Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare echipamente tehnice


Anunt de participare numarul 105686/12.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIE
Adresa postala:  BUCURESTI, Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010106, Romania, Punct(e) de contact:  Viorel Alexandru, Tel. 0213127391, Email:  [email protected], Fax:  0213127391, Adresa internet (URL):  www.pna.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipamente tehnice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI, Strada Stirbei Voda, nr.79-81, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Aparate de inregistrare - cod CPV 32331500-7
? Aparate de transmisie digitala - cod CPV 32270000-6
? Cabluri de conectare - cod CPV 31224400-6
? Accesorii pentru echipament audio si video - cod CPV 32351000-8
? Accesorii de echipamente audio - cod CPV 32351300-1? Acumulatori electrici - cod CPV 31430000-9
? Microfoane - cod CPV 32341000-5
? Pachete software de prelucrare a imaginilor - cod CPV 48328000-3? Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente) - cod CPV 38112100-4
? Obiective pentru aparate de fotografiat - cod CPV 38651100-4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32331500-7 - Aparate de inregistrare (Rev.2)
32270000-6-Aparate de transmisie digitala (Rev.2)
32351000-8-Accesorii pentru echipament audio si video (Rev.2)
38651100-4-Obiective pentru aparate de fotografiat (Rev.2)
48328000-3-Pachete software de prelucrare a imaginilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini atasat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 118, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10.000 lei.Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Forma de constituire a garantiilor: scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de fiantare este cofinantare, conform ACORDULUI DE FINANTARE OLAF/2009/C4/004
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Se solicita completarea FORMULARULUI nr.12A
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Cerinta bligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat
- Dovada formei de inregistrare - Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente - Scanare dupa documentul original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind situatia economico-financiara - Se solicita :
1. ultima situatie financiara (bilant) depusa vizata si inregistrata la organele competente
2. declaratii bancare sau dovezi privindasigurarea riscului profesional(Scanare dupa documentele originale)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita :
- Lista principalelor livrari/prestatii in ultimii 3 ani
- Formular 12E
- Autorizare de livrare a produselor din partea producatorilor (formular anexat)Informatii privind subcontractantii : Se solicita, dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 18:00
Locul: BUCURESTI, Strada Stirbei Voda, nr.79-81, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In baza unei delegatii scrise semnate si stampilate din partea agentului economic care a depus oferta in SEAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ACORD DE FINANTARE OLAF/2009/C4/004
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213404642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Nationala Anticoruptie - Serviciul investitii achizitii si administrativ
Adresa postala:  Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sector 1, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010106, Romania, Tel. 0213127391, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213127391, Adresa internet (URL):  www.pna.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2010 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer