Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Gaz petrolier lichefiat (GPL)


Anunt de participare (utilitati) numarul 143520/09.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Adresa postala: str.Silvestru nr.5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Ababei, Tel. +40 332409861, Email: [email protected], Fax: +40 232213913, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare Gaz petrolier lichefiat (GPL)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante dinstr. Splai Bahlui nr. 32, localitatea Iasi.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia deCOMBUSTIBIL GAZ PETROLIER LICHEFIAT - AUTO.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09133000-0 - Gaz petrolier lichefiat (GPL) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
250000 litri GPL
Valoarea estimata fara TVA: 670, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare (G.P.)este 6700 lei.Perioada de valabilitate trebuie sa fie de minim 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertantul are obligatia de a-si mentine oferta valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune online si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatia de atribuire.Se poate constitui si in valuta, echivalenta pentru o G.P.depusa in valuta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.G.P.se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante (cont IBAN nr.RO07WBAN2511000024500813, deschis la Banca Comerciala Intesa SanPaolo Romania SA, a unei file cec, a unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.G.P.la licitatie poate fi retinuta in cazul in care: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-in cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, sau daca ulterior renunta la contestatie, din garantia de participare se va retine, conform art. 278^1, alin.(1)din OUG 34/2006 actualizata, suma de 4.449, 999 lei.G.P.se restituie in conditiile art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 5%din pretul contractului , fara TVA. Sepoate constitui : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
resurse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratii privind eligibilitatea - se completeaza formularul 1 din Sectiunea III - formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- se completeaza formularul 2 din Sectiunea III - formulare (format pdf) -se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 3. Certificat privind calitatea de participant la procedura? se completeaza formularul 3 din Sectiunea III ? formulare (format pdf) -se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010? se completeaza formularul 4 din Sectiunea III ? formulare (format pdf) -se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 5. Declaratie privind evitarea conflictului de interese- se completeazaformularul 4.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, din Sectiunea III ? formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAP. Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare. Membri in comisia de evaluare: Paun Ariadna, Barbu Radu, Ababei Daniela, Petrovici Gina.
Cerinta nr. 6. Certificat fiscal emis de Serviciul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa atesteca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local? Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-(format pdf)-se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 7. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat- Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -(format pdf)-se posteaza pe SEAP
Cerinta se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul are datorii sau se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Cerinta nr. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice / fizice straine : - din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului respecta conditiile referitoare la obiectul contractului prevazut la art. II.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se posteaza pe SEAP -format pdf.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (format pdf).Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Fisa de INFORMATII GENERALESe solicita ca Cifra medie de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani sa fie de minim 1.340.000 lei (2012, 2011, 2010).
Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Modalitatea de indeplinire
- se completeaza formularul 5 din Sectiunea III ? formulare (format pdf).
-se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 2: Bilanturi contabile prescurtate pentru anii 2010, 2011, 2012
Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Modalitatea de indeplinire
- inregistrate ANAF, (format pdf) .
-se posteaza pe SEAP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continand cantitati , perioade de livrare , beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
* Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/ contracte/ procese-verbale de receptie, prin care sa confirme livrarea de produsea caror cantitate sa fie egala sau mai mare decat cantitatea ce face obiectul prezentului contract (250.000 litri GPL auto).Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Modalitatea de indeplinire
- Se completeaza formularul 6 din Sectiunea III- formulare ( format pdf.)
-se posteaza pe SEAP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5068/16.04.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret , se va depune un nou document electronic (reofertare), ca urmare a solicitarii de clarificari de catre autoritatea contractanta, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.2562 din OUG nr.34/2006, contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe careacesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al RATP Iasi
Adresa postala: str. Silvestru nr.5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Tel. +40 372368629, Fax: +40 232213913
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2013 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer