Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 38783/10.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Dragan, Tel.021.319.36.01/5499, Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti franco puncte de racordare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
40100000-3 - Electricitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Energie electrica, cca. 115.000 MWh. Cantitatea de energie electrica este defalcata pe zile standard si intervale baza de decontare, conform Specificatiei tehnice si va fi furnizata in perioada 01.01.2008 30.09.2008.
Valoarea estimata fara TVA: 31, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura de achizitie in valoare de 300.000 lei.Garantia de buna executie a contractului in valoare de 8% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate prin buget din venituri proprii si subventie. Plata va fi efectuata cu ordin de plata, in termen de 20 de zile de la primirea facturilor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asociatia
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate Formular 12A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta 34/2006 Formularul 12B; Certificate constatatoare din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, pana la 31.10.2007.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru persoane juridice straine documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea formularului nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei, completat cu informatiireferitoare la:
datele de identificare ale operatorului economic;
cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani. Conditie obligatorie: cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa depaseasca valoarea de 60.000.000 lei.
Prezentarea unei scrisori de bonitate bancara (in original sau copie legalizata) care sa confirme faptul ca situatia financiara a candidatului permite sustinerea unui contract de natura si valoarea celui care face obiectul prezentei proceduri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele furnizari de energie electrica in ultimii 3 ani (Formularul nr. 12D din Sectiunea III).
2.Prezentarea a maxim 3 contracte, derulate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata, corespunzatoare perioadei mentionate, sa fie de minim 13.200.000 lei.
3.Recomandari (document original sau copie legalizata) emise de beneficiarii contractelor prezentate.
4.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii licentei de furnizare energie electrica emisa de ANRE, valabila pe toata perioada de desfasurare a contractului. In acest sens va prezenta urmatoarele documente:
oCopie dupa licenta pentru Furnizarea Energiei Electrice emisa de A.N.R.E.
oCopie dupa Conditiile Licentei pentru Furnizarea Energiei Electrice care constituie anexa la Licenta si este emisa de A.N.R.E.
oCopie dupa RAPORTUL intocmit de A.N.R.E. privind acordarea Licentei pentru furnizarea de energie electrica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S25-029849 din 06.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2007 12:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2007 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer