Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare frane si piese de schimb frane pentru autobuzele Mercedes benz Coneto O345


Anunt de participare (utilitati) numarul 134818/20.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Punct(e) de contact: sediul RATT- Birou Achizitii Publice, Tel. +40 356803703, In atentia: ec. Tarabic Daniel, Email: [email protected], Fax: +40 356803703, Adresa internet (URL): www.ratt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma de transport public local
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de furnizare frane si piese de schimb frane pentru autobuzele Mercedes benz Coneto O345
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Achizitorului - Timisoara bd. Dambovita nr.1-3
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare frane si piese de schimb frane pentru autobuzele Mercedes benz Coneto O345 dotate cu motoare avand nivelul de poluare euro 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34322000-0 - Frane si piese pentru frane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. DenumireCodU.M. Cant.1Tambur frana fata (MERCEDES) A 305 421 04 01 Buc 40
2Tambur frana spate (MERCEDES) A 000 423 07 01 Buc 40
3 Segmenti ferodou fata CNA 301 423 70 10 Set 20
4 Segmenti ferodou fata R2A 301 423 72 10 Set 15
5 Segmenti ferodou spate CNA 000 421 01 31 Set 20
6 Segmenti ferodou spate R2A 000 421 02 31 Set 15
7 Set rola sabot fataA 307 420 03 39 Set 40
8 Set role saboti spateA 000 420 01 39 Set 60
9 Set arcuri saboti spateA 007 993 56 01 Set 50
10 Arc saboti fataA 945 993 00 10 Buc 40
11 Set rep. saboti fataA 307 420 40 02 Set 30
12 Lacat frana fata (tip HALDEX) A 357 420 05 38 Buc 60
13 Lacat frana stanga spate (tip HALDEX) A 000 352 08 40 Buc 20
14 Lacat frana dreapta spate (tip HALDEX) A 000 352 09 40 Buc 20
15 Cama frana dreapta spateA 000 423 16 36 Buc 6
16 Cama frana stanga spateA 000 423 15 36 Buc 6
17 Cilindru dublu frana spateA 007 420 44 24 Buc 10
18 Cilindru frana fata stangaA 002 420 06 24 Buc 4
19 Cilindru frana fata dreaptaA 002420 05 24 Buc 4
20 Saboti frana spateA 003 420 67 20 Buc 12
21 Saboti frana fataA 305 420 11 19 Buc 4
22 Supapa frana mana(WABCO)A 003 430 60 81 Buc 3
23 Pedala frana (WABCO)A 004 431 01 05 Buc 2
24 Electroventil frana parcare Cod.WABCO 472170600A 004 997 57 36 Buc 5
25 Supapa releucod WABCO 9730110010A 004 429 38 44 Buc 6
26 Supapa cu 4 circuite, cod WABCO 934 714 1250) A003 431 69 06 Buc 8
27 Regulator presiuneA 002 431 08 15 Buc 4
28 Supapa suspensie fataA 000 328 34 30 Buc 6
29 Supapa suspensie stanga spate A 613 328 02 30 Buc 6
30 Supapa suspensie dreapta spateA 613 328 01 30 Buc 6Total562
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
valoare ?10.800 lei ( 2.481 euro)Reducere 50% pentru IMM-uri.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorTermenul de valabilitate - 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia se poate constitui conform prevederilor art. 43 ?1 din OUG nr.34/2006 sia art.86 din HG nr.925/2006.(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (cod IBAN RO38 RNCB 0249 0492 9594 0001 pentru Banca Comerciala Romana)(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a: a) unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) unei sumei in numerar la casieria autoritatii contractante(6) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se poate retine in situatiile prevazute la art. 278 1 din OUG nr. 34/2006. 5 % din valoarea contractului fara TVA rezultat in urma aplicarii procedurii de achizitie publica.Reducere 50% pentru IMM-uri.Constituirea garantiei de buna executie se poate realiza prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract conform prevedrilor art.90 din HG nr. 925/2006.Avand in vedere tratamentul egal, emiterea scrisorii de garantie de buna executie poate fi facuta de oricare banca.Este recomandabilca emiterea SGB sa fie facuta de catre o banca din Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea - Completarea si prezentarea Formularului 12 A
Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2066 - Completarea si prezentarea :
- Formularului 12 B
- Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele
- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele
Cerinta nr.3? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 - Completarea si prezentarea Formularului 5
Cerinta nr. 4 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese)Prezentarea si completarea Formularului 19 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006). Cerinta 1
Persoane fizice/juridice romane
Prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului .
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Cerinta 2
Persoane fizice/juridice straine
Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 - Prezentarea si completarea Formularului 1 (Informatii generale) din care sa rezultecifra medie de afaceri pe ultimi 3 anisa fie de minimum972.000 lei, respectiv 223.268, 63 euro .
Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinta 1 - Completarea si prezentarea Formularului 12 D privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta similara continand valori, perioade de livrare, beneficiar indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, respectiv faptul ca ofertantul a furnizat produse in valoare cumulata de minimum 486.000 lei (111.634, 32 euro).Cerinta 2 - Completarea si prezentarea a minimum 1 recomandare conform Formularului 6 ( recomandari)
C 3 Prezentarea si completarea Formularului 12 G (declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna acestia vor indeplinii cerintele conf.prevederilor Ordinului nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP.
Cerinta 1 - prezentareacertificatului de asigurare a calitatii ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2579/22.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 12:00
Locul: sediul R.A.T.T. - bd.Take Ionescu nr.56, Timisoara, sala de sedinte - parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc si care au acelasi pret, Achizitorul va solicita noi oferte in plic inchis de la ofertantii ale caror oferte au fost egale in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de ecercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice Depozite din cadrul RATT
Adresa postala: bd. Take Ionescu nr.56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Tel. +40 356803703, Email: [email protected], Fax: +40 356803703, Adresa internet (URL): www.ratt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2012 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer