Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE FIRE DE SUTURA (CHIRURGICALE)
Anunt de participare numarul 55453/13.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: Str Splaiul Independentei 169, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: EC. VIRGINIA CALINESCU, Tel.318.05.11, In atentia: EC. VIRGINIA CALINESCU, Email: [email protected], Fax: 314.00.15, Adresa profilului cumparatorului: www e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE FIRE DE SUTURA (CHIRURGICALE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB, STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 417, 057.6 si 1, 079, 742.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN FUNCTIE DE FONDURILE ALOCATE SI DE NECESITATILE AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA DE FIRE DE SUTURA(CHIRURGICALE), DE DIFERITE TIPURI SI DIMENSIUNI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141121-4 - Suturi chirurgicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE MIMIME SI MAXIME PT PRODUSELE FIECARUI LOT , SE POT VIZUALIZA IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SI CAIETUL DE SARCINI , PUBLICAT IN SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: intre 417, 057.6 si 1, 079, 742.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIP. REPREZ.1% DIN VAL.MAX FARA TVA(SE REGASESTE IN ANEXA B), CONSTITUITA PRIN SCRISOARE BANCARA.GARAN. DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5%DIN VAL.FARA TVA A CONTR. SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere, privind eligibilitatea;Certificat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice;Certificat privind impozite si taxe eliberate de Directia Impozite si Taxe a Primariei;Declaratia privind inexistenta starii de faliment;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C, inclusiv anexele;.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii si Familiei (inclusv anexele;Autorizatia de comercializare de la producator;Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, inclusiv Anexasau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Bilantul financiar contabil la: 31.12.2007, vizat de D.G.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale;Documente emise de organisme acreditate care sa certificeca furnizorul a implementat un sistem de managemental calitatii in conformitate cu unul din standardele: UNI, ISO, EN, TUV sau echivalent;In sustinerea ofertei tehnice vor fi prezentate mostre de produs cu titlu gratuit. Se solicita cate 3 fire pentru fiecare pozitie in parte (pentru care se prezinta oferta de pret).
Mostrele se ambaleaza individual , se eticheteaza si seinscriptioneaza cu urmatoarele informatii : -denumirea ofertantului, denumirea produsului si, si mostre de materiale sanitare, pentru LICITATIA DESCHISAdin 25.07.2008, ora 11, 00.Neprezentarea demostrelor constituie motiv de respingere a ofertei conform HG 925/2006 , Art.36, pct 1 lit b oferta inacceptabila nu indeplineste cerintele minime de calificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24612
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2008 11:00
Locul: SUUB, STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, SALA AMFITEATRU MIC, ETJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZ.IMPUTERNICITI AI AG. ECONOMICI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.272 DIN OUG 34/2006, MODIFICAT SI COMPLETAT CU ART. 67 DIN OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SUUB
Adresa postala: STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Afghanistan, Tel.021/318.05.11, Fax: 021/314.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2008 21:51