Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare echipamente, aparate de natura tehnologiei informatiei si comunicare, precum si accesorii informatice


Anunt de participare numarul 134896/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Adresa postala: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011948, Romania, Punct(e) de contact: Curtea de Conturi a Romaniei, Tel. +40 213078874, In atentia: director Aurelia Pascaru, Email: [email protected], Fax: +40 213078880, Adresa internet (URL): www.curteadeconturi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipamente, aparate de natura tehnologiei informatiei si comunicare, precum si accesorii informatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Curtea de Conturi a Romaniei - Autoritatea de Audit, str. Lev Tolstoi nr. 22 - 24, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Lot 1 - Achizi?ionarea a 89 de laptop-uri2. Lot 2 - Achizi?ionarea a 43 de imprimante portabile
3. Lot 3 - Achizi?ionarea a 43 scannere portabile
4. Lot 4 - Achizi?ionarea unui aparat foto DSLR
5. Lot 5 - Achizi?ionarea unei camere video6. Lot 6 - Achizi?ionarea a 5 tablete PC
7. Lot 7 - Achizi?ionarea a 124 HDD extern 1 TB
8. Lot 8 - Achizi?ionarea a 124 USB Pen drive32 GB
9. Lot 9 - Achizi?ionarea a 43 de camere foto digitale + card de memorie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
30232150-0-Imprimante cu jet de cerneala (Rev.2)
30234500-3-Suporturi de stocare cu memorie (Rev.2)
38651000-3-Aparate de fotografiat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Lot 1 - Achizi?ionarea a 89 de laptop-uri2. Lot 2 - Achizi?ionarea a 43 de imprimante portabile
3. Lot 3 - Achizi?ionarea a 43 scannere portabile
4. Lot 4 - Achizi?ionarea unui aparat foto DSLR
5. Lot 5 - Achizi?ionarea unei camere video6. Lot 6 - Achizi?ionarea a 5 tablete PC
7. Lot 7 - Achizi?ionarea a 124 HDD extern 1 TB
8. Lot 8 - Achizi?ionarea a 124 USB Pen drive32 GB
9. Lot 9 - Achizi?ionarea a 43 de camere foto digitale + card de memorie
Valoarea estimata fara TVA: 804, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP-9790 lei LOT 1, GP-1548 leiLOT 2, GP-1204 lei LOT 3, GP-70 lei LOT 4, GP-50 lei LOT 5, GP-250 lei LOT 6, GP-1612 lei LOT 7, GP-868 lei LOT 8, GP-688 lei LOT 9. Per de valab a GP trebuie sa acopere per de valab a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii per de valab a ofertei, per de valab a GP va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul ?i-a retras oferta. GP se constituie prin depunerea la casieria CCR a sumei in numerar, sau prin virament bancar/instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar RO92TREZ7005005XXX000157 deschis la A.T.C.P.M.B. Pentru scrisoare de garan?ie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1 Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus, dar nu mai mica de 1% din Ve fara TVA, pt fiecare lot.Este recomandabil sau de preferat ca GP sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Proiectul co-finan?at din FEDR prin POAT 2007-2013 «Sprijin pentru dezvoltarea unei Autorita?i de Auditla standarde europene», C.F. 1.4.061. Cod SMIS 24224
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, completare Formular nr. 2. Incadrarea in situa?ia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura pentru atribuirea unui contract de achizi?ie publica.
Cerinta nr. 2
Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. completare Formular nr. 3. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 3
Certificat de participant la licita?ie cu oferta independenta, completare Formular nr. 4. in cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. In cazul in care persoana care semneaza formularul nu este reprezentantul legal al ofertantului (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.
Cerinta nr. 4
Declara?ie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, completare Formular nr. 5. Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).
Persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuiresunt:
George Pufan ? Secretar General
Monica Mitroi ? Director
Comisia de evaluare
Aurelia Pascaru ? Pre?edinte
Laura Oprea ? Membru
Florentina Marza ? Membru
Hubati Valentina - Membru
Marinescu Cristian ? Membru?eitan Raluca ? Membru de rezerva
Deme Atila ? Membru de rezerva
Cerinta nr. 5
Prezentare Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale din care sa rezulte plata obliga?iilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.
Cerinta nr. 6
Prezentare Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unita?ii administrativ teritoriale pe raza careia i?i are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situa?ia obliga?iilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original / copie legalizata / copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata. Certificat Constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comer?ului? in original sau copie legalizata sau copielizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.
Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Completare FORMULAR 6
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si se va depune in original.
Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2008, 2009 si 2010, astfel:
Curs RON/euro
2008 3, 6827
2009 4, 2373
2010 4, 2099
Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati (2008, 2009 si 2010)trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata pentru fiecare lot in parte.
Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiin?at sau si-a inceput activitatea.
Nota:
Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.
Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat la organele competente, copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul. In situa?ia in care operatorul economic ?i-a inregistrat bilan?ul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheia?i respectiv 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani - completare FORMULAR 7
Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta 1/mai multe contracte sau copii dupa informatiile relevante din contracte, contracte cu valoare totala egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se oferteaza.
Autoritatea contractanta are obliga?ia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiin?at sau si-a inceput activitatea comerciala.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.
Prezentarea cel pu?in a unui document/recomandare din partea unui beneficiarprivind modul de indeplinire a obliga?iilor asumate semnate de conducatorii unita?ilor la care au fost livrate produse similare.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.
Standarde de calitate. Se vor prezenta documente emise de catre organisme na?ionale sau interna?ionale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertan?i, respectiv SR EN ISO9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Reofertare: pre?ul/lot fara TVA, fara limite de imbunat., prin mic?orare. Nr runde 1. LE incepe in 2 zile lucr. de la trans. inv. Durata runda 1 zi. Op. Ec. ca?tigator transmite in 1 zi lucr. noua valoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului; Copia actului de identitate a persoanelor participante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul co-finan?at din FEDR prin POAT 2007-2013 «Sprijin pentru dezvoltarea unei Autorita?i de Auditla standarde europene», C.F. 1.4.061. Cod SMIS 24224.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu pre? egal, situate pe primul loc: - in cazul in care, dupa finalizarea etapei finale de licita?ie electronica vor exista preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autorita?ii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Conturi a Romaniei
Adresa postala: str. Lev Tolstoi nr. 22 ? 24, sector 1, Localitatea: Bucure?ti, Cod postal: 011948, Romania, Tel. +40 213078874, Email: [email protected], Fax: +40 213078880, Adresa internet (URL): www.curteadeconturi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2012 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer