Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE


Anunt de participare numarul 127113/02.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Adresa postala:  Str.Vasile Vasilievici Stroescu nr.29-31, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021373, Romania, Punct(e) de contact:  ELENA CRISTACHE, Tel. 0212523334, 0212522692, Email:  [email protected], Fax:  0212522829, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL DE URGENTA "PROF.DR. DIMITRIE GEROTA" - BUCURESTI, STR.VASILE VASILIEVICI STROESCU NR.29-31, SECTORUL 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul1 - Aparat ventilatie mecanica - 2 cpl.
Lotul2 - Aparat pentru magnetoterapie - 1 cpl.
Lotul3 - Aparat pentru terapia durerii cronice - 1 cpl.
Lotul4 - Statie centrala de monitorizare pentru terapie intensiva - 1 cpl.
Lotul5 - Ecograf pentru aplicatii cardiace - 1 cpl.
Lotul6 - Dispozitiv electric de recuperare a umarului si cotului - 1 cpl.
Lotul7 - Pompa de perfuzie - 12 cpl.
Lotul8 - Unitate de electrochirurgie cu plasma argon pentru endoscopie digestiva - 1 cpl.
Lotul9 - Masa pentru urodinamica - 1 cpl.
Lotul 10 - Saltea antiescara activa - 5 cpl.
Lotul 11 - Sistem automat de elctroforeza - 1 cpl.
Lotul 12 - Incinerator electric de bacteriologie - 1 cpl.
Lotul 13 - Aparat pentru anestezie plexala - 1 cpl.
Lotul 14 - Echipament pentru educarea echilibrului - 2 cpl.
Lotul 15 - Pulsoximetru portabil - 4 cpl.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 783, 250.01RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare, pe loturi, conform documentatiei de atribuire.Garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.; Certificat constatator eliberat de Oficiul registrului Comerului eliberat de Ministerul Justitiei; Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre Bugetul general consolidat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? eliberat de Primaria Locala; Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea respectiva; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale completata inclusiv la rubrica cifra de afaceri. Valoarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani minim valoarea estimata a lotului ofertat (pentru I.M.M. va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa);
- Bilantul contabil vizat si inregistrat la 31.12.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la personalul tehnnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare obtinut de ofertant in scopul asigurarii service-lui in perioada de garantie si post garantie a dispozitivului medical; Personalul tehnic poate fi al ofertantului sau a unei terte parti cu care acesta a incheiat un acord scris; Minim o recomandare din partea unui utilizator al unui sistem similar cu obiectul prezentei achizitii, utilizator din Romania sau din alte tari europene; Certificate emise de organisme independente care atesta standardele de respectare a calitatii, conf.Directivei Consiliului 93/42 CEE, ISO 9001/2008 (sau echivalent) pt.ofertant cat si pt.operatorul economic care asigura service-ul acestui echipament; Certificat de conformitate ale sistemelor de management al calitatii ale produselor care compun completul, in conf.cu prevedederile OMS nr.1163/2010 sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii acestora eliberate de organisme de specialitate acreditate sau echivalente; Certificate de conformitate ale sistemelor de management al calitatii ale produselor care compun completul, sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii acestora, elib.de organisme de specialitate acreditate sau echival; Candidatii/ofertantii au dreptul de a prezenta in scopul demonstrarii indeplinirii standardelor de calitate, orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza in mod concludent indeplinirea respectivelor cerinte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei ce urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare - pretul.Intr-o singura runda, pe durata a 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2011 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2011 10:00
Locul: SPITALUL DE URGENTA "PROF.DR.DIMITRIE GEROTA" - BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului pentru persoanele desemnate sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sectorul 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sectorul 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.256, alin.2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE SI JURIDIC
Adresa postala:  Str.Vasile Vasilievici Stroescu nr.29-31, sectorul 2, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  021373, Romania, Tel. 021/2522692, Fax:  021/2522829
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2011 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer