Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare exploziv minier de siguranta antigrizutos


Anunt de participare (utilitati) numarul 142568/18.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str.Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 254541460, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.snh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare exploziv minier de siguranta antigrizutos
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La Depozitul central de la SEH Vulcan, sucursala SNH SA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de exploziv de siguranta antigrizutos, care se foloseste pentru derocarea si extractia carbunelui si a sterilului, prin operatia de perforare?impuscare, in lucrarile miniere (abataje, lucrari de pregatire si lucrari deschidere steril) din subteranul minelor cu mediu potential exploziv grizutos si cu praf de carbune, sucursale ale SNH SA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24612000-7 - Diverse tipuri de explozibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de 110.000 kg de exploziv de siguranta antigrizutos .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 023, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de Participare este obligatorie.Valoarea GP este de 20460, 00lei. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constitituire(pt. garantii in valuta data echiv.in lei: 5 zile inainte de data lim.de depun.a ofert.: a)virament bancar, in cont nr.RO10RNCB0165130761980003 deschis la BCR Petrosani;b)instr.de garant.emis cf.legii de o soc.bancara sau de asigurari, in original.Daca documentul este emis de o banca sau o soc.de asig.din strainatate, se va prezenta si traduc.autorizata si legalizata(formular 1?model de scrisoare de GP); c)numerar depus la casieria SNH-SA.Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, operatorii economici pot beneficia de reducere cu 50% a valorii GP.Daca se prezinta o asociere de operatori economici, pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. GP trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: -si retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, conf art.87 alin.1 lit b)din HG925/2006. Daca un operator economic depune contestatie si CNSC o respinge ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de particip.a contestatorului, potrivit prevederilor art. 278^1 aliniat 1, lit.b) din OUG nr.34/2006, urmatoarea suma: ? 4802, 99 lei.Restituirea GP se face conform prevederilor articol 88 din HG nr.925/2006 coroborat cu preved. art. 278.1 alin.4 din OUG nr. 34/2006. NOTA: GP=garantie de participare. Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asig?in original, ce devine anexa la contract. Valabilit. trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.(formular 15?model scrisoare de garantie de buna executie);b)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale?cf.art.90 alin.3 din HG925/2006 modificat prin HG1045/2011. Pt.IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr.346/2004, depunand declaratie cf.anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie.Daca se prezinta o asoc. de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii din productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 2Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 3.1.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat)Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Ing. Dragoi Nicolae ? Director General
2. Ing. Gheorghe Emil ? Ing. Sef Productie3. Ec. Popescu Verginica- Director Economic4. Dr.Ing. Suciu Adrian ? Director Comercial5. Ing. Pop Lavinica ? Director Resurse Umane6. Ing. Dreghici Alin ? Ing. Sef El. Mecanic
7. Ing. Petrescu Gabriel ? Ing. Sef S.S.M.
8. Ing. Gavrilescu Marius ? Sef Serv. T.P.9. Ing.Teslici Florin ? Sef Serv. M.E.T.M.I.10. Ec. Blajan Ionela ? Sef Serv. F.I.T.S.S.A.
11. Sing. Ciltan Adrian ? Sef Serv. APM
12. Ing. Chiuzan Cosmin ? Sef Serv. S.S.M.
13. Ing. Sorecau Anisoara ? Sef Serv. R.Umane
14. Jr. Balint Ileana ? Sef Serv. L.C.JuridicValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNH-SA .
Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1din OUG 34/2006.
Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator `- daca este cazul.
4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, potrivit Ordinului ANRMAP nr.314/2010 -se completeaza conform formularului 5;
5.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie- se completeaza conform formularului 6. Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie. In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza. Capacitatea economica si financiara (III.2.2)si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie-se completeaza conform formularului 7. a)Pentru persoane juridice si fizice romane:
1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;
2. Autorizatia pentru detinerea, transportul si comercializare materialelor explozive, emisa de autoritatile romane, conform Legii nr. 126/1995 cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" a autorizatiei pentru detinerea, transportul si comercializare a materialelor explozive, emisa de autoritatile romane, conform Legii nr. 126/1995 cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare - vizata pe anul in curs si valabila la data deschiderii ofertelor.b)Pentru persoane juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romanaSa fie prezentate documente emise conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident (de exempu certificate de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara unde este rezident si/sau certificate de rezidenta fiscala). Documentele vor fi prezentate in limba straina in copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" si fi vor fi insotite de traduceri autorizate/legalizate in limba romana-in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2011
Modalitatea de indeplinire
- copie lizibila a bilantului contabil vizat de organele competente, cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Modalitatea de indeplinire
- se completeaza in conformitate cu formularul 9 si anexa acestuia.
2. Certificarea conformitatii produselor:
a) Certificatul CE de tip al produsului oferit, emis de catre un organism notificat UE, intocmit conform legislatiei UE ? pentru explozivul minier de siguranta antigrizutos;
Modalitatea de indeplinire
-Certificate CE de tip pentru tipul de produs oferit, emis de un organism notificat UE, prin care se certifica indeplinirea conditiilor esentiale de securitate ale produsului si faptul ca produsul?tipul de exploziv antigrizutos de siguranta, se poate utiliza la lucrarile de perforare-impuscare in minele de carbuni cu regim grizutos si praf de carbune. Acesta poate fi insotit de rapoarte, buletine de incercari si verificare sau alte documente edificatoare, emise de organisme notificate in UE.
1. Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
- prezentarea de documente care confirma certificarea sistemului calitatii, emise de un organism independent sau de organisme stabilite in alte state ale U.E.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operat. econ. inregistr. in SEAP, cf. prev. art.6 alin.2 din HG 1660/2006, li se trimit invitatii de participare electronice in SEAP, conf. prev. art.165 alin.2 din OUG 34/2006, si vor prezenta preturi noi in SEAP. Invitatia electronica va preciza data si ora de start a licitatiei electronice, care nu va fi mai repede de 2 zile lucrat. de la data la care se transmit invit. electron. Numar de runde: 1 runda; Durata unei runde: 1 zi; Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul proces. repetitiv de ofertare: valoarea ofertei, fara TVA. Licit. electron poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit: DA; Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA; Licit. se prelungeste automat in cazul modificarii clasament.: DA; Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA; Pas minim de licitatie: 0, 01% din valoarea estimata. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autorit. contract. va solicita reofertare in plic inchis, pentru departajarea ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2013 07:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2013 10:00
Locul: Sediul SNH SA , str. Timisoara nr. 2 , loc Petrosani, jud Hunedoara, cod postal 332015
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica/retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta inaintea expirarii termenului limita de primire a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru primirea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI".Eventualele obiectiuni la proiectul de contractal documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta. Nu se accepta modificari ale ofertei sau obiectiuni la proiectul de contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor.Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta pe mai multe loturi, ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei la care este ofertant asociat. Daca dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut fata de pretul oferit initial.Ptr. vizualizare documentelor incarcate in SEAP, operat.economic trebuie sa aiba un program adecvat, disponibil gratuit pe site-ul furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Legislatie, Contecios, Juridic al SNH-SA
Adresa postala: str. Timisoara nr. 2, jud Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2013 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer