Licitatie Publica - Contract de furnizare echipamente de retea
Anunt de participare numarul 100861/27.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 0894 Bucuresti
Adresa postala: Str. Dinu Vintila nr. 8-10, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Orescovici, Tel. 0040021211.06.60, Email: [email protected], Fax: 0040021610.21.68, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipamente de retea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Dinu Vintila nr. 8-10, sector 2, Bucuresti, ROMANIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. LOT 1 „ Router tip Cisco capacitate medie sau echivalent", cod CPV 32413100-2, 3 buc.;
2. LOT 2 „ Router tip Cisco capacitate mica sau echivalent", cod CPV 32413100-2, 4 buc.;
3. LOT 3 „ Switch tip Cisco 10/100/1000 48 porturi sau echivalent", cod CPV 32422000-7, 12 buc.;
4. LOT 4 „ Switch tip Cisco 10/100 48 porturi sau echivalent", cod CPV 32422000-7, 15 buc.;
5. LOT 5 „ Switch tip Cisco 10/100/1000 24 porturi sau echivalent", cod CPV 32422000-7, 6 buc.;
6. LOT 6 „ Switch capacitate medie catre mare", cod CPV 32422000-7, 3 buc.;
7. LOT 7 „ Switch capacitatemica", cod CPV 32422000-7, 6 buc.;
8. LOT 8 „Convertor TDM/IP", cod CPV 32422000-7, 20 buc.;
9. LOT 9 „Modul pentru router tip CISCO", cod CPV 32422000-7, 40 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32422000-7 - Componente de retea (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. LOT 1 „ Router tip Cisco capacitate medie sau echivalent", cod CPV 32413100-2, 3 buc.;
2. LOT 2 „ Router tip Cisco capacitate mica sau echivalent", cod CPV 32413100-2, 4 buc.;
3. LOT 3 „ Switch tip Cisco 10/100/1000 48 porturi sau echivalent", cod CPV 32422000-7, 12 buc.;
4. LOT 4 „ Switch tip Cisco 10/100 48 porturi sau echivalent", cod CPV 32422000-7, 15 buc.;
5. LOT 5 „ Switch tip Cisco 10/100/1000 24 porturi sau echivalent", cod CPV 32422000-7, 6 buc.;
6. LOT 6 „ Switch capacitate medie catre mare", cod CPV 32422000-7, 3 buc.;
7. LOT 7 „ Switch capacitatemica", cod CPV 32422000-7, 6 buc.;
8. LOT 8 „Convertor TDM/IP", cod CPV 32422000-7, 20 buc.;
9. LOT 9 „Modul pentru router tip CISCO", cod CPV 32422000-7, 40 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 680, 564.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.08.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici. Se solicita legalizarea asocierii prin contract daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoana fizice romane
1.Declaratii privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181;
3. Declaratie privind calitate de participant la procedura;
4. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul ? are sediul social, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are restante la bugetul general consolidat, la data emiterii acestuia;
5. Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul ? are sediul social, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are restante la bugetul local, la data emiterii acestuia;
6. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe l?a Tribunall Teritorial, emis cu cel mult 30 de zile ?inte de data depunerii ofertelor.7. Certificatul de ?egistrare emis de Camera de Comert si Industrie sau Oficiul National al Registrului Comertului de pe l?a Tribunalul Teritorial.
Persoana juridice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?egistrare ca persoana juridica sau de ?egistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?conformitate cu prevederile legale din tara ?care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate numai ?traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Autorizatie pentru livrarea produselor emisa de producatorii sau importatorii autorizati ai produselor ofertate, valabila pentru anul 2010, din care sa reiasa ca respectivul operator economic este abilitat sa comercializeze produsele ofertate; In cazul in care ofertantii sunt producatorii bunurilor ofertate vor intocmi o declaratie in acest sens. Autorizatiile de livrare emise de persoane juridice straine vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.b) Certificate emise de organisme acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana prin care se atesta ca, la data deschiderii, producatorul si ofertantul au implementat si mentin in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001. Vor fi acceptate si certificate echivalente conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea in domeniu sau in lipsa acestora orice probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Toate documentele depuse trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
NOTA Documentele vor fi prezentate ?copie semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP; Obiectul reofertarii: pretul; Licitatia electronica: in a treia zi lucratoare de la transmiterea invitatiei; Nr. runde/durata: 1(una)/24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 10:00
Locul: Str. Dinu Vintila nr. 8-10, sector 2, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile ?ep? cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala: str. Dinu Vintila, nr. 8-10, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel. 0040213054794, Fax: 0040216102168
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2010 15:13