Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE IT SI DE COMUNICATII pentru implementarea proiectului ?Extinderea sistemului informatic pentru realizarea interoperabilitatii informationale in cadrul Sistemului National Unic pentru Apeluri de Urgenta intre dispecerate


Anunt de participare numarul 143945/28.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - Unitatea Militara 0572 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 323 A sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Punct(e) de contact: Avian Pop, Tel. +40 0212022860, Email: [email protected], Fax: +40 0212222269, Adresa internet (URL): http: //www.sts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTEIT SI DE COMUNICATII pentru implementarea proiectului ?Extinderea sistemului informatic pentru realizareainteroperabilitatii informationale in cadrul Sistemului National Unic pentru Apeluri de Urgenta intre dispeceratele de urgenta ale agentiilor specializate de interventie ale politiei, ambulantei si pompierilor si statiile de interventie ale acestora organizate la nivelul oraselor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti si sediile statiilor de interventie ale politiei, ambulantei si pompierilor situate in orase de pe intregul teritoriu al Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect furnizarea de echipamente IT si comunicatii, inclusiv instalarea si punerea in functiune a acestora pentru implementarea proiectului?Extinderea sistemului informatic pentru realizareainteroperabilitatii informationale in cadrul Sistemului National Unic pentru Apeluri de Urgenta intre dispeceratele de urgenta ale agentiilor specializate de interventie ale politiei, ambulantei si pompierilor si statiile de interventie ale acestora organizate la nivelul oraselor? (cod CPV suplimentar 51610000-1)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32413100-2 - Rutere de retea (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de echipamente IT si de comunicatii sunt urmatoarele: 1. Router cu capabilitati extinse ? 502 cpl.;2. Server ? 41 cpl.;3. UPS ? 462 buc.;4. Statii de lucru ? 462 cpl.;5. Imprimanta ? 462 cpl.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 205, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip: 104.108lei constit conf art. 86 alin.(1) din H.G. 925/2006, prin vir bancar sau printr-un instrum de garant emis in cond lg de o soc. bancara sau de o soc de asigurari in Formularul nr. 8, care va fi prez autorit contract in orig cel mai tarziu la data si ora stab ptr deschid of. Term. de valab. a garant de particip va acoperi per min de valab a of, resp min 60 zile de la data limita de dep a of.In cazul unei asocieri gar de partic va fi constit in numele asocierii si va acoperi in mod solidar pe toti membrii acesteia. In cazul in care ofertantul opteaza pt constit gar de particip prin virament bc., ac. va vira contraval gar in ct RO44TREZ7065005XXX005305la Trez sect 6 Buc, pe seama U.M. 0572 Buc, cod fiscal 15667941, urmand ca dovada constit gar de particip (extras bancar sau ord de plata, cu viza bancii) sa fie prezentata autorit contrac cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid of. Nota: In vederea eval in mod unitar a cuantumurilor gar de particip depuse in euro sau in alte valute, echiv in lei al fiec dintre ac va fi calc la cursul monedei nat (RON) comunicat de Bc. Centrala Europeana, valabil in data public in SEAP a anuntului de particip (in ac. sens se va consulta site-ul oficial www.ecb.int). Gar. de particip emise in alte limbi decat lb romana vor fi prez in original si insotite de traducerile autoriz in lb romana. Gar. de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari, conform Formularului nr. 9, in cuantum de 10% din valoarea totala fara TVA a contractului, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la data semnarii, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modif si complet ulter(asocierea va fi legaliz pana la semnarea contr in caz in care of comuna e declarata castigatoare)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadr in preved art. 69 indice 1, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulter, atrage exclud ofert din proced de achiz pb.Se vor prezenta urmatoarele documente:
1) Formularul 1A- Declaratia privind situatia personala;
2) Formularul 1B ? Declaratie privind conflictul de interese;
3) Formularul 2 - Certificat de participare cu oferta independenta;
4)Certif privind plata impoz si taxe locale elib de compartim/biroul/serv/dir de impoz si taxe locale din cadrul unit admin-terit pe raza careia oper ec isi are sediul social, privind plata oblig la bg local sau echiv din care sa reiasa oblig exigibile la finele lunii anter celei de depun a of;5) Certif. de atest fisc elib de organul de admin fisc al unitatii admin-terit pe raza careia operat ec isi are sediul social, privind plata oblig la bg general consolidat sau echiv din care sa reiasa oblig exigibile la finele lunii anter celei de depun a of.Nota: I. a) Formularul. 1A se prez, dupa caz, de fiec oper ec care participa la proced in calit de ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator. In ceea ce priveste tertul sustinator, precizam ca ac nu tb sa se regas in sit prevazute la art. 180 si 181 lit. a), c indice 1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, urmand ca Formularul1A sa fie adaptat in mod cores prin elimin situatiilor prevazute la lit. b) si e) din cadrul ac. b) Formularul 1B se prez, dupa caz, de catre fiec op ec care partic la procedura in calit de ofertant, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant. Pers cu functii de decizie la nivelul autorit contract in sensul preved art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006: dl. Opris Marcel ? dir. Serviciului de Telecomunicatii Speciale si dl. Popescu Danut ? Seful UM 0572 Bucuresti. Ofertantul, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontract va prezenta doc edific ptr a demonstra faptul ca nu se incadreaza in preved art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, (Reg actionarilor, Certifi constat emis de Min Justitiei ? Of.Reg. Comertului) In conformit cu preved art. 69 indice 2 alin.(2) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autorit contract va publica in SEAP denum si datele de identif ale ofert/ofertasociat/subcontri/tertului sustinator, in maxim 5 zile de la expirarea term limita de depunere a of, cu exceptia pers fiz pentru care va publica numai numele.c) Formularul. 2 si doc de la pct. 4 si 5 se prez, dupa caz, de catre fiecare operator ec care partic la procedura in calitate de ofert sau ofertant asociat. d) In cz in care, in conformit cu preved art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul isi demonstr situatia ec-fin ori capacit th prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, se va prezenta inclusiv angajamentul ferm al acestuia, intocmit in conformit cu preved art. 11 indice 1 din H.G. 925/2006, (a se vedea in acest sens si precizarile de la pct. III.2.2 ?Capacitatea economica si financiara? si III.2.3.a) ?Capacit th si/sau profes? din prezenta fisa de date).e) In sit ofertelor depuse in asociere sau in cadrul carora sunt nominalizati subcontractanti, ofertantul lider de asociere are obligatia de a depune in cadrul ofertei si Formularul nr. 10 -Declaratie privind asociatii si subcontractantii si activitatile care sunt executate de acestia, insotit de documentele prevazute in nota la formularul respectiv.
II.Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul documentelor pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, acestea vor purta in mod obligatoriu mentiunea ?Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea de la data limita de depunere a ofertelor?, sub semnatura reprezentantului legal/semnatarului imputernicit. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in tara de rezidenta, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate de atestare fiscala, caziere fiscale, caziere judiciare sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Pers jurid/fiz romane: Pers.Jur: Vor prez Certif constat emis de Min. Justitiei ? Of.Reg.Comertului sau echiv. din care sa rezulte numele complet, sediul, pers autorizate/administratorii, domeniul de activ principal/domeniile de active secundare si codurile CAEN aferente acestora.In cazul unei oferte depuse in asociere, ac doc se prez de catre fiec ofertant asociat. Pers.Fiz. autorizate: vor prez autoriz de function sau alte doc echiv din care sa rezulte capacit ac de a executa lucrarile care fac obiectul prez contract.Pers jurid/fizice straine: Pers. Jur.straine: vor prezenta doc edific care sa doved o forma de inreg ca pers jrd sau de inreg/atestare ori apartenenta dpv profes, in conformit cu preved legale din tara de rezid a op economic.Pers fizice straine: vor prez autoriz de funct sau alte doc echiv din care sa rezulte capacit ac de a executa lucrarile care fac ob prez contract. Nota: Se permite depunerea/prez documentelor solicit in cadrul ac sectiuni in oricare din formele: original/copie legaliz/copie lizibila cu mentiunea ?conf cu originalul?. Certificarea ptr conformit cu orig se face de catre reprez legal al ofertant ec sau pers semnatara a ofertei, imputernicita de ac, prin inscrierea pe fiecare pagina certif a mentiunii ?conf cu originalul?, insotita de semnat pers respective. In cazul in care doc sunt depuse in copie lizibila cu ment ?conf cu originalul?, autorit contract isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea docum originale.Docum emise intr-o alta lb vor fi prez insotite de traduc autoriz in lb romana.In cazul documen pt care nu este prevaz o perioada de valab stab de lege, ac vor purta in mod oblig mentiunea ?Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea de la data limita de depunere a ofertelor?, sub semnatura reprezentantului legal/semnatarului imputernicit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Formularul nr. 3 ? Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, insotit de bilanturile contabile (sau extrase din bilanturile contabile) aferente exercitiilor financiare2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competenteCerinta minima de calificare:
Media cifrei de afaceri globale aofertantului in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 10.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Echiv in lei al cifrei de afaceri va fi determ la curs medii schimb euro/leu comunicate de BCE ptr anii 2010 (4, 2122 lei/euro), 2011 (4, 2391 lei/euro) si 2012 (4, 4593 lei/euro).Ofert care tb sa efect conversia altor monede in lei vor utiliza curs schimb medii anuale stab de catre BCE public pe sire-ul www.ecb.int. Daca public bilanturilor nu este prev de legisl tarii in care e stab ofertantul, ac poate prez orice alte docum echiv, consid edific in tara respect, prin care pot sustine inform prez in Formularului 3 (spre ex, raport an al cenzorilor, raport de audit financ si ctb, scris bonit din partea unei banci etc.).Toate ac docum care sustin inform din formular tb sa fie prez in copie certif ptr conform cu orig. Certific ptr conform va fi facuta de reprezent lg al ofertant (sau semnatarul ofertei imputernicit de acesta) prin inscrierea pe fiec pag a mentiunii ?conf cu orig?, insotita de semnatura pers respect. Docum emise intr-o alta lb vor fi prez insotite de traducere autoriz in lb rom.Daca ofertant isi demonstr indeplin cerintei min priv sit ec si financ invocand sustinerea acordata de o alta pers (conf art.186 din O.U.G. nr. 34/2006), ac se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstr indeplin in integralitate a cerintei min solicit prin prezentarea docum relevante. In acest caz, e obligatorie prez angajam ferm, incheiat in forma autentica, al pers sustin respective care tb sa garanteze autorit contract faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificult pe parcursul derularii contract, pers sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a oblig contractuale prin implicarea sa directa. Angajam ferm prez de ofertantul castigator va face parte integranta din contr de achiz pbl.Pers ce asig sustin sit ec si financ nu tb sa fie in niciuna dintre sit care determ exclud din proced de atrib conf preved art. 69^1, art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. 34/2006.Pers cu funct de decizie din cadrul autorit contr sunt nominaliz la Sectiunea III.2.1.a) din prezenta fisa de date.Daca ofertant e un grup de op ec, cerinta min priv sit ec si financ poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei min priv sit ec si financ invocand sust acordata de catre o alta/altepersoana (e) modalit de indeplinire a cerintei este similara of individuale mentionata mai sus, cu preciz ca sus?inerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota: Ofertantii din categ intreprinderilor mici si mijlocii benef de reducerea cu 50% a cerintei priv media cifrei de af globale pe ultimii 3 ani, in baza preved art. 16 alin. (2) din Lg 346/2004 priv stimul infiintarii si dezv intreprinderilor mici si mijl, cu cond prez in orig a Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completata conform modelului prevazut in Anexa 1 din Legea 346/2004, semnata de catre reprez lg al ofertant.Daca ofertantul e o asociere, ac va beneficia de reduc cu 50% a cerintei priv cifra de af numai daca asoc e formata in exclusiv din intreprinderi mici si mijl. In cazul in care unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea respectiva nu are caracterul unei intreprinderi mici sau mijlocii si nu se pot aplica prevederile 16 alin. (2) din Legea346/2004 priv reduc cu 50% a cerintei priv media cifrei de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Se va prezenta Formularul nr. 4 - Declaratie privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare: Ofertantul trebuie sa fi furnizat, instalat si pus in functiune in ultimii trei ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, echipamente IT si de comunicatii similare in valoare minima de 5.000.000 lei.
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific achizitiei.
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific obiectului achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr.1-Echiv in lei al valorii fiec contr mentionat in formular, denominat in alta moneda decat lei, se va realiza la curs schimb med stab de BCE ptr an finaliz contr.Ptr contr finaliz in an in curs sau aflate in derulare, transf in lei, se va face la curs de schimb al BCE valab in ziua public in SEAP a anunt de particip.Curs md de schimb euro/leu comunic de BCE ptr 2010, 2011 si 2012 sunt 4, 2122 lei/euro, 4, 2391 lei/euro, resp 4, 4593 lei/euro.In sustin inform prez in Formular 4, se prez certif/ docum emise/contrasemn de autorit contr sau de clientii privati benef ai livr.Toate ac docum care sustin inform din formular tb sa fie prez in copie certif ptr conform cu orig.Certific ptr conform va fi facuta dereprez lg al ofert (sau semnatarul of imputernicit de ac) prin inscr pe fiec pag a ment?conform cu orig?, insotita de semnatura pers resp.Docum emise intr-o alta lb vor fi prez insotite de trad autoriz in lb rom.Daca ofert isi demonstr indeplin cer min priv capacit th invocand sustin acord de o alta pers (conf art.190 din O.U.G. 34/2006), ac se consid a fi calif daca tertul sustinator demonstr indeplin in integralit a cerintei min solicit prin prez listei de livrari efect in ultimii 3 ani insotita de certif/docum emise/contrasemn de autorit contract sau de clienti privati benefic.Ac docum vor insoti angajam ferm, incheiat in forma autentica, al pers sustin resp care tb sa garanteze autorit contr ca, daca contractantul intampina dificult pe parcursul derularii contract, pers sustinat se obliga sa asig indeplin completa si reglem a oblig contract prin implic sa directa.Daca ofert e grup de op ec, cerinta min priv capacit teh poate fi indepl prin cumul.Daca grupul de op isi demonstr indeplin cerintei min priv capac th invocand sustin acord de catre o alta/alte pers, modalit de indeplin a cerintei e similara of individ ment mai sus, cu preciz ca sust va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asoc.Pers cu funct de decizie din cadrul autorit contr sunt nominaliz la Sectiunea III.2.1.a) din prezenta fisa de date.Nota: Pers ce asig sustin capacit teh nu tb sa se afle in sit care determ exclud din proced de atrib conf art.69^1, art.180 si art.181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. 34/2006.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste. Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem care face ob reofertarii: pretul. Inainte de lansarea LE, autorit contract va realiza o evaluare integrala a of conf criteriului de atrib stab in doc de atrib, urmand a fi invitati la LE doar ofertantii care au depus of admisibile (pentru a participa la LE acestia trebuie sa fie inregi in SEAP si sa detina certif digital valid pentru acces in sistem).Invitatia la etapa de LE se va transm simultan, electronic, tuturor ac ofertanti. Notificarile de incepere a LE vor fi transm automat de sistem la adr de e-mail inreg in sistem ca adresa de contact, fiind totodata disponibile in sect ?Notificari de sistem?. Pt realiz acestei etape, autorit contract va introd in SEAP informatiile solicit automat de sistem. Ofertele depuse in cadrul LE nu pot decat sa imbunatateasca of depuse anterior. Daca un ofertant nu modifica pretul in cadrul fazei de LE, la stab clasamentului final se va lua in consid pretul ofertat initial de acesta, introdus in prealabil in SEAP de autorit contract. Nr. runde: 1 runda. LE va incepe la doua zile lucrat de la transmit invitatiei. Durata rundei: 1 zi.NOTA: Dupa finaliz LE, la solicit autorit contract operatorul ec castig va transmite un nou formular de oferta, inclusiv anexa, continand noile preturi unitare in conformit cu val licitata in cadrul et de LE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2013 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2013 11:00
Locul: Sediul U.M. 0572 Bucuresti din Splaiul Independentei nr. 323A, sector 6, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezent imputerniciti ai ofertant vor prez o imputernic de particip la sed de deschid a ofert impreuna cu o copie dupa actul de identit al pers care reprez ofertant in cadrul sed de deschid.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fond European de Dezv Reg (FEDR)-Progr Operat Sect "Crest Competitiv Ec", Axa Prioritara III "Tehnol Inform si Comunic pt sect privat si public", Domeniul Major de Interv 2 ?Dezv si crest efic serv pb electronice?, Operatiunea 2 ?Implem de sis TIC in scopul cresterii interoperab sist informatice?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu preturi egale: In cazul in care doi sau mai multi operatori economici ale caror oferte au fost declarate admisibile din punct de vedere juridic, tehnic si economico-financiar, au ofertat acelasi pret in cadrul etapei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita numai acelor operatori depunerea de noi oferte de pret, in plic inchis. Operatorii economici nu au decat dreptul sa imbunatateasca pretul ofertat anterior, urmand ca oferta al carei nou pret (reofertat) este cel mai scazut sa fie declarata castigatoare. Daca si in urma reofertarii in plic inchis, ofertantii nu vor putea fi departajati, vor deveni incidente prevederile art. 209 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile uletrioare, fiind imposibila incheierea contractului de de achizitie publica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 (zece) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal conf prev art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0572 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 323A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Tel. +40 0212022860, Email: [email protected], Fax: +40 0212222269, Adresa internet (URL): http: //www.stsnet.ro,
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer