Licitatie Publica - Contract de furnizare elicoptere
Anunt de participare numarul 63270/10.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE AVIATIE AL M.I.R.A.
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km.8, 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Octav Gaftoi, Tel.021.319.31.91, In atentia: Brujban Marian, Email: [email protected], Fax: 021.319.31.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare elicoptere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Inspectoratul de Aviatie- Soseaua Bucuresti-Ploiesti, Km. 8, 5, sector 1, Bucuresti Romania;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare elicoptere, impartite in doua loturi;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35312000-4 - Elicoptere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare : Lotul I - 26 (douazeci si sase)elicoptere multifunctionale din gama 2.700- 3.175kg ; Lotul II - 3 (trei)elicoptere multifunctionale din gama 10.000-16.000kg.
Valoarea estimata fara TVA: 247, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea fara TVA a contractului; garantie de returnare a avansului in cuantumul avansului acordat;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Furnizorul isi asuma obligatia de compensare, conform prevederilor O.U.G.nr. 189/2002privind operatiunile compensatorii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 354/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare, in original, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din statul in care candidatul este rezident) valabile la data depunerii ofertei;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare - pentru persoanele fizice/juridice romane; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, obiectul de activitate si/sau apartenenta din punct de vedere profesional ca persoana juridica/fizica conform prevederilor legale din statul in care candidatul este rezident, valabile la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata - pentru persoanele fizice/juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent, vizat/auditat in conformitate cu prevederile legale din statul in care sunt inregistrate sau orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara-"Declaratie privind lista principalelor livrari de produse"; se vor avea in vedere numai contractele incheiate din anul 2000 pana in prezent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea cel putin a unui contract derulat si finalizat fara litigii, avand o valoare de minim 30 milioane euro pentru lotul I si minim 10 milioane euro pentru lotul II;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei.Se vor organiza doua runde de licitare, a cate doua zile cu o zi pauza. Vor fi disponibile informatii privind clasamentul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata sau numerar la casieria autoritatii contractante;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Sos. Bucuresti-Ploiesti, Km. 8, 5, sector 1, Bucuresti Romania;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul oricarui agent economic care a depus oferta cu conditia prezentarii unui document de identitate si a unei imputerniciri scrise;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In situatia in care ofertantul castigator va fi o persoana juridica straina contractul de furnizare se va incheia prin S.C. COMICEX S.A. Bucuresti, actionand pentru si in numele M.I.R.A. Inspectoratul de Aviatie in calitate de ACHIZITOR;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti-Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Soseaua Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.+40213323564, Email: [email protected], Fax: +40213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10(zece) zile de la luarea la cunostinta despre un act nelegal emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, Km. 8, 5, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Tel.+4021 3193191, Email: [email protected], Fax: +4021 3193193
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2008 15:45