Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare "FURTUN DE REFULARE A APEI TIP C"


Anunt de participare numarul 11570/24.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Florin Popa, Tel.021.232.26.40, In atentia: Directiei Management Logistic, Email: [email protected], Fax: 2332017
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Directia Management Logistic
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Programe Logistice si Achizitii, Tel.021/232.26.40, In atentia: Popa Florin, Email: [email protected], Fax: 021/233.20.17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare "FURTUN DE REFULARE A APEI TIP C"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baza pentru Logistica a I.G.S.U. - b-dul Iuliu Maniu nr. 69
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie publica are ca obiect furnizarea cantitatii de 75.000 metri liniari - furtun de refulare a apei tip C
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28582100-6 - Furtunuri de incendiu (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala = 75.000 m.l. - furtun de refulare a apei tip C
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 365, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 30.11.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 7000 lei. Garantia de buna executie se stabileste in cuantum de 5 % din valoarea contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate decatre autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), respectiv :
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara, la data 01.04.2007, in original sau copie legalizata, si
- Certificatul fiscal emis de primarie, din care sa rezulte modul de onorare a obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, la data de 01.04.2007, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta : declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;cifra medie de afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani, in lei si euro; situatia financiara la 31.12.2006 sau raportarea contabila semestriala la data de 30.06.2006 vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima privind capacitatea economica si financiara pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este: - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de min. 200.000lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In sustinerea capacitatii tehnice si profesionale, ofertantul va prezenta : - Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ca cerinta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este prezentarea (in cadrulListei cuprinzand principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Formularul 5.1.) : - a cel putin unui contract de furnizare, care a avut ca obiect livrarea cantitatii minime de 1.000 m.l.- furtun de refulare a apei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Contracost in baza unei solicitari (scrisoare de interes) scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2007 10:00
Locul: IGSU - Directia Management Logistic, cu sediul in str. Ceasornicului nr. 19, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezezentatnt al ofertantului, pe baza de imputernicire de participare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pretul contractului este ferm, in lei, pe toata durata contractului. Documentatia de atribuire nu poate fi obtinuta prin mijloace electronice. Solicitarile de clarificare se formuleaza numai in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la luarea la cunostinta de actul sau decizia (in legatura cu procedura de achizitie) emisa de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2007 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer