Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE IT


Anunt de participare numarul 141599/30.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI SATU MARE
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918 nr.6, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Punct(e) de contact: BICSI ILDIKO, Tel. +40 261717998, Email: [email protected], Fax: +40 261768155, Adresa internet (URL): www.isj.sm.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSPECTORATUL SCOLAR jUDETEAN SATU MARE
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc principal de livrare : Judetul Satu Mare si Arad in 14 locatii diferite din cele doua judete.
Loc de livrare al produselor Franco Beneficiar:
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente IT ? Laptop multimedia, Notebook, Calculatoare, Videoproiectoare, Camere de filmat , Aparat foto, Fax si Servere
1. Laptop multimedia- 4 buc
2. Notebook- 14 buc
3. Calculatoare- 350 buc
4. Videoproiector- 14 buc
5. Ecran Videoproiector- 14 buc
6. Camera de filmat- 2 buc
7. Fax- 2 buc
8. Server- 2 buc
Loc de livrare a produselor: ISJ Satu Mare , ISJ Arad si cele 14 centre de formare.Livrarea se ca face pe baza comenzilor emise in maxim 5 zile de la primirea comenzii, in conditia Franco (Conditie de livrare a unui produs in care cumparatorul este exonerat ? scutit de cheltuielile directe de incarcare, transport si uneori de asigurare a marfurilor , aceste cheltuieli fiind incluse in pretul marfurilor).
Furnizorul va avea obligatia de a transporta pe cheltuiala sa un numar de echipamente cuprinse in Anexa1 (din Caietul de sarcini)in locatiile enumerate in aceeasi anexa , unde se va efectua inventarierea si receptia acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30141200-1 - Calculatoare de birou (Rev.2)
32581210-4-Accesorii si componente pentru echipamentul pentru fax (Rev.2)
38651000-3-Aparate de fotografiat (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
48823000-3-Servere de fisiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Laptop multimedia- 4 buc
2. Notebook- 14 buc
3. Calculatoare- 350 buc
4. Videoproiector- 14 buc
5. Ecran Videoproiector- 14 buc
6. Camera de filmat- 2 buc
7. Fax- 2 buc
8. Server- 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 526, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
61 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in valoare de 2% din valoarea estimata a contractului de achizitie potrivit prevederilor art. 43 ind. 1 alin 2 lit. a din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 30.533, 20 lei, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare cu 50%.Formular nr. 4.Data la care se face echivalenta leu / euro = 01.03.2012.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? Formular nr.6), ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii Contractanta de catre ofertant, - Virament Bancar prinOrdin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO39TREZ5465005XXX000183, deschis la Trezoreria Satu Mare.Este recomandabil sau este de preferat ca garantia sa fie emisa de catre o banca din Romania.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: -revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;
-oferantul castigator nu constituie garantia de buna executie.d)ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278^1 din OUG 34/2006Garantia de participare se va returna de catreAutoritatea Contractante numai dupa semnarea contractului de achizitie publica. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 10 % din valoarea de atribuire a contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza conform Legii 346/2004 de reducere cu 50% a cuantumului garantiei de buna executieb) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: Garantia de buna executie se constituie potrivit art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, valabila pentru toata perioada derularii contractului.Este recomandabil sau este de preferat ca garantia sa fie emisa de catre o banca din Romania.c) Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSDRU 2007?2013, Axa prioritara 1?Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere?, Domeniul major de interventie 1.3.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor-Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr.34/2006completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare;Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentru inincadrarea in prevederile art.181 lit a), lit.c) si lit d) din O.U.G nr.34/2006.;
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), care va cuprinde si situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ;
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, care va prezenta si situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
In caz de asociere se completeaza de fiecare asociat.Inregistrarea de datorii restante scadente catre Bugetul General Consolidat sau Bugetul local atrage respingerea ofertei.
Operatorii economici nerezidenti ( straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre Bugetul de stat si cel locat, eliberate de autoritatiile competente ale tarii de origine.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular C ;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular E
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular D ), in acest sens mentionam ca persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: -Mondici Claudiuavand functia de Coordonator Judetean ? ISJ Satu Mare
-Bicsi Ildikoavand functia de Responsabil Achizitii ? ISJ Satu Mare
-Burdea Raulavand functia de Coordonator Financiar? ISJ Satu Mare
- Pop Maria Mieaavand functia de Responsabil Financiar ? CCD Satu Mare
- Govor Danielaavand functia de Coordonator Formatori ? ISJ Satu Mare
- Saveanu Olteaavand functia de Asistent Proiect ? ISJ Satu Mare
- Brumboiu Mariana avand functia de Responsabil Mentori debutanti? ISJ Satu Mare
-Durla Calinavand functia de Coordonator monitorizare ? ISJ Satu Mare
-Arsu Gabrielavand functia de Coordonator activitati Ecdl ? CCD Satu Mare-Ghirasim Sebastian avand functia de Informatician ? IsjSatu Mare-Gal Imolaavand functia de Informatician? CCD Satu Mare-Tamas Corneliaavand functia de Consilier Juridic ? ISJ Arad
Note: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, se va prezenta atat de subscontractant cat si de tertul sustinator.In caz de asociere se completeaza de fiecare asociat.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.In cazul sustinerii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de catre o persoana fizica sau juridicase vor avea in vedere prevederile Art. 190 din OUG 34/2006 referitoare la eligibilitate.
Conform Art 11 alin"(4) din HG 925/2006 actualizata pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea."In cazul sustinerii de catre un tert (Contracte de colaborare ? pentru personal de specialitate; Contracte de inchiriere pentru resurse tehnice, sustinere financiara sau experienta similara) se aplica prevederile OUG 34/2006 Articolul 186 si 190. In acest caz se va prezenta din partea sustinatorului Angajamentul ferm de sustinere pentru acest contract, in forma autentificata (legalizata notarial) insotit de Declaratia privind eligibilitatea si documente ce dovedesc capacitatea financiara / tehnica sau profesionala in functie de natura sustinerii acordate, declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 si declaratia privind neincadrarea in prevederileart. 69 ind. 1 din OUG 34/2006.
Angajamentul de sustinere creaza sustinatorului obligatii juridice in cadrul contractului de furnizare in situatia in care ofertantul este in impas.
Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi insotite, obligatoriu de traducerea acestora efectuata de un traducator autorizat.Atentie!Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleasi proceduri :
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea exluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala / comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte , sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz acelei in care este ofertant subcontractant.
c) Ofertantul participant la procedura de atribuire nu poate fi tert sustinator pentru un alt ofertant participant la aceeasi procedura de atribuire , sanctiunea este exluderea fi a ofertei individuale, fie a ofertei in care este tert sustinator ; Pentru persoane juridice romane: 1.Certificat constatator se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii (informatiile cuprinse in acest certificat sunt valabile la data limita de depunere a ofertelor), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/ sau de executarea contractului;
- componenta membrilor organelor de conducere.
-obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului din certificatului constatator emis de ORC.Documentul se va prezenta in original in copie legalizata sau copie livibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?.
2.Ofertantul trebuie sa perzinte decumente constatatoare care contin informatii referitaore la indeplinirea obligatiilor contractuale in conformitate cu art.181 lit.c ^1 din OUG 34/2006 si raportat la art.97^1 lit.a din HG 925/2006- se prezinta minimum un document constatator emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006.
Pentru persoane fizice romane: 1.Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Pentru persoane fizice/juridice straine: 1.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, din care sa rezulte obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Sepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita bilanturi contabile pe ultimi 3 ani, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila ci stamplie si semnaturi lizibile, precum si alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate demonstra capacitatea economico-financiara.
Persoanele juridice straine: se solicita bilanturi contabile pe ultimi 3 ani inregistrat la autoritatiile competente in tara respectiva sau ocumente echivalente, prezentate in traducere legalizata in limba romana. In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.
Cifra media de afaceri globala in domeniul de activitate aferent obiectul contractului calculat pentru ultimii 3 ani intregi sa fie 3053320 lei.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, sau alte documente edificatoare prin care ofertantul poate dovedi capacitatea economico financiar.
Se va prezenta o declaratie privind cifra de afaceri globala sau daca este cazul privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectul contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult 3 ani in masura in care informatiile respective sunt disponibile, in acest ultum caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Bilanturi contabile1. Informatii generale-Formularul F.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostrele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza.
3.Declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Subcontractantii nu vor prezenta documente de calificare dar capacitatea lor tehnica si profesionala se va lua in considerare
Pentru specialisti ? CV, Diploma de studii, Alte documente.
In cazul documentelor scrise in alta limba decat limba romana se va prezenta si traducerea efectuata de un traducator autorizat in limba romana.
Personal
1.Ofertantul va face dovada ca dispune de personal calificat(propriu sau cooptat), instruit in conformitate cu standardele de instalare si reparatii, care sa intervina pentru reparatii in perioada de garantie ( 3 ani ).
Se va prezenta cel putin un contract (copie) similar a caror valoare sa fie mai mica sau egala cu valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Fiecare contract va fi insotit de o recomandare scrisa a beneficiarului in original, copile legalizata sau copie conform cu originalul, semnat si stampilat, din care sa rezulte ca op. ec. si-a indeplinit obligatia contractuale si ca nu exista neintelegeri sau litigii intre parti.Se va anexa o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, persoanele juridice infiintate de mai putin de 3 ani , vor prezenta lista principalelor produse livrate de la infiintare.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o aut.ori de catre beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective op.ec nu are posibilitatea obtinerii unui certificat din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza cu o declaratie a op.ec.
Cerinta nr. 1
Produsele vor fi insotite la livrare de certificatele de conformitate;
In cazul TUTUROR documentelor scrise in alta limba decat limba romana se va prezenta si traducerea efectuata de un traducator autorizat in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mostre dupa fiecare produs, mentionate la articolul II.1.5din Fisa de date;Formularul I si Anexa la Formularul I.Formular MAnexa la Formularul HFormular HFormular G - pentru fiecare contract de experienta similara se va completa cate un exemplar de formular in original1. Certificat de conformitate pentru fiecare produs;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2013 11:00
Locul: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN SATU MARE , str.1DECEMBRIE 1918 NR.6, Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se va prezenta o copie dupa Carte de Identitate si imputernicire scrisa din partea ofertantului, pentru persoana/persoanele desemnate sa participe la sedinta de deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ?Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere?, Domeniul major de interventie 1.3. ?Dezvoltarea resurselor umane din educatie si formare?( 80, 95 % FSE si 19.05 % Buget National )
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in termen de 48 ore, in vederea departajarii ofertelor.In cazul in care unul dintre ofertanti nu va prezenta reofertarea in termenul stabilit, va fi luat in considerare pretul initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii acutului si/sau dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art.256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
InspectoratulScolar Judetean Satu Mare
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr: 6, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440010, Romania, Tel. +40 261717998, Email: [email protected], Fax: +40 261768155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2013 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer