Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare freza de zapada de mare viteza pentru deszapezirea aeroporturilor, servicii de scolarizare si asigurare de service in garantie


Anunt de participare (utilitati) numarul 96883/27.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Valentina Harabor, Tel.021/2042327, Email: [email protected], Fax: 021/2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de furnizare freza de zapada de mare viteza pentru deszapezirea aeroporturilor, servicii de scolarizare si asigurare de service in garantie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul CNAB SA
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea unei freze de zapada de mare viteza pentru deszapezirea aeroporturilor, servicii de scolarizare pentru operare si intretinere/reparatii si service in perioada de garantie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34143000-1 - Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
50100000-6-Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizarea unei freze de zapada de mare viteza pentru deszapezirea aeroporturilor, servicii de scolarizare pentru operare si intretinere/reparatii si service in perioada de garantie
Valoarea estimata fara TVA: 875, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 35.644 lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea toatala a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H.1 din documentatia de atribuire: a)pentru persoane juridice romane: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006(formular H1), Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei; b) pentru persoane juridice straine: documente similare celor solicitate la lit. a, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul.
Conform paragrafului H.2 din documentatia de atribuire: - pentru persoanele juridice romane - Certificat constator emis de ONRC, Certificat de inmatriculare de la ONRC iar pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu e cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizare pentru livrarea produsului si prestarea serviciilor de scolarizare (Formularul H2, original sau copie legalizata.
Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa fie autorizatpentru livrarea produselor ofertate de catre producator.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta obligatoriu autorizatia de livrare emisa de catre producator.In cadrul autorizarii producatorul va specifica in mod distinct faptul ca scolarizarea va fi efectuata de catre personal propriu specializat.
2.Conditii privind service-ulSe solicita obligatoriu ca ofertantul sa asigure service-ul in perioada de garantie, la sediul CNAB SA, prin personal propriu sau prin terti. Personalul care vaasigura serviciile de service in perioada de garantie trebuie sa fie autorizat de catre producatorul produsului ofertat, pentru partea speciala.In dovedirea indeplinirii acestor conditii se vor depune urmatoarele : a) o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca poate asigura serviciile de service in perioada de garantie prin personal propriu sau prin terti, la sediul autoritatii contractante iar in cazul in care acestea se asigura prin terti se va indica denumirea acestora - original;
b) dovada autorizarii de catre producator a personalului pentru prestarea serviciilor de service, pentru partea speciala.
3. Standarde de asigurare a calitatiiSe solicita ca ofertantul sa faca dovada certificarii sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 pe numele producatorului.
In acest sens se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent, pe numele producatorului, care va fi depus in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va finaliza prin etapa finala de licitatie electronica intr-o singura runda. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertat
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 10:00
Locul: sediul CNAB SA - Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleus, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor, nr. 224 E, judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2013523, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2010 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer