Licitatie Publica - Contract de furnizare echipanente in cadrul proiectului "Extinderea si modernizarea Laboratorului Sanitar Veterinar apartinand DSVSA Alba"
Anunt de participare numarul 19050/14.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ALBA
Adresa postala: str.Lalelelor, nr.7A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510217, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii si investitii, Tel.0258-835915, In atentia: Gugoasa Letitia, Email: [email protected], Fax: 0258-806235, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitate sanitar veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipanente in cadrul proiectului "Extinderea si modernizarea Laboratorului Sanitar Veterinar apartinand DSVSA Alba"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Alba Iulia, str. Lalelelor, nr.7A, jud.Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotarea cu echipamente in cadrul proiectului "Extinderea si modernizarea Laboratorului Sanitar Veterinar apartinand DSVSA Alba".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33191000-5 - Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.1)
29241231-8-Aparate de filtrare a apei (Rev.1)
29243330-6-Distribuitoare automate de produse (Rev.1)
33253200-0-Aparate de analiza (Rev.1)
33253310-4-Spectrometre de masa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile se regasesc in listele de cantitati din Proiectul Tehnic si Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 36, 442, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10.000 RON, Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din fonduri comunitare: PROGRAM SAPARD.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici care depun oferta in comun trebuie sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare, Certificat constatator eliberate de Oficiul Registrului Comertului-forma completa, Fisa de informatii generale, declaratie de eligibilitate, declaratie de neincadrare in prev.art.181., formular de oferta, scrisoare de inaintare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatie financiara pe ultimii 3 ani, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de minim 1000000 RON, profit net impozabil pe ultimul am financiar incheiat, cel putin inca trei contracte de aceeasi valoare si complexitate, capacitate financiara pentru sustinerea a minim 35% din valoarea ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, sistemele de asigurarea calitatii la producator sa fie conforme standardelor SR EN ISO-Copie certificat de la producator.Autorizatie de livrare emisa de producator, Incadrarea in valoarea estimata si in termenul de livrare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in contul DSVSA Alba nr. RO04TREZ0025009XXX000197, deschis la Trezoreria Alba Iulia, cod fiscal 5823920 sau in numerar la caseria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2007 14:00
Locul: sediul DSVSA Alba, str.Lalelelor, nr.7A, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care au depus oferte vor prezenta imputerniciri.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM SAPARD MASURA 1.2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C.Brateanu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258 810293, Fax: 0258 810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se vor respecta prevederile OUG nr.34/2006 si ale HG nr.925/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii si Investitii din cadrul DSVSA Alba
Adresa postala: str.Lalelelor, nr.7 A, jud.Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510217, Romania, Tel.+4(0258)835915, Email: [email protected], Fax: +4(0258)806235
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 11:47