Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare echipamente si dotari pentru proiectul "Reabilitare, Modernizare si Dotare Ambulatoriu Spital Orasenesc in loc.Otelu Rosu,jud.Caras Severin"


Anunt de participare numarul 142470/12.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oras Otelu Rosu
Adresa postala: Rozelor, nr.2, Localitatea: Otelu Rosu, Cod postal: 325700, Romania, Punct(e) de contact: Marius Colta, Tel. +40 0255530803, Email: [email protected], Fax: +40 0255206086, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipamente si dotari pentru proiectul "Reabilitare, Modernizare si Dotare Ambulatoriu Spital Orasenesc in loc.Otelu Rosu, jud.Caras Severin"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ambulatoriul Spital Orasenesc din Otelu Rosu
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul urmareste furnizarea de echipamente si dotari a Ambulatoriului Spitalului Orasenesc Otelu Rosu in cadrul proiectului ?Reabilitare, Modernizare si Dotare Ambulatoriu Spital Orasenesc in localitateaOtelu Rosu, judet Caras Severin?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare furnizare echipamente si dotari pentru proiectul ?Reabilitare, Modernizare si Dotare Ambulatoriu Spital Orasenesc in localitateaOtelu Rosu, judet Caras Severin?, conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 010, 753RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este valoare de 20.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO06 TREZ 1885 006x xx00 0031, deschis la Trezoreria Otelu Rosu. Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006. Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei.Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantia de participare din lei in alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt conform contractului de finantare : Bugetul local 2%, Bugetul de stat 13% si Fondul European pentru Dezvoltare Regionala 85%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 20
Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 5;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 6;Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 7, Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 8. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Malaiescu Luca Primar, Lungu Magda Florentina Viceprimar, Suciu-Ponetchi Ioan Lucian Secretar UAT-responsabil juridic per proiect, Maier Iulian Catalin Manager Proiect, Raca Maria Ileana Contabil Sef responsabil financiar per proiect , Muntean Petru Neagoe referent SUAT responsabil tehnic per proiect, Colta Ioan Marius Achizitor responsabil achizitii per proiect, Consilieri Locali: Goja Grigore, Bosneac Valentin, Boata Gheorghe, Ghiorghoni Rozina, Barbu Traian, Ghindoc Carmen, Buta Nicolae, Avramescu Alexandru, Rus Petru, Mutascu Ion, Solomon Raul, Enache Dragos, Puia Nicoleta, Cocosila Goguta, Dracea Victor, Boldea GrigoreDeclaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 9.
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Subcontractactantii vor prezenta Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1/OUG nr. 34/2006 ? Form 8.
Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, adica:
Certificat Constatator eliberat de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile prezentate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta la cererea autoritatii contractante, certificatul constatator in copie legalizata /original.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
- Certificat de inregistrare dispozitive medicale emis de Ministerul Sanatatii pentru dispozitivele fabricate de
producatori romani, marcaj CE saudeclaratie de conformitate din partea producatorului.
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru import, comercializare si depozitare dispozitive medicale
- Aviz de functionare pentru activitatea de service, emis de MinisterulSanatatii de sau sa detina contract service cu o firma ce indeplineste conditiile in acest sens.
Doc. Se vor prezenta in copie conf. Cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(mai putin anul in curs) sa fie cel putin egala cu 2.020.000 lei. Prezentare: Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului si Declaratie Informatii Generale Pentru anul 2012 ramane la latitudinea ofertantului documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Documentele vor fi insusite de un contabil autorizat.
Angajament ferm (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie Fomular 10 - Informatii Generale;Prin ultimii 3 ani la cifra medie de afaceri se inteleg anii 2010, 2011, 2012.Cerinta obligatorieFomular 10 -Informatii Generale;Prin ultimii 3 ani la cifra medie de afaceri se inteleg anii 2009, 2010 si 2011. Operatorul economic care si-a inregistratbilantului contabil aferent anului 2012, poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati: 2010, 2011, 2012.Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economico-financiara.Pentru persoanele juridice straine se va prezenta situatia financiara anuala, pe ultimii trei ani incheiati, inregistrata laorganele fiscale competentedin tara de origine insotita de traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.Angajament ferm ? in forma autentica (la notar) daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani
Ofertantul a finalizat, in ultimii 3 ani: maxim 2 contracte similare obiectului investitiei care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiie ? a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 1.010.753 lei fara TVA. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin un certificate/document (constator/recomandare/process verbal de receptie) emis sau contrasemnat de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar si Formular experienta similara - Formular 11 A
Formular 12, Lista personalului responsabil cu derularea contractului.
Ofertantul va face dovada ca detine personalul necesar indeplinirii contractului. Se solicita 1 responsabil de contract.
-CV, diplome de studii, Contract de munca vizat la ITM/extras Revisal / angajament de participare;
Declaratie pe propria raspundere de unde sa reiasa faptul ca ofertantul dispune de echipamntele, autoturismele necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului ? Formular 13
Informatii privind asocierea
Acord de asociere, Imputernicire lider asociatie
In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei
Informatii privind subcontractantii
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens, Form. 8, Form. 18, 16.
Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari- In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii.Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica si/sau profesionala.Certificatele de buna livrare/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) denumirea contractului, valoarea acestuia, perioada de derulare; modul de indeplinire a obligatiilor contractuale;b) lista produselor livrate;c) In cazul in care contractul prevede bunuri altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea produselor similare solicitate.Se va lua in calcul numai partea de contract pe care a executat-o, respectiv echipamente de natura similara celor supuse achizitiie, precum si valoarea aferenta acestora. Toate documetele vor fi datate, semnate si stampilate.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR.Documentele prezentate de ofertantii nerezidenti in Romania se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.Declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere -completata conform Formular 12 - care va cuprinde lista cu persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului.Ofertantul declarat castigator, inainte de semnarea contractului, daca a prezentat angajament de participare, va prezenta dovada raporturilor juridice dintre ofertant si personalul propus.Declaratie pe propria raspundere de unde sa reiasa faptul ca ofertantul dispune de echipamntele, autoturismele necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului ? Formular 13Operatorul economictrebuie sa completeze un Acord de asociere ? Formular 17. Acordul de asociere in forma legalizata va fi solicitat la semnarea contractului.- Prezentare Imputernicire lider asociatieIn cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;Acord de subcontractare ? Formular 18, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, subcontractantii trebuie sa faca dovada ca au in obiectul de activitate, specializarea in care urmeaza sa indeplineasca contractul / in cauza - formular 16 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 din OUG 24/2006 Form. 8Cerinta obligatoriePrezentarea Certificatului ISO 9001 sistem de management al calitatii(sau echivalent), valabil la data limita depunerii ofertelor, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului. Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractante certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Certificatul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2013 11:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2013 12:00
Locul: Sala de Sedinte a Consiliului Local Otelu Rosu, str.Rozelor, nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor, etc
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractulfinantat prin POR2007?2013 Axa3, DMI3.1., conf contr de finantare 2471/04.11.2011 semnat intre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului prin Agentia de Dezvoltare Regionala Vest si Orasul Otelu Rosu, pentru realizarea proiectului ?Reabilitare, modernizare si dotare Ambulatoriu Spital Orasenesc in localitatea Otelu Rosu, judetul Caras-Severin?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte cu punctaj egal, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, ofertantiilor clasati pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art. 2562 din OUG 34/2006 alin. 2): 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Orasul Otelu Rosu(primaria)
Adresa postala: str.Rozelor, nr.2, Localitatea: Otelu Rosu, Cod postal: 325700, Romania, Tel. +40 255530803, Email: [email protected], Fax: +40 255206086, Adresa internet (URL): www.otelu-rosu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2013 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer