Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 132733/26.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Adresa postala: str.Silvestru nr.5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Ababei, Tel. +40 332409861, Email: [email protected], Fax: +40 232213913, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante , localitatea Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 20, 800, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa: anual . Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit este de 6.300.000 lei , cerintele minime de calificare suntraportate la valoarea acestuia.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea maximaa acordului-cadru este 50.000 MWh.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare este 25.000 lei.Garantia de participare se constituie: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, sau a unei file cec ; a unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante.In situatia in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conform art. 278^1, alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 9.640 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei(90 zile). Garantia de participare la licitatie a ofertantilor, se restituie in conditiile art.88 din HG 925/2006. Garantiei de buna executie: 5%din pretul contractului subsecvent, fara TVA.Garantia de buna executie sepoate constitui: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv (la expirarea perioadei de garantie).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Resurse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratii privind eligibilitatea: se completeaza formularul 1 din Sectiunea III - formulare (format pdf)- se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: se completeaza formularul 2 din Sectiunea III - formulare (format pdf)- se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 3. Certificat privind calitatea de participant la procedura: se completeaza formularul 3 din Sectiunea III ? formulare (format pdf)- se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010: ? se completeaza formularul 4 din Sectiunea III ? formulare(format pdf)- se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 5. Declaratie privind evitarea conflictului de interese: - se completeazaformularul 4.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, din Sectiunea III ? formulare (format pdf)- se posteaza pe SEAP.Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic . Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare. Membri in comisia de evaluare: Paun Ariadna, Simionescu Cristi, Ababei Daniela, Petrovici Gina, Andrian Neculai.
Cerinta nr. 6. Certificat fiscal emis de Serviciul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa atesteca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local: ?Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-(format pdf)-se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 7. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat: -Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -(format pdf)-se posteaza pe SEAP .Cerinta se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului : valabil la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea/livrarea energiei electrice. (format pdf)- se posteaza pe SEAP
Cerinta nr.2.Licenta de furnizare: Licenta de furnizare a energiei electrice emisa de A.N.R.E. insotita de conditiile asociate acesteia(format pdf)- se posteaza pe SEAP.
Persoane juridice / fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentsi licenta de furnizare a energiei elctrice eliberata de A.N.R.E. insotita de conditiile asociate acesteia. (format pdf)- se posteaza pe SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Fisa de INFORMATII GENERALESe solicita ca Cifra medie de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani sa fie de minim 12.600.000 lei (2010, 2009, 2008).
Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Cerinta nr. 2: Bilanturi contabile prescurtate pentru anii 2008, 2009, 2010 inregistrate la Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
Cerinta nr.3: Declaratie bancaraDeclaratie bancara din care sa rezulte existenta unei linii de credit, capacitatea financiara de a plati furnizorii, resurse reale negrevate necesare achizitionarii energiei electrice contractate lunar fara sa pretinda plata anticipat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continand cantitati , perioade de livrare , beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.* Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/ contracte/ procese-verbale de receptie, prin care sa confirme livrarea de produsea caror cantitate sa fie egala sau mai mare cu cantitatea ce face obiectul prezentului contract ( 14.000 MWh). Se vor lua in calcul produsele, livrate in calitate de contractant unic sau asociat. In cazul asocierii se va lua in calcul numai partea a carei livrare, a revenit exclusiv in sarcina ofertantului la prezenta procedura.
Nota: In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unui document/contract/proces-verbal de receptie, dovada se face printr-o declaratie pe propria raspundere.
Cerinta nr. 1 ? Informatii privind implementarea sistemului de management al calitatii. Se va prezenta copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatiiISO 9001 sau echivalent, emis de organisme abilitate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
16286
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte conditii particulare referitoare la acord-cadru.1.Contractele subsecvente incheiate ulterior acordului-cadru se vor atribui prin consultare anuala cu operatorul economic declarat castigator.2.Invitatia de reofertare va cuprinde toate elementele definite la punctul 3.2-Structura pretului de contract din Caietul de sarcini, cantitatea de energie, precum si eventualele prevederi specifice conform deciziilor si ordinelor ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei).3.Pretul de contract ofertat este pretul energiei la aceste puncte de consum, incluzand toate cheltuielile ce se impun (productie, transport, distributie, servicii de sistem, masura, avize etc.).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.2562 din OUG nr.34/2006, contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe careacesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al R.A.T.P.Iasi
Adresa postala: str.Silvestru nr.5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Tel. +40 332409861, Email: [email protected], Fax: +40 232213913
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2012 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer