Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE GARNITURI MOBILIER PT. BIROU


Anunt de participare numarul 36668/19.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SENATUL ROMANIEI
Adresa postala: CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: VASILE CRIVAT, Tel.4142847, In atentia: DIRECTIEI ACHIZITII PUBLICE, Email: [email protected], Fax: 4142844, Adresa internet (URL): www.senat.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE GARNITURI MOBILIER PT. BIROU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL SENATULUI, CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM CAIET DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121000-5 - Mobilier de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 GARNITURI DE MOBILIER PT. BIROU, CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 145.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 500 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 3% DIN VALOAREA CU TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN BUGETUL SENATULUI, PRIN VIRAMENT NUMAI IN CONTURI DESCHISE LA TREZORERIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN CONDITIILE ART 44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 DIN OUG 34/2006
- DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
- CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE LA PLATA TAXELOR, IMPOZITELOR SI CONTRIBUTILOR DE ASIGURARI SOCIALE CATRE BUGETUL DE STAT SI LOCAL, VALABILE LA DATA DEPUNERIIOFERTELOR
- CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, IN TERMEN DE VALABILITATE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (productie/furnizare mobilier) pe ultimii 3 ani;
- Bilantul contabil pe anul 2006, inregistrat si vizat la organele competente si contul de profit si pierdere pe ultimul an din care sa rezulte gradul de solvabilitate;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate care saateste implementarea unui sistem de management al calitatii conform SR EN ISO 9001-2001;
-Declaratie privind principalele livrari de produse (mobilier) in ultimii 3 ani, care sa contina date despre cel putin un contract de furnizare mobilier care din punct de vedere valoric sa reprezinte 25 - 30% din valoarea viitorului contract sau cel mult 3 contracte care sa reprezinte 40 - 50% din valoarea viitorului contract;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular 12 I);
- Recomandari ( sau documente constatatoare conform art. 36¹ din HGR 925/2006) in original sau copie legalizata, de la minimum 3 beneficiari din categoria institutiilor publice sau societati comerciale reprezentative.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contract de furnizare mobilier care din punct de vedere valoric sa reprezinte 25 - 30% din valoarea viitorului contract sau cel mult 3 contracte care sa reprezinte 40 - 50% din valoarea viitorului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA SENATULUI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2007 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2007 10:00
Locul: SEDIUL SENATULUI, CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5 BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECT. 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3191674, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS AL SENATULUI
Adresa postala: SEDIUL SENATULUI, CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR.1-3, CORP A1, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050711, Romania, Tel.021-4142761, Fax: 021-313 46 26, Adresa internet (URL): WWW.SENAT.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2007 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer