Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ELICOPTERE MONOMOTOR CU MOTOR CU PISTON
Anunt de participare numarul 110544/03.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA SUPERIOARA DE AVIATIE CIVILA
Adresa postala: Gratioasanr. 13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013955, Romania, Punct(e) de contact: SORIN PINTEA-DOBRIN, Tel. 2321101, 2321143, Email: [email protected], Fax: 2321142, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: pregatirea de specialitate a personalului pentru prestarea activitatilor aeronautice civile
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE ELICOPTERE MONOMOTOR CU MOTOR CU PISTON
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aeroportul Baneasa Bucuresti Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de 2 elicoptere monomotor cu motor cu piston
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34711500-9 - Elicoptere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 (doua) bucati elicoptere
Valoarea estimata fara TVA: 2, 754, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 20000 RON sau 4650 Euro fara TVA.Garantie de buna executie in CUANTUM de 3% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 12-A- declaratie privind eligibilitatea.
Formularul 12B -declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Formular 12C- declaratie privind calitatea de participant.: In cazul in care ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si art 181, acestapoate demonstra situatia prin orice alt document edificator in tara de origine sau in tara in care este stabilit;
Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit nu se emit documente ca cele prevazute mai sus, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propira raspundere, sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceriin domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 2 ani sau orice alte documente edificatoare care pot demonstra situatia economica si financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fie producator sau distribuitor autorizat al acestuia si cu statie de intretinere autorizata PART 145 pentru aeronava ofertata;
Ofertantul va prezenta o lista a principalelorlivrari de produse din ultimii 3 ani. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de o autoritate sau de clientul beneficiar;
O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S52-076889 din 16.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 14:00
Locul: Sediul Scolii Superioare de Aviatie Civila Str Gratioasa nr. 13, Sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 021/408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021/408.37.00, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str Gratioasa, nr. 13, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013955, Romania, Tel. 021/232.11.43, Email: [email protected], Fax: 021/232.11.42, Adresa internet (URL): www.aviationacademy.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2010 14:13