Licitatie Publica - Contract de furnizare echipamente pentru colectarea selectiva a deseurilor menajere (pubele, containere si saci plastic).
Anunt de participare numarul 73206/10.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARGINEA (PRIMARIA COMUNEI MARGINEA)
Adresa postala: localitatea Marginea nr. 2.241, comunaMarginea, judetul Suceava, Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Punct(e) de contact: CARMELIA MIHALESCU, Tel.0230/416.203, 0230/416.240, In atentia: Compartimentului de achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0230/416.203
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipamente pentru colectarea selectiva a deseurilor menajere (pubele, containere si saci plastic).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria comunei Marginea, nr.2241, judetul Suceava, Cod postal 727345.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare a 2065 europubele (240 litri), 350 eurocontainere (1100 litri) si 30000 saci plastic pentru colectarea selectiva a deseurilor menajere si reciclabile, conform Caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
19640000-4-Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2065 europubele (240 litri), 350 eurocontainere (1100 litri) si 30000 saci plastic pentru colectarea selectiva a deseurilor menajere si reciclabile.
Valoarea estimata fara TVA: 175, 425EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 14000 lei depusi in contul RO66TREZ5955006XXX000877 deschis la Trezoreria Radauti sau la caseria institutiei; Garantie de buna executie 5, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Phare CES 2005, linia de buget Phare RO 2005/017-04.01.04.01. si bugetul comunei Marginea.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.C.F.S. valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
5. Pentru persoane fizice/juridice straine: alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediulofertantul. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la datadepunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata.
6. Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente, valabilala data deschiderii ofertelor.
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarilein legaturacu obiectul de activitate, sediul ofertantului precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni, vechime maxima 30 zile - in original sau copielegalizata
8. Certificatul de inregistrare fiscala emis deO.R.C. (copie legalizata)
9. Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente, copii legalizate;
2. Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani- cel putin egala cu 500.000 euro (fara TVA) sau echivalentul in lei la un curs de schimb de 4, 2430 lei/euro. Pentru IMM-uri se accepta reducerea cifrei de afaceri cu 50%. Se completeazaformularul C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani -Formular 12 D2.Trei recomandari de la beneficiarii la care se face referire in formularul 12 D
3.Proces verbal de receptiepentru1 gama de produse similare ;(original sau copie legalizata)4. Autorizare de la producatorin cazul comerciantilor (dealeri) Formularul B;
5. Diverse: Mostre, fise/schite detalii tehnice ale producatorului , fotografii relevante pentru produsele ofertate, prezentate in vederea verificarii specificatiilor tehnice;
6.Certificate de conformitate si calitate pentru produsele livrate, in original.7. Informatii privind subcontractantii - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si serviciile furnizate Formular 12G. Daca nu este cazul se va specifica acest lucru.
8. Informatii privind asociatii - Acord de asociere completarea formularului G - de catre toti ofertantii asociati; Daca nu este cazul se va specifica acest lucru.In cadrul asociatiei se vor respecta intocmai conditiile prevazute in Fisa de date a achizitiei.
9. Standarde de asigurare a calitatii - CertificatISO 9001 :2000sau echivalent pentru producator sau importator, in original sau copie legalizata privind Sistemul de Management al Calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
753 din 26.01.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Achitand contravaloarea in contul RO98TREZ59521330208XXXXX deschis la Trezoreria Radauti sau casieria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Marginea judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, cu imputernicire scrisa si document de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare CES 2005 linia de buget Phare RO 2005/017-553.04.01.04.01.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala de contencios administrativ si fiscal.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0030 214948, Fax: 0030 214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar a deciziei considerata nelegala.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Marginea, biroul achizitii publice
Adresa postala: Strada Principala, nr.2241, Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Tel.0230 416203, Email: [email protected], Fax: 0230 416203, Adresa internet (URL): www.comuna-marginea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2009 13:07