Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare energie electrica


Anunt de participare numarul 96356/18.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Birou de Achizitii Publice a Facultatii de Inginerie din Hunedoara
Adresa postala: str. Revolutiei, nr.5, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 0331128, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel.0254-207510, In atentia: Supuran Adriana, Email: [email protected], Fax: 0254-207511
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Facultatea de Inginerie din Hunedoara, Decanat
Adresa postala: str. Revolutiei, nr.5, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: Decanat- secretariat, Tel.0254-207502, In atentia: Juglea Mariana, Fax: 0254-207501
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Instititie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Facultatea de Inginerie din Hunedoara, str. Revolutiei, nr.5, 31128, Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 437, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoare estimata pe an: 109250 lei X 4 ani
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie furnizare energie electrica inclusiv transportul si distributie:
valoare estimata pe 4 ani - a contractului - 437000 lei fara TVA
valoarea estimata pe an - 109250 lei fara TVA
tensiune medie pe an - 340 MWh
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
valoare estimata pe 4 ani - a contractului - 437000 lei fara TVA
valoarea estimata pe an - 109250 lei fara TVA
tensiune medie pe an - 340 MWh
Valoarea estimata fara TVA: 437, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 1300 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor efectua din venituri proprii si surse bugetare prin Trezoreria Hunedoara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare declaratii: de eligibilitate, neancadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificate: de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor emis de Autoritatea Publica Locala in original sau copie legalizata;certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale, in original sau copie legalizatacertificat CUI copie semnata si stampilata conform cu originalul, certificat ORC, original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil (2009), vizat si inregistrat de organele competente, copie pe care se va mentiona conform cu originalul semnata si stampilata;Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie de minim 218488 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari de produse pe ultimi 3 ani;Lista privind efectivul mediu anual al personalului angajat si cadrele de conducere pe ultimi 3 ani;Ofertantul trebuie sa fie autorizat ANRE;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara- ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract de energie electrica cu valoare minima de 109244 lei insotit de o recomandare din partea beneficiarului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 14:00
Locul: Facultatea de Inginerie din Hunedoara, str. Revolutiei, nr.5, Corp A, etaj I sala 30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale operatorilor economici insotite de imputernicire si act de identitate in copie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-498054, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: Piata Victoriei nr2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256-403027, Fax: 0256-403026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2010 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer