Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare "Fructe si legume transformate" si Contract de furnizare "Diverse produse alimentare"


Anunt de participare numarul 73001/04.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Adresa postala: STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Punct(e) de contact: Jr. Stefan Ciocanel, Tel.0241-735455, In atentia: Ec. Nicoleta Malai, Fax: 0241-735705
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare "Fructe si legume transformate" si Contract de furnizare "Diverse produse alimentare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia de alimente a Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol, str. Ovidiu, nr.5B
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fructe si legume conservate si ambalate, apa minerala (LOT 1 - "Fructe si legume transformate") si mirodenii, esente, oua, biscuiti etc. (LOT 2 - "Diverse produse alimentare")
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15330000-0 - Fructe si legume transformate (Rev.2)
15800000-6-Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati diferite din fiecare categorie de produs, solicitate conform Anexelor nr.1 si 2 din Caietele de Sarcini.Alimentele sunt grupate pe 2 loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 712, 316RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: lot 1=7229 lei, lot 2=7018 lei Garantii de buna executie: 10% din valoarea contractului pentru fiecare din cele 2 contracte.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: venituri proprii.Plata se va face la 30 zile calendaristice de la inregistrarea facturilor in contabilitate, prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform articolului 44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;3.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat si catre bugetul local, precum si a accesoriilor aferente acestora(formulare tip eliberate de autoritatile competente);4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului;5.Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie a Romaniei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Obligatii contractuale in desfasurare;2. Situatia financiara (cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, lichiditate generala, solvabilitate patrimoniala);3.Declaratieprivind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afacerie medie anuala pe ultimii 3 ani: minim 500000 lei/lot.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generala;2.Recomandari din partea altor beneficiari;3.Certificarea sistemului calitatii: dovada implementarii sistemului demanagement al calitatii ISO 9001 de catre un organism acreditat international, fie de la ofertant fie de la producator;4.Dovada autorizarii sanitar veterinarea a mijloacelor de transport;5.Experienta similara;6.Resurse tehnice;7.Resurse umane;8.Dovada existentei unui spatiu adecvat de pastraresi depozitare a produselor, in conditii de siguranta, eliberata de Directia Sanitar Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor;9.Declaratie pe proprie raspundere privind conformitatea produselor;10.lista principalelor livrari de produse;11.Dovada implementarii unui sistem de siguranta a alimentelor, de catre ofertant , tip HACCP sau ISO 22000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Recomandari din partea altor beneficiari: minim 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1724/23.02.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2009 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se ridica contra cost (30 lei), achitati la casierie, de la sediul unitatii in zilele lucratoare si in intervalul orar 07:30-15:30.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2009 12:00
Locul: Sediul Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici care-si depun oferta, pe baza de imputernicire, si membrii Comisiei de Evaluare din partea Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios
Adresa postala: Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol , Str. Dr. V. Climescu, nr. 34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Tel.0241-735453 int. 1704, Fax: 0241-735705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2009 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer