Licitatie Publica - Contract de furnizare furaje necesare pentru cresterea pastravului in cadrul
Anunt de participare numarul 148916/17.01.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213171005, In atentia: DANIEL ROBU, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SALAJ
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII IMPADURIRI, Tel. +40 260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: +40 260633331
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare furaje necesare pentru cresterea pastravului in cadrul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ocolului Silvic Magura Simleu Silvaniei, situat in orasul Simleu Silvaniei, str. Nufarului, nr. 1, jud. Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezenta documentatie are ca obiect atribuirea contractului de furnizare furaje necesare pentru cresterea pastravului in cadrul Pastravariei Tusa, Ocolul Silvic Magura Simleu Silvaniei, DS Salaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezenta documentatie are ca obiect atribuirea contractului de furnizare a 11420 kg furaje necesare pentru cresterea pastravului in cadrul Pastravariei Tusa, Ocolul Silvic Magura Simleu Silvaniei, DS Salaj conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 68, 690RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 700 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data dereferinta pentru cursul de schimb al BNR ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda, va fi cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, precizata in invitatia de participare. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile ?DIRECTIEI SILVICE SALAJ (CUI 13734491, J31/47/2001): cont RO19BRDE320 SV00781903200 ? BRD Zalau. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat in SEAP, cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Conform dispozitiilor art. 86 alin (5) lit. a) din HG 925/2006 prin exceptie garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau poate depune valoarea de 700 lei in numerar.Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat, in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 de catre ofertant in Cererea de restituire a garantiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriile vizand situatia personala a candidatului solicitate sunt:
- Completarea formularului Informatii generale
- Completarea formularului Declaratie privind eligibilitatea
- Completarea formularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, insotite de: 1) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata, sau copie semnata conform cu originalul pentru persoanele
juridice romane.
2) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata, sau copie semnata conform cu originalul pentru persoanele juridice romane. *Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.- Completarea formularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu rol de decizie implicate in derularea procedurii sunt: Colciar Vasile, Boldan Mariana, Dobra Carmen, Niculescu Consuela, Martin Octavian, Camarasan Ovidiu, Oltean Dorin, Pop Bogdan
- Completarea formularului Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
- Completarea formularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul , ,Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.01.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noile preturi (reofertate).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2014 09:31