Licitatie Publica - Contract de furnizare fructe - mere pentru elevii claselor I -VIII din unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 5
Anunt de participare numarul 108779/30.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti)
Adresa postala: Bd.Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 75540, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Negru, Tel. 3126279, Email: [email protected], Fax: 3126279, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare fructe - mere pentru elevii claselor I -VIII din unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia de fructe - mere pentru elevii claselor I -VIII din unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 392, 832RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
93 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita o garantie de participare in valoare de 7000 lei, se constituie conform HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local - Sume defalcate din TVA pentru finantarea cheltuielilor uniotatilor de invatamant
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl. de eligibilitate
2. Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181/OUG 34/2006
3. Certificate privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local, valabile la data deschiderii ofertelor
4. Certificat constatator ONRC, valabil la data deschiderii ofertelor
5. Statut, contract de societate, certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de bonitate bancara valabila la data deschiderii ofertelor
2. Bilant la 31.12.2009
3. Informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista pp livrari de produse in ultimii 3 ani
2. Fisa de experienta similara
3. Recomandare
4. Decl. privind dotarile specifice, utilaje, echipamente, mijl. de transport inregistrate la DSVSA, spatii de depozitare
5. Prezentarea pers tehnic de specialitate si asigurarea calitatii
6.Buletin de analizaprivind continutul de pesticide, nitriti, nitrati sau alti contaminanti, eliberat de Laboratorul de siguranta almentelor din cadrul Directiei Sanitar Veterinar sau Directia de Sanatate Publica.
7.Buletine de analiza eliberate de M.A.P.D.R. ? Laboratorul Central pentru controlul rezidurilor de pesticide in plante si produse vegetale si D.S.V.
8. Contract pentru anul scolar 2010-2011 cu un furnizor de mere care trebuie sa indeplineasca criteriile cerute de Ordinul nr.85/2010.
9.Autorizare pentru livrarea produselor
10. Mostre insotite de buletin de analiza
11. Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului
12. Informatii privind subcontractantii
13. Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii
14. Dovada inregistrarii in Registrul Operatorilor Intracomunitari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. 1 contract similar cu o valoare minima de 30.000 lei4. Minim 5 autoturisme13. ISO 9001/2001 si 22000/2005 - HACCP sau similar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ca etapa finala a licitatiei deschise dupa selectia ofertantilor
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32.297/30.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 12:00
Locul: Primaria Sectorului 5, etaj 1, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori desemnati si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030008, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Ibdependentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax: 021.319.51.80, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Primaria Sector 5
Adresa postala: Bdul Regina Elisabeta, nr. 29-31, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 75540, Romania, Tel. 021.314.62.89, Email: [email protected], Fax: 021.314.49.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2010 19:00