Licitatie Publica - Contract de furnizare echipamente IT si licente software
Anunt de participare numarul 3793/28.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului
Adresa postala: Strada. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014294, Romania, Punct(e) de contact: Strada. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, Tel.30 36 306, In atentia: Razvan SANDU, Email: [email protected], Fax: 233 32 86, Adresa internet (URL): www.avas.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipamente IT si licente software
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia este compusa din patru loturi de produse, care contin workstations, statie grafica, imprimante si licente software
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231300-0 - Computere de birou (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
30233234-0-Imprimante grafice color (Rev.1)
30248200-1-Licente de software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 WORKSATIONS 65 buc; LOT 2 STATIE GRAFICA - 1 buc; LOT 3 IMPRIMANTE - 16 buc; LOT 4 LICENTE SOFTWARE 50 buc
Valoarea estimata fara TVA: 359, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita constituirea unei garantii de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitia este finantata din BVC AVAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat de parti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie4. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatia pentru comercializarea produselor ofertate;
2. Lista principalelor contracte incheiate in ultimii trei ani;
3. Declaratie care contine informatii privind unitatile service4. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Autorizatia trebuie sa cuprinda indicatii privind serviciile asigurate in perioada de garantie.2. Ofertantul trebuie sa fi indeplinit si realizat in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare si care a avut valoarea mai mare sau egala decat: LOT 1 - 200.000 lei; LOT 2 - 13.500 lei; LOT 3 - 26.500 lei; LOT 4 - 35.500 lei.3. Ofertantii vor demonstra ca detin cel putin o unitate service proprie sau in subcontractare, autorizata de catre producatorul echipamentelor oferite, pe teritoriul municipiului Bucuresti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
65%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale
30%
Descriere:
3.
disponibilitate de interventie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2007 12:00
Locul: Strada cpt. av. alexandru serbanescu nr. 50 sector 1 bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Perasoanele imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate ataca orice act al autoritatii contractante iar dupa comunicarea rezultatului procedurii termenul este de 10 zile de la primirea comunicarii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia generala asistenta juridica
Adresa postala: Strada Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014294, Romania, Tel.30 36 359, Email: [email protected], Fax: 30 36 505, Adresa internet (URL): www.avas.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2007 14:30