Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare echipamente medicale-necesare dotarii ,,CENTRULUI DE STUDII AVANSATE, FUNDAMENTALE SI CLINICO-IMAGISTICE,PENTRU CORELAREA PE TERMEN LUNG A PAARMETRILOR DE DEZVOLTARE INTRAUTERINA CU STATUSUL NEURO-PSHIHO-MOTOR,PE PARCURSUL DEZVOLTARI


Anunt de participare numarul 130709/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala:  STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400006, Romania, Punct(e) de contact:  IOANA-CRISTINA POJAR, Tel. 0264/592771, Email:  [email protected], Fax:  0264/590235, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipamente medicale-necesare dotarii , ,CENTRULUI DE STUDII AVANSATE, FUNDAMENTALE SI CLINICO-IMAGISTICE, PENTRU CORELAREA PE TERMEN LUNG A PAARMETRILOR DE DEZVOLTARE INTRAUTERINA CU STATUSUL NEURO-PSHIHO-MOTOR, PE PARCURSUL DEZVOLTARII PANA LA VARSTA ADULTA-IMOGEN"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca, Str. Clinicilor nr. 3-5
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente medicale-necesare dotarii , ,CENTRULUI DE STUDII AVANSATE, FUNDAMENTALE SI CLINICO-IMAGISTICE, PENTRU CORELAREA PE TERMEN LUNG A PARAMETRILOR DE DEZVOLTARE INTRAUTERINA CU STATUSUL NEURO-PSHIHO-MOTOR, PE PARCURSUL DEZVOLTARII PANA LA VARSTA ADULTA-IMOGEN"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
33111610-0-Unitate de rezonanta magnetica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament de tomografie computerizata cu achizitia a 128 slice-uri- 1(una) bucata si Echipament de Imagistica prin rezonanta magnetica cu camp magnetic de 3T-1 bucata.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 120000lei. Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de finantare Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa II, Operatiunea: 2.2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea (Declaratie), Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate fiscale, Declaratii privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare la ONRC si Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)Bilantul contabil la 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)- minim 20.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani1 contract de furnizare RMN si CT de min. 8.000.000 lei sau cate 1 contract de furnizare RMN si 1 contract de furnizare CT, finalizate, a caror valoare cumulata sa fie min. 8.000.000 leiAutorizatie/Aviz de la Ministerul Sanatatii pentru import, comercializare si service produsele ofertateAutorizatie de securitate radiologica pentru produsul ofertat emisa de CNCAN solicitata doar pentru CT
Dovada implementarii si certificarii de catre ofertant a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008 - 13485:2003 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contract de furnizare RMN si CT de min. 8.000.000 lei sau cate 1 contract de furnizare RMN si 1 contract de furnizare CT, finalizate, a caror valoare cumulata sa fie min. 8.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19203/15.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2011 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2011 00:00
Locul: S.EA.P
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, AxaII: Operatiunea: 2.2.1.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravropoleos nr 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Cluj
Adresa postala:  Str. Clinicilor nr. 3-5, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400006, Romania, Tel. 0264/595271, Email:  [email protected], Fax:  0264/595271
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2011 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer