Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare EIP si truse de prim ajutor


Anunt de participare numarul 142625/21.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Veteran Turcanu, nr.61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia silvica Vaslui, Tel. +40 235361437, In atentia: ing. Idriceanu Catalin, Email: [email protected], Fax: +40 235361437, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si activitati conexe acesteia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare EIP si truse de prim ajutor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia silvica Vaslui, str. Veteran Turcanu, nr.61, municipiu Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipament de protectie pentru angajatii Directiei silvice Vaslui pentru respectarea cerntelor minime de securitate cf. prevederilor HG 1048/2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
33141623-3-Truse de prim ajutor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Salopete doc-93buc.;cizme apa-noroi-59 buc.;cizme cu bombeu metalic-20 buc.;bocanci protectie-43 per..;bocanci cu bombeu metalic - 7 per.; costum vatuit- 34 buc.;scurta impermeabila- 62 buc.;caciula- 51 buc.;manusi protectie- 158 per.;genunchiere - 8 per.;ochelari protectie- 5 buc.;casti antifoane- 9 buc.;halat doc-2 buc.;combinezon antichimic-6 buc;masca antichimica-6 buc;casca protectie- 77 buc.;capison- 59 buc.;boneta- 50 buc.;costum fasonator-5 buc.;trusa sanitara- 5 buc;trusa prim-ajutor- 5 buc
Valoarea estimata fara TVA: 24, 905RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum total de 498 lei, pentru valuta se va lua in considerare cursul de referinta BNR valabil la data publicarii anuntului de participare. Perioada de valabilitate 60 de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei.Se poate constitui prin una din modalitatile: -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune la sediul autoritatii contractante la data limita stabilita de depunere a ofertelor ;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante ;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii valabilitatii acestuia la data limita stabilita de depunere a ofertelorIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul ofertantilor care contesta un act al autoritatii contractante considerat nelegal, a carui contestatiea fost respinsa de CNSC, ca fiind nefondata, i se va retine din garantia de participare suma prevazutala art. 278 indice 1 din OUG 34/2006. In cuantum de 5 % din valoarea contractului atribuit, fara TVA.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei. Se constituie in conditiile respectarii prevederilor HG 1045/2011. Se poate constitui prin oricare din modalitatile: -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune la sediul autoritatii contractante ;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante ;
-prin retinere din facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cu respectarea prevederilor art.43, alin. 1) din OUG 34/2006 RMCU, doar pentru unitatile protejate autorizate conform Legii 448/2006, H.G.268/2007 ? ?Norme metodologice de aplicare a Legii 448/2006? si a OUG 86/2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare: -Informatii generale-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006-Certificat pentru depunerea de oferta independenta cf.ord.314/2010Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt :1.Popoiu Dumitru2.Sirbu Vasilica3.Sandu Sorina4.Idriceanu Catalin5.Epure PaulCertificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei stabilite pentru depunerea ofertelor Certificat constatator emis de ORC in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, producerea sau comercializarea de produse solicitate prin documentatia de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectu contractului trebuie sa aiba un corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC
Persoanele juridice/fizice straine vor respecta prevederile art.182 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Ultimul bilant contabil inregistrat pentru anul 2011-pentru cunoasterea, pe baza unui document oficial, a cifrei de afaceri. b.Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani. S-au solicitat cerintele minime : -cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa aiba valoarea pentru ofertare de cel putin :49810 lei Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv : -pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei -pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei -pentru anul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
.Ultimul bilant contabil inregistrat pentru anul 2011 -pentru cunoasterea, pe baza unui document oficial, a cifrei de afaceri. b.Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani. S-au solicitat cerintele minime : -cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa aiba valoarea pentru ofertare de cel putin : -49810 lei Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv : -pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei -pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei -pentru anul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Experienta similara : Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani? . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri, in valoare de minim : -24905 lei. Completare formular ?Experienta similara?. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente(procese-verbale de receptie ? etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari. b. Informatii privind asocierea - Completare si prezentare formular ?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii
-prezentare certificat ISO 9001 sau echivalente valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.Experienta similara : Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani? . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri, in valoare de minim : -24905 lei .Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv : -pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei -pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei -pentru anul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei Completare formular ?Experienta similara?. Indeplinirea acestei cerinte va oferi autoritatii contractante o garantie ca ofertantii au mai indeplinit contracte similare, avand experienta necesara pentru a duce la indeplinire viitorul contract.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente(procese-verbale de receptie ? etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari. b. Informatii privind asocierea - Completare si prezentare formular ?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii ? este necesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca daca obligatiile contractuale vor fi indeplinite de catre un grup de operatori economici. Asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoarecertificat ISO 9001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
Contractul va fi executat exclusiv in cadrul unor programe de ocuparea fortei de munca protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1547/26.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2013 12:00
Locul: Directia silvica Vaslui, str. Veteran Turcanu, nr.61, municipiu Vaslui, jud. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor cu delegatie semnata si stampilata in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte admisibile castigatoare clasate pe primul loc, cu acelasi pret, se vor notifica candidatii care au facut aceste oferte pentru a depune oferte noi in plic in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii comunicarii .Completare si prezentare formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? ? solicitat numai in cazul subcontractarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia silvica Vaslui - compartimentul juridic
Adresa postala: str. Veteran Turcanu, nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Tel. +40 235361437, Email: [email protected], Fax: +40 235361437, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2013 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer