Licitatie Publica - ,,Contract de furnizare echipamente, executie,lucrari de instalare si testare a sistemului de supraveghere, scolarizarea personalului operativ si contractarea firmei furnizoare a suportului de comunicatie si contractarea furnizorului de utilitati pentru r
Anunt de participare numarul 115591/17.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Corneliu Drug, Tel. 0040212096026, Email: [email protected], Fax: 0040212096099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Contract de furnizare echipamente, executie, lucrari de instalare si testare a sistemului de supraveghere, scolarizarea personalului operativ si contractarea firmei furnizoare a suportului de comunicatie si contractarea furnizorului de utilitati pentru realizarea obiectivului sistem de supraveghere video si managementul informational pentru cresterea sigurantei sociale si prevenirea criminalitatii in zona Ion Creanga??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de echipamente, executie, lucrari de instalare si testare a sistemului de supraveghere, scolarizarea personalului operativ si contractarea firmei furnizoare a suportului de comunicatie si contractarea furnizorului de utilitati pentru realizarea obiectivului sistem de supraveghere video si managementul informational pentru cresterea sigurantei sociale si prevenirea criminalitatii in zona Ion Creanga?? , in cadrul AXEI prioritare 1, a Programului Operational Regional ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor Poli urbani de crestere?/ Domeniul Major de Interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana ? Centre urbane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
45315600-4-Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
64210000-1-Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizareprodusecu serviciile aferente de instalare , instruire, transmisii de date etc. potrivit caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 708, 202.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30.000 lei.Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (FEDER)-79, 54%Buget de Stat-17, 46%Bugete Locale-3%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 din O.UG. nr.34/2006, calitatea de participant la procedura de licitatie; Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile de stat - valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. (original sau copie legalizata)valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind cifra de afaceri globala; bilantul contabil la 31.12 2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 - copii legalizate, cu traduceri legalizate, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 5.400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: cel mult 3 contracte de furnizare specifice din ultimii 3 ania caror valoare cumulata sa fie minim 2.700.000 lei.Pentru aceste contracte se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: copii dupa contractele de furnizare cu mentiuneaconform cu originalul semnat si stampilat , din care sa rezulte preturile aferente pentru sistemele de supraveghere video, precum si copii dupa acteleconstatatoare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiarii livrarilor de produse cu mentiunea , ,conform cu originalul??semnat si stampilat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici Tehnice
25%
Descriere:
3.
Termen de furnizare si instalare
10%
Descriere:
4.
Garantia acordata sistemului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 11:00
Locul: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti, str.Chiristigiilor nr.11-13, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii firmelor, specialisti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice ? capacitate foarte mare a documentatiei tehnice (parti scrise, parti desenate) aceasta nu se poate posta in SEAP.Documentatia de atribuire se regaseste in format electronic la adresa de internet : http: //81.196.196.11/PID%20Creanga/Forms/AllItems.aspx?RootFolder=%2fPID%20Creanga%2fMonitorizare%20video&FolderCTID=&View=%7bA7B57B1F%2dF4B3%2d43BB%2d969B%2d3821C1E1C8A9%7d
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040213104641, Fax: 00400213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sector 2(Primarioa Sectorului 2)-Directia Juridica
Adresa postala: Str.Chiristigiilor nr.11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Fax: 0040212523410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2011 15:28