Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE FURNITURI DE BIROU
Anunt de participare numarul 18481/08.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BUCURESTI
Adresa postala: STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: ELENA MUSAT, Tel.3486786, In atentia: DOMNULUI DIRECTOR EXECUTIV PROF.UNIV.DR.CONSTANTIN SAVU, Email: [email protected], Fax: 3482352
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII VETERINARE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE FURNITURI DE BIROU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI, STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE FURNITURI DE BIROU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21230000-4 - Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.1)
21211120-2-Bibliorafturi, mape de corespondenta, clasoare si articole similare (Rev.1)
25247110-8-Bibliorafturi (Rev.1)
25247230-5-Rigle (Rev.1)
30192121-5-Pixuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SOLICITATE SUNT PREZENTATE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 13, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Da
ACHIZITIONAREA UNOR CANTITATI SUPLIMENTARE SI PRELUNGIREA CONTRACTULUI DE FUNRIZARE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE VA FI DE 500 RON . ACEASTA SE VA CONSTITUI PRIN DEPUNEREA IN NUMERAR LA CASIERIA UNITATII
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONTRACTUL DE FURNIZARE VA FI FINANTAT DIN SUBVENTII SAU VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI VOR PUTEA DEPUNE OFERTA INDIVIDUALA SAU IN ASOCIERE CU ALTI OPERATORI ECONOMICI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
DATA LIMITA DE LIVRARE A PRODUSELOR VA FI DE MAXIM 15 ZILE DE LA PRIMIREA NOTEI DE COMANDA
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE DE ELIGIBILITATE;2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN O.U.G.NR.34/2006;3.DECLARATIE PRIVIND INEXISTENTA STARII DE FALIMENT;CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA REGISTRUL COMERTULUI DE PE LINGA CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE NATIONALA SAU TERITORIALA;CODUL UNIC DE INREGISTRARE SAU COD DE IDENTIFICARE FISCALA;CERTIFICAT DE INMATRICULARE SI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FISA DE INFORMATII GENERALE COMPLETATA CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE;2.BILANTUL CONTABIL DIN ANUL PRECEDENT, VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE SI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FISA/FISE DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA;2.PREZENTAREA UNEI LISTE A PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE PE ULTIMII 3 ANI ;RECOMANDARI DE LA ALTI BENEFICIARI-CEL PUTIN O RECOMANDARE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17907/08.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: DE LA SEDIUL INSTITUTIEI PE BAZA DE SOLICITARE IN SCRIS LA FAX NR.3482352
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 14:00
Locul: BUCURESTI, STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
LA DESCHIDEREA OFERTELOR ARE DREPTUL SA ASISTE UN DELEGAT AL OFERTANTULUI PE BAZA DE DELEGATIE VALABILA , SEMNATA DE REPREZENTANTUL LEGAL SI STAMPILATA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
AL 2-LEA ORGANISM COMPETENT PENTRU CAILE DE ATAC ESTE CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENELE SUNT PREVAZUTE IN ORDINUL NR.155/2006 AL PRESEDINTELUI A.N.R.M.A.P.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL D.S.V.S.A.BUCURESTI
Adresa postala: STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/3482352, Email: 021/3480565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2007 16:02