Licitatie Publica - Contract de furnizare erbicide
Anunt de participare numarul 20489/25.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF RA Sucursala teritoriala Dunare Olt
Adresa postala: str. N. Romanescu 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: --, Tel.0251/429927, In atentia: --, Email: [email protected], Fax: 0351802077
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF RA Sucursala teritoriala Dunare Olt
Adresa postala: str. N. Romanescu 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: --, Tel.0251/429927, In atentia: --, Email: [email protected], Fax: 0351802077
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF RA Sucursala teritoriala Dunare Olt
Adresa postala: str. N. Romanescu 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: --, Tel.0251/429927, In atentia: --, Email: [email protected], Fax: 0351802077
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii.Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare erbicide
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul ANIF-RA Sucursala Teritoriala DunareOlt, str. N.Romanescu 39, Craiova, jud. Dolj, e-mail: [email protected],
tel.0251/429927;fax: 0351802077
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare erbicide
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24230000-5 - Erbicide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 190, 000 si 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat si fonduri proprii, plata facturii fara TVA se va face in termen de 15 zile lucratoare de la emiterea acesteia
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din O.U.G.34/2006.Certif.de atest.Fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.plata impoz.si taxe.catre stat, si a contrib.pt.asig.soc.de stat la 29.06.2007.Certif.fisc.priv.plata impoz.si taxe.locale.Pers.Jurid./fiz.Rom.Certif.Constat.emis de O.R.C de pe langa Camera de Comert si Industrie.Certif.de inmatric.laCamera de Comert.Pers.jurid./fiz.straine: Doc.care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta din pct.de ved.profes.Se vor prez.toate certif.si form.solicitate in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.similare din tara respectiva
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3ani: minim 400.000lei sau 123.475EURO(1EU= 3, 2395).Bilantul contabil din anul precedent, 31.12.2006, vizat de organ. competente in domeniu.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de participant la proceduraDecl.priv.lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani.Se va prezenta Autorizatia de furnizare a prod.Decl.priv.efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.exper.simil.40.000lei(fara TVA).recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 10:30
Locul: Sucursala teritoriala Dunare Olt, str. N. Romanescu 39, Craiova, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.3104641, Email: --, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autorit. contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 09:35