
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic, contencios administrativ, resurse umane
Adresa postala: Str. Portului nr. 34A, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Tel.0240518924, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2007 12:19