Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare filer


Anunt de participare numarul 116277/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Intreprinderea de Drumuri si Poduri Gorj S.A.
Adresa postala:  str. 14 Octombrie, nr. 42, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210187, Romania, Punct(e) de contact:  Birou achizitii, Tel. 0253/228221, In atentia:  George Enasel, Email:  [email protected], Fax:  0253/228221, Adresa internet (URL):  www.idpgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu actionar unic Consiliul Judetean Gorj
Activitate (activitati)
Altele: constructii drumuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare filer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bazele de productie amplasate in:
1. Tg-Varbunesti, str. Blahnitei
2. Com. Pestisani, sat Gureni
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare filer
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44921210-7 - Pudra de calcar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
8000 de tone
Valoarea estimata fara TVA: 1, 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 15 000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii de finantaretermen de plata - 30 de zile prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: completare formular ?Declaratie privind eligibilitatea?
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale) cu valabilitate 12.04.2011 sau declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetele locale.
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la 12.04.2011
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: bilant contabil la 31.12.2010 sau situatii financiare la 30.06.2010
Cerinta obligatorie: cifra de afaceri: minim 2.500.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: bilant contabil la 31.12.2010 sau situatii financiare la 30.06.2010Cerinta obligatorie: cifra de afaceri: minim 2.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Pentru producator:
1.Autorizatie de functionare a fabricii valabila pentru anul 2011 si emisa de autoritatea publica pe raza careia isi desfasoara activitatea ? copie legalizata
2. Certificat pentru produs emis in conformitate cu Directiva CCE nr. 89/106 valabil pentru anul 2011 ? copie legalizata
3. Licenta pentru utilizarea marcii de conformitate CE valabila pentru anul 2011 ? copie legalizata
NOTA: NU SE ACCEPTA ADEVERINTA PENTRU CERTIFICARE IN CURS.
4. Declaratie de conformitate pentru produs
5. Raport de analiza pentru produsPentru furnizor:
1. Autorizatie de livrare din partea producatorului ? in original
2. Autorizatie de functionare a fabricii producatorului valabila pentru anul 2011 si emisa de autoritatea publica pe raza careia isi desfasoara activitatea ? copie legalizata
3. Certificat pentru produs pentru producator emis in conformitate cu Directiva CCE nr. 89/106 ? copie legalizata
4. Licenta pentru utilizarea marcii de conformitate CE pentru producator valabila pentru anul 2011 ? copie legalizata
5. Contract ferm de furnizare incheiat intre producator si furnizor pentru o cantitate minima de 8000 de tone.Cerinta obligatorie: Producatorul/furnizorul vor dovedi, prin facturi fiscale, contracte de leasing, contracte de inchiriere, disponibilitatea de a mobiliza minim 3 mijloace de transport specializate pentru transportul produsului.ISO 9001, OH SAS 18001, ISO 14001 pentru producator si furnizor(daca e cazul) ? copii legalizate.
Note: 1. Nu se accepta adeverinte pentru certificare in curs.
2. In situatia in care furnizorul nu este producatorul produsului, acesta va prezenta si documentele solicitate pentru producator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: Pentru producator: 1.Autorizatie de functionare a fabricii valabila pentru anul 2011 si emisa de autoritatea publica pe raza careia isi desfasoara activitatea ? copie legalizata2. Certificat pentru produs emis in conformitate cu Directiva CCE nr. 89/106 valabil pentru anul 2011 ? copie legalizata3. Licenta pentru utilizarea marcii de conformitate CE valabila pentru anul 2011 ? copie legalizataNOTA: NU SE ACCEPTA ADEVERINTA PENTRU CERTIFICARE IN CURS.4. Declaratie de conformitate pentru produs5. Raport de analiza pentru produsPentru furnizor: 1. Autorizatie de livrare din partea producatorului ? in original2. Autorizatie de functionare a fabricii producatorului valabila pentru anul 2011 si emisa de autoritatea publica pe raza careia isi desfasoara activitatea ? copie legalizata3. Certificat pentru produs pentru producator emis in conformitate cu Directiva CCE nr. 89/106 ? copie legalizata4. Licenta pentru utilizarea marcii de conformitate CE pentru producator valabila pentru anul 2011 ? copie legalizata5. Contract ferm de furnizare incheiat intre producator si furnizor pentru o cantitate minima de 8000 de tone.Cerinta obligatorie: Producatorul/furnizorul vor dovedi, prin facturi fiscale, contracte de leasing, contracte de inchiriere, disponibilitatea de a mobiliza minim 3 mijloace de transport specializate pentru transportul produsului.ISO 9001, OH SAS 18001, ISO 14001 pentru producator si furnizor(daca e cazul) ? copii legalizate.Note: 1. Nu se accepta adeverinte pentru certificare in curs.2. In situatia in care furnizorul nu este producatorul produsului, acesta va prezenta si documentele solicitate pentru producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1267/25.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 13:00
Locul: S.C. I.D.P. Gorj S.A., str. 14 Octombrie, nr. 42, Tg Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii de finantare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou achizitii
Adresa postala:  str. 14 Octombrie, nr. 42, Localitatea:  Tg Jiu, Cod postal:  210187, Romania, Tel. 0253237525, Email:  [email protected], Fax:  0253228221, Adresa internet (URL):  www.idpgorj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer