Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare exploziv antigrizutos de siguranta


Anunt de participare (utilitati) numarul 134044/20.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 254506151, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare exploziv antigrizutos de siguranta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: E.M. Vulcan subunitatea miniera benficiara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de exploziv antigrizutos de siguranta utilizat pentru lucrarile de impuscare- perforare in carbune si steril, din subteranul minelor de carbuni cu regim grizutos din Valea Jiului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24612000-7 - Diverse tipuri de explozibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala de 128.000, 00 kg de exploziv antigrizutos de siguranta.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 118, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garant.de particip.e: 22374, 40lei.Perioada de valabil. a garant.de particip. va fi cel putin egala cu perioada de valabil. a ofertei, respectiv 90zile, de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garant.de particip.: -virament bancar in contul RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR-Fil.Petrosani;
-instrument de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabil.prevazuta mai sus.(formular1-model scris.de garant.de particip.);
-in numerar, prin depunerea la casieria autorit.contractante.Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr.346/2004, cu modific.si complet.ulterioare, depunand declar.conform anexei 1 sau 2 la lege, operat.econ. beneficiaza de reducere cu 50% a garant.de particip.Daca la proced. de achizitie se prezinta o asociere de mai multi operat.econ.pentru a beneficia de aceasta facilitate, fiecare dintre ei trebuie sa faca dovada ca este IMM. In orice sit., dovada constituirii garant.de particip.trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Autorit.contractanta are dreptul de a retine garant.ptr particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din situatiile: -isi retrage oferta in perioada de valabil.a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabil.a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garant.de buna exec.in perioada de valabilit.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15zile de la semnarea contractului.In sit. in care operat.econ.depune contestatie, privind proced.de atribuire si C.N.S.C. respinge ca nefondata aceasta contestatie, autorit.contractanta va retine din garant.de particip.a ofertant.contestatar, potrivit preved.art.278^1 alin.1, lit.b, din OUG 34/2006, urmatoarea suma: 4898, 72Lei; Garantiei de buna executie, reprezinta 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.Modul de constituire: prin un instrument de garantare emis de o societ.bancara sau de o societ.de asigurari-se depune in original(formular15);
-in numerar, prin depunere la casieria CNH-SA, in cazul in care garantia este redusa ca valoare;
-daca partile convin, garant. de buna exec. se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(conform art.90alin.(3) HG 925/2006 modificata si completata.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Gar de buna exec se va elibera/restitui in conf.cu preved.art.92alin(1)din HG925/2006.IMM-ul daca dovedesteca indeplinesc cerintele Legii346/2004, depunand declaratiile conform anexei 1 sau 2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50 % la criteriul garantiei de buna executie .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG34/2006.(Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul 2; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura, prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.)
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit.a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularu l3.1.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG nr.34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Nu se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat. Daca este cazul trebuie prezentata si de tertul sustinator.)
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr. 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.691 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul 3.2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta. Daca este cazul se va prezenta si de catre susbcontractant si de tertul sustinator.)Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduri de atribuire, este: 1.Director General ? Ing. Jujan Constantin;2.Director Tehnic?Ing.Nicolescu Cristian;3.Director Economic?Ec.Popescu Verginica;4.Director Comercial?Ing.Stoicescu Mihail;5.Ing.Sef Prod.Investitii?Ing. Birchi Constatin;Sef Serv. APMD ? Ing. Utu Victor);
4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului 314/12.10.2010(Certificat de participare la procedura completat in conformitate cu formularul 4).
5.Acord de asociere (numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie)Acord de asociere incheiat in vederea participarii la procedura completat in conformitate cu formularul 5. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici , cerintele de participare prevazute la Cap.III.2.1, a) si III.2.1, b) se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerintele trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare semnatar al acordului de asociere pentru partea din contract care o realizeaza.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere, privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul 6.) Pentru persoane juridice si fizice romane :1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-(Certificatul Constatator trebuie sa fie valabil la data dechiderii ofertelor si se va depune in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte documentul in original sau copie legalizata).2. Autorizatia pentru detinerea, transportul si comercializare materialelor explozive, emisa de autoritatile romane, conform Legii nr. 126/1995 cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare -(Autorizatia pentru detinerea, transportul si comercializare a materialelor explozive, emisa de autoritatile romane, conform Legii nr. 126/1995 cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare - vizata pe anul in curs si valabila la data deschiderii ofertelor. Se depune copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.).Pentru persoane juridice / fizice straine:
3. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si ca platitor de TVA-(Sa fie prezentate documente emise conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident (de exempu certificate de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara unde este rezident si/sau certificate de rezidenta fiscala). Documentele vor fi prezentate in limba straina in copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" si fi vor fi insotite de traduceri autorizate/legalizate in limba romana-in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultimul bilant contabil (la data de 31.12.2010 sau 30.06.2011, dupa caz) sau Scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .
2. Declaratie privind partea / partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -daca este cazul.
3. Certificarea conformitatii produselor:
3. Certificarea conformitatii produselor: a) Certificatul CE de tip al produsului oferit, emis de catre un organism notificat UE, intocmit conform legislatiei UE .
4. Angajament ferm incheiat in forma autentica ? daca este cazul
1. Certificarea sistemului calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1runda; Durata unei runde: 2zile;Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea ofertei, fara TVA.Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit: DA.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DALicitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: DA.Ofertantii pot vedea numarul de paticipanti inscrisi la licitatie: DA.Pas minim de licitatie: 0, 01%din valoarea estimata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2012 10:00
Locul: Sediul CNH SA , str. Timisoara, nr. 2 , loc Petrosani, jud. Hunedoara , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica sau retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta inaintea expirarii termenului limita de depunere a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI".Eventualele obiectiuni la proiectul de contractal documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta. Nu se accepta modificari ale ofertei sau obiectiuni la proiectul de contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor. Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta pe mai multe loturi diferite, ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte , sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei care este ofertant asociat.Daca in urma finalizarii etapei de licitatie electronica offline doua sau mai multe din ofertele cu cel mai mic pret sunt egale, atunci, pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Contecios Juridic al CNH SA
Adresa postala: str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Fax: +40 254506157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer