Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE GRUPURI ELECTROGENE


Anunt de participare numarul 39546/21.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Tudorache, Tel.318.05.11, In atentia: SIMION CRISTIAN, Email: [email protected], Fax: 318.05.54
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE GRUPURI ELECTROGENE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB, STR. SPL. INDEPENDETEI, NR.169, SECTOR 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA A DOUA GRUPURI ELECTROGENE SI A UNUI UPS DINAMIC VERTICAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31121100-1 - Grupuri electrogene cu motor cu aprindere prin compresie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 142, 017RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 11.420, 00 LEI, CONSTITUITA PRIN SCRISOARE BANCARA . GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
AUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA A MUNICIPIULUI BUCURESTI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CRITERII DE CALIFICARE: Declaratii de eligibilitatea;Declaratie priviind inexistenta stari de faliment;Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat;Certificat fiscal eliberat de D.G.F.P. (aflat in termen de valabilitate la momentul organizarii procedurii);Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei (aflat in termen de valabilitate la momentul organizarii procedurii;Certificat constatator emis de O.N.R.C. care sa dovedeasca obiectul de activitate pentru care se desfasoara procedura (aflat in termen de valabilitate la momentul organizarii procedurii);Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C (aflat in termen de valabilitate la momentul organizarii procedurii);Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in copii legalizate, insotite de traduceri autorizate in limba romana;Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CRITERII DE PRESELECTIE: Bilantul financiar contabil la 30 Iunie 2007 vizat de catre Directia Generala a Finantelor Publice
Cifra de afaceri pe ultimi 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CRITERII DE PRESELECTIE: Fisa de informatii generale;Documente emise de organisme acreditate care sa certifice caproducatorul si furnizorul respecta standardele de asigurare a calitatii, a sistemelor de management si securitatii in munca (ISO 9001, sau echivalent);Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului (ISO 14001) sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele sau dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului;Agrement tehnic emis de MLPAT;Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, pentru produsele ofertate;Fisa/fise de informatii privind experienta similara.ofertantii vor face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii trei ani a unor contracte de furnizare produse ce au avut ca obiect furnizarea de produse similare celor ce fac obiectul procedurii;Autorizarea de punere in piata, instalare, punere in functiune si asigurare service de la producator-valabila la data desfasurarii procedurii Declaratie privind utilajele echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;Se vor prezenta schite/fise tehnice pentru produsele ofertate, in limba romana;Certificate de conformitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
CONFORM ART.110 ALIN 1 LIT (b) SI ART.113 ALIN 2 SI ALIN 3 DIN OUG 34/2006
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
CRITERIILE DE PRESELECTIE SUNT DIN PUNCT DE VEDERE AL CAPACITATII ECONOMICO - FINANCIARE SI TEHNICE
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
42194/13.11.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2007 11:00
Locul: SUUB, STR.SPL. INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, SALA DE CONSILIU, ETJ1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII AG. ECONOMICI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.272 ALIN 1 SI 2 DIN OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SUUB
Adresa postala: STR. SPL. INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021/318.05.11, Fax: 021/314.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2007 18:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer