Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare ECHIPAMENTE DE LABORATOR - MECANICA


Anunt de participare numarul 15725/25.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: OLARU MARIANA, Tel.0232-278.680/278.683/278.688interior2196, In atentia: administrator sef facultate Olaru Mariana, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0232232337, Adresa internet (URL): www.mec.tuiasi.ro/structura/administratie
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi"Iasi - facultatea de Mecanica
Adresa postala: B-dul Dimitrie Mangeron nr. 59 imobil Mecanica etaj.I administrator sef, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232-278.680/278.683/278.688interior2196, In atentia: OLARU MARIANA, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0232-23.23.37, Adresa internet (URL): www.mec.tuiasi.ro/sructura/administratie/achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat subordonate Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare ECHIPAMENTE DE LABORATOR - MECANICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica"Gheorghe Asachi"iasi facultatea de Mecanica, b-dul D. Mangeron nr. 59, etaj, .I Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia cuprinde 7 loturi cu 7 coduri CPV si anume : lot 1 - profilometru; Lot2 - stand masurare temperatura; Lot3- swich; Lot 3 pH-metru de laborator; Lot5 -refractometru; Lot6-Stand franare; Lot 7- luxmetru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.1)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.1)
33241300-4-Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.1)
33250000-7-Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1-1 buc; LOT2-1 buc; LOT3-1 buc.; LOT4-1 buc.; LOT5-1 buc; LOT6-1 buc.; LOT7-1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 226, 300 si 231, 020RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.07.2007 pana la 14.09.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part. max.2%val. contr. estimat RON: LOT1-3600; LOT2-790; LOT3-6;LOT4-37; LOT5-226; LOT6-745;LOT7-42; Gar.buna executie, incheiere contract 10% din val contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa financiara: 1. alocatii bugetare cu destinatie speciala pentru dotari, din finantare complementara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate - Formularul 4- Sectiunea IV;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 Formularul 5 - Sectiunea IV.
3.Certificat de atestare fiscala.
4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ;
5.Copie Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului,
6.Certificat constatator (Fomularul 6 - Sectiunea IV)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani si asigurarea riscului profesional, sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Fomularul 7 - Sectiunea IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentare documente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listalivrari de produse in ultimii 3ani(Formularul 8), declaratie (Formularul 9).Informatii personalul/organismul tehnic calitate(Formularul 10).Conformitate produse, Autorizarea livrare (Formularul 11)Subcontractantii Formularul 12, declaratie- Formularul 13 privind partea/partile indeplinite subcontractanti mai mult de 10% completareFormularul 7.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentare documente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10298 / 21.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2007 10:00
Locul: Univ. "Gheorghe Asachi"Iasi facultatea Mecanica, bl.D.Mangeron 59 sala Consiliu facultate etaj.I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected]@cnsc.ro, Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi Sectia comercialasi de contencios administrativ
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi"Iasi -Oficiul Juridic-persoana contact: Cosilier juridic jr. MIRELA TROIA
Adresa postala: B-dul Dimitrie mangeron nr.67, imobil T , etaj.I, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.(4+)0232216853, Fax: (4+)0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2007 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer