Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare echipamente de scanare cu raze X si complete de analiza de securitate tip LEDS


Anunt de participare (utilitati) numarul 145332/31.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala: str. Sos Alba Iulia, nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, achizitii publice si investitii, Tel. +40 269253135, In atentia: Nistor Maria, Email: [email protected], Fax: +40 269253131, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare echipamente de scanare cu raze X si complete de analiza de securitate tip LEDS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot. 1 - Echipamentele de scanare cu raze X (Tip C Standard 2 LEDS) pentru scanarea bagajelor de mana vor putea realiza detectia atat a explozibililor solizi, cat si sub forma de lichide, aerosoli, gaze, in conformitate cu reglementarile in vigoare din domeniul securitatii aviatiei civile.
Lot. 2 - Completele de analiza de securitate tip LEDS se vor folosi pentru controlul recipientilor cu lichide, aerosoli, gaze, in conformitate cu reglementarile in vigoare din domeniul securitatii aviatiei civile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38582000-8 - Echipament de control cu raze X (Rev.2)
35121000-8-Echipament de securitate (Rev.2)
50610000-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
51220000-0-Servicii de instalare de echipament de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot. 1 - Echipamentele de scanare cu raze X: 6 (sase) unitati de produs;
Lot. 2 - Completele de analiza de securitate tip LEDS: 4 (patru) unitati de produs.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 890, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conf. Anexa B(reducere 50%pt.IMM, cf.art.16, al.2, L.346/2004);Valabilitate: 90zile de la data limita a primirii ofertelor.Constituire: printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original;cu OP, in ct.leiRO30RNCB0232017887690001 sau ct.euroRO35RNCB0232017887690008, swiftRNCBROBU(BCRSibiu, Suc.Balcescu). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Ofertele neinsotite de GP vor fi respinse.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand GP cand: retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, oferta sa fiind castigatoare;nu constituie GBE in perioada de valabilitate a ofertei, nu mai tarziu de 10zile de la semnnarea contr.;oferta sa fiind castigatoare, refuza semnnarea contr.in perioada de valabilitate a ofertei;respingerea pe fond a unei contestatii de CNSC sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie, se retine din GP 8.457, 82lei (Lot.1) si/sau 4.692, 73lei (Lot.2), cf.art.278^1, OUG 34/2006. La conversia val.aferenta GP constit.intr-o alta moneda se are in vedere cursul de schimb BNR valabil in 01.07.2013. 10% din val.contr.fara TVA.Societatile care fac dovada ca se incadr. in cat. IMM-urilor, beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume, conf. art.16, alin. 2), din L.346/2004.GBE se va constit. de catre ofertant printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (in cazul scrisorii de garantie bancara se va respecta modelul din Sectiunea Formulare ? Form. 10)sau prin retineri succesive din sumele datorate pt.fact.partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unit.Trez.Statului din cadrul org.fiscal competent.Suma initiala depusa de contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contr.fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contr., AC urmeaza sa alim.acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE.GBE se va constitui in maxim 10 zile de la data semnarii contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de la bugetul local si fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va depune un Acord de asociere conform Formularului 14 din Sectiunea Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea
Prezentare Formular 6 ? Sectiunea Formulare (original)
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Prezentare Formular 7 ? Sectiunea Formulare (original)
3)Certificat de atestare fiscala
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).
4)Certificat de taxe si impozite locale
Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita a depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).
5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Prezentare Formular 13? Sectiunea Formulare (original)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin L. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original) (Se va respecta modelul Formular 16-Sectiunea Formulare).
Nota: Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Director General: SAVA Augustin
Director Operational: VELICU Gheorghe
Director Economic: CETEAN Mariana
Director Comercial: IVANCEA Iulia-Cristina
Sef Serviciu Comercial: CIUCUR Mirela
Sef Serviciu Financiar contabilitate: AXENTE Viorica
Sef Serviciu securitate aeroportuara si informatii clasificate: VIZITIU Vlad
Oficiul Juridic: FLORESCU Mariana
Sef Birou Contracte, achizitii publice si investitii: NISTOR Maria
Nota : in cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate trebuie prezentate de fiecare operator economic in parte.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla intr-unul dintre urmatoarele cazuri:
a) a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani;
b) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din Romania sau din tara in care este stabilit;
d) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
e) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
f) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie;g) se afla in una din situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum sunt acestea definite la art. 1 din Ordinul nr. 170/2012. 1)Autorizatie CNCAN (Centrul National de Control al Activitatii Nucleare) a ofertantului, care permite indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare si activitati conexe de instalare-montare, punere in functiune precum si activitati de intretinere/reparatii, raportata la echipamentele ofertate (doar pentru Lot. 1)(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
2) - Pentru persoanele fizice/juridice romane
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)
- Pentru persoanele fizice/juridice straine
Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in tara in care este rezitent (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?) (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).
Nota : in cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate la punctul 2) trebuie prezentate de fiecare operator economic in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul; se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Modalitatea de indeplinire
Bilantul contabil la 31.12.2012 (copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular 8 ? Sectiunea Formulare Fisa de informatii generale (original)
Nu se solicita valori minime.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Se va depune in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare celor ce fac obiectul prezentului contract;
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 11 din Sectiunea Formulare - Experienta similara;
O lista a pricipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 12 din Sectiunea Formulare - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
Ofertantul trebuie sa detina sistem propriu de management de mediu certificat conform SR EN ISO 14001 (sau echivalent). Documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului propriu de management de mediu, conform SR EN ISO 14001 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie ?conform cu originalul?.
Modalitatea de indeplinire
Documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului propriu de management de mediu, conform SR EN ISO 14001 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie ?conform cu originalul?.
Ofertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat conform EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).
Documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii (pentru furnizarea produselor de tipul celor ce fac obiectul prezentului contract), conform EN ISO 9001:2008 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie, ?conform cu originalul?
Modalitatea de indeplinire
Documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii (pentru furnizarea produselor de tipul celor ce fac obiectul prezentului contract), conform EN ISO 9001:2008 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie, ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
10%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Nr.de runde ale LE: 1 (una);2.LE va incepe nu mai devreme de 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact;3.Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore;4.Pretul ofertei va fi singurul criteriu care face obiectul LE;5.Limita valorii pana la care pretul poate fi imbunatatit este 85% din valoarea estimata a contractului;6.In vederea participarii la LE, operatorii economici trebiue sa fie inregistrati in SEAP, conf. art. 6, alin. (1) din HG 1660/2006. Conform art. 38, alin. (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la faza finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, in aceasta situatie, autoritatea contractanta avand dreptul de a retine garantia de participare a acestuia.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2013 10:00
Locul: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba-Iulia, nr. 72, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Complet. pct. III.1.5) ?Legislatia aplicabila?.k) OUG 195/2005 priv.protectia mediuluil) L.265/2006 pt.aprobarea OUG nr.195/2005 priv.protectia mediului cu modific.si complet.ulterioare;m)L.346/2004 priv.stimularea infiintarii si dezv.IMM;n) L. 111/1996 priv. desfasurarea in siguranta a activit.nucleare;o) Alte prevederi legale aplicabile obiectului contractului.Oferta castigatoare va fi oferta care intruneste punctajul cel mai mare rezultat prin insumarea punctajelor atribuite fiecarui factor de evaluare in urma aplicarii algoritmelor de calcul indicate la punctul IV.2.1).In cazul in care pe primul loc se claseaza doua sau mai multe oferte care au punctaje egale, autoritatea contractanta va declara castigator ofertantul care a prezentat pretul cel mai scazut. In cazul in care, dupa aplicarea acestei metode egalitatea persista, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis. Noile oferte de pret se vor depune conform indicatiilor date de autoritatea contractanta in acel moment.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportul International Sibiu
Adresa postala: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Tel. +40 269253135, Email: [email protected], Fax: +40 269253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer