Licitatie Publica - Contract de furnizare "Echipamente imprimare, scanare, copiere"
Anunt de participare numarul 147772/07.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Directia Proceduri Achizitie, Tel. +40 213055530, In atentia: Cons.Jr. Silvia Barbulescu-Director Executiv, Dragos Dimitriu - Sef Serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare "Echipamente imprimare, scanare, copiere"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Autoritatii Contractante: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare ?Echipamente de imprimare, scanare, copiere?, instalare simentenanta sistemului, conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30232000-4 - Echipament periferic (Rev.2)
48970000-8-Pachete software pentru tiparire (Rev.2)
50323100-6-Servicii de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
50324200-4-Servicii de intretinere preventiva (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
" Echipamente imprimare, scanare, copiere " potrivit cerintelor Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 133, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani sa fie minim 6.200.00 lei. Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/raport al cenzorilor etc) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual/valuta comunicat de BNR pt. fiecare an in parte ? 2010, 2011, 2012.
Nota : Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" insotite de traducere autorizata/legalizata.
Informatii privind sustinator economic si financiar: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea de catre o alta persoana fizica/juridica (conf. art.186 din OUG 34/2006) acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin angajament ferm incheiat prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69 ^1, art.180, art.181, lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a furnizat produse la nivelul unui contract maxim doua contracte a caror valoare/valoare cumulata este de min. 1.930.000, 00 lei exclusiv TVA insotitade certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.
Experienta similara: Ofertantul va prezenta o lista cu contracte similare prestate in ultimii 3 ani care sa contina, tipul serviciilor, activitatilor prestate, perioada in care s-a realizat, valoarea contractului, modul de indeplinire, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor prezenta documente suport (contract/proces-verbal de receptie/ certificate/orice alte documente) pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare referitoare la experienta similara, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana autorizata.
Resurse umane: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani
Lista personalului cheie, care va fi angajat in cadrul contractului, care sa descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta in domeniu pentru personalul propus pentru indeplinirea contractului si a carui angajament de participare a fost obtinut.
Personalul minim si obligatoriu solicitat: Expert cheie 1 ? Manager proiect, persoana responsabila de indeplinirea contractului - cerinte: studii universitare de licenta sau echivalente, minim certificare in managementul contractelor, participarea in cel putin un contract similar celui care face obiectul prezentei proceduri.
Expert cheie 2 ? Arhitect solutii ? cerinte: studii universitare de licenta sau echivalente, participarea in cel putin un contract similar celui care face obiectul prezentei proceduri.
Expert cheie 3 ? Expert implementare software ? cerinte: studii universitare de licenta sau echivalente, certificare tehnica din partea producatorului platformei de testare software propuse, cel putin 3 ani experienta in analiza cerintelor, dezvoltarea, executia testelor, raportarea si managementul de erori detectate in timpul procesului de testare si in utilizareautilitarelor de testare software (generatoare de date, utilitare de testare automata, raportare de defecte, testare de regresie).
Expert cheie 4 ?Expert implementare procese operationale
cerinte: studii universitare de licenta sau echivalente, participarea in cel putin un contract similar in implementarea de procese si aplicatii specifice managementului de procescelui care face obiectul prezentei proceduri
Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere. Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm (Formularul nr. 21) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d)si art.69^1, din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine Certificare ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. Certificare ISO 27001, Certificare ISO 20000-1:2011, Certificare ISO 14001:24
sau echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnate de reprezentantul imputernicit al ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2013 11:00
Locul: Primaria Municipiului Bucuresti - Splaiul Independentei, nr. 291-293, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire si o copie a actului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc avand preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor. Ofertantii care au preturi egale si care au primit invitatia de reofertare din partea autoritatii contractante vor depune noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Reofertare Propunere Financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare prin Nota aprobata de conducatorul institutiei. Noua propunere financiara nu va influenta in nici un caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala: Splaiul independentei 291-293, sector 6, etaj 10., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2013 10:48